• ...Want, ik ben geslagen door een stel buitenlanders.
    Juist ja. We zouden één of andere opmerking gemaakt hebben over de kleding van iemand, toen ze voorbij liepen ofzo (terwijl dat niet was) en daarom zo moesten lachen. (We waren gewoon melig) Komt niet opeens een groep van 10-15 buitenlanders op ons af rennen (Wij waren met zijn vijven/zessen) en beginnen ons uit te schelden met kanker dit en kanker dat. Daar heb ik sowieso al een hekel aan, aangezien mijn vader net kanker overwonnen heeft, dus ik moest me echt gaan inhouden. En of dat niet genoeg was, begonnen ze ook nog drinken op ons te gooien en mij te slaan. Like wtf. Ik heb trouwens niet terug geslagen. Ze stonden helemaal om ons heen en ik had geen zin in nog meer gedoe. (We waren ver in de minderheid)
    Nu heb ik dus een blauw plek onder/naast mijn oog. Gelukkig valt hij mee, maar toch. Nadat ze me sloegen zijn een vriendin en ik weggerend, aangezien ze het duidelijk op ons gemunt hadden. We zijn naar de eerste en beste politiemensen afgestapt en hebben aangifte gedaan wegens mishandeling.(Niet dat ze daar waarschijnlijk iets aan hebben) We waren serieus nog niet eens vijf minuten weg, toen de politie kwam kijken en die hele groep was spoorloos verdwenen.
    Op dat ik een bierdouche heb gehad en nog wat andere drankjes over me heen heb gekregen, ben geslagen, was het toch best wel een leuke avond en waren we pas rond een uur of vier/half vijf thuis. (:

    Hoe was jullie eerste Koningsdag/nacht? Nog iets raars meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 13:13 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    wow dat slaat dus echt helemaal nergens op. sommige mensen hee

    nou gelukkig heb ik zoiets niet meegemaakt, heb het hele koningsdag eigenlijk niet gevierd..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Vervelend, maar waarom er benadrukt moet worden dat het buitenlanders zijn, snap ik niet helemaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Vervelend, maar waarom er benadrukt moet worden dat het buitenlanders zijn, snap ik niet helemaal.


    Normaal heb ik niks tegen buitenlanders hoor. Maar deze groep bestond nou eenmaal uit allemaal buitenlanders. Dus hoe moet ik het anders neerzetten? Getinte mensen? Marokkanen? Turken? Geen idee wat voor afkomst ze hadden. En dat komt in principe ook op hetzelfde neer.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 13:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Normaal heb ik niks tegen buitenlanders hoor. Maar deze groep bestond nou eenmaal uit allemaal buitenlanders. Dus hoe moet ik het anders neerzetten? Getinte mensen? Marokkanen? Turken? Geen idee wat voor afkomst ze hadden. En dat komt in principe ook op hetzelfde neer.


    Een groep mensen/jongens/meiden, zou ik zeggen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Das heel erg vervelend! Ik vind ook het feit dat het buitenlanders waren niet het benoemen waard. Waarschijnlijk zijn zij en waarschijnlijk hun ouders ook gewoon in Nederland geboren. Dat maakt hen technisch gezien geen "buitenlanders".
    Buiten dat is en blijft het heel erg vervelend dat je dit je gebeurd is.
    Bij mij viel het allemaal wel mee. Ik ben wel iemand tegengekomen die ik niet per sé tegen wilde komen, maar verder was het helemaal leuk met de mensen met wie ik was.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 17:22 ]


    Hamartia

    Jeetje, dat is niet niks..

    Ik was met mijn kleine nichtje en neefje even naar de kermis gegaan. And somebody nicked my bloody phone. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dumbledore schreef:
    Vervelend, maar waarom er benadrukt moet worden dat het buitenlanders zijn, snap ik niet helemaal.

    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.

    Dit. Straks mag ik niet Amsterdammers zeggen omdat een paar mensen met een Amsterdams accent mij aanvlogen, bij wijze van spreken.

    OT: Heh getver, wat vervelend. Wel fijn dat je het daarna nog gezellig heb weten te maken. Hopelijk is volgend jaar zonder blauwe ogen ^^


    From these ashes, I will rise

    ChetUbetcha schreef:
    wow dat slaat dus echt helemaal nergens op. sommige mensen hee

    nou gelukkig heb ik zoiets niet meegemaakt, heb het hele koningsdag eigenlijk niet gevierd..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.


    Omdat ik vind dat het niet uitmaakt of het buitenlanders waren of niet, maar dat is natuurlijk mijn mening.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.


    Dit, het kleinste wat je over allochtonen zegt en je bent meteen een racist!


    OT: Dat is echt heel erg naar.:/

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:41 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.


    Amen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hier word ik toch niet goed van. Als het buitenlanders zijn geweest mag je toch wel zeggen dat het buitenlanders zijn? Voor hetzelfde geld was het Sjonnie en Anita tuig, evenwel. Ik had ook eens mot op de kermis met een stel Antillianen, of wat het ook bij god mag zijn geweest.
    Ik word er echt ziek van dat de topicstarter wordt aangesproken (ze heeft godverdomme een blauw oog en drank over zich heen gekregen door dat schijttuig!) als ze het beestje bij de naam noemt.


    Wel erg voor je dat dat gebeurd is..

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 19:39 ]


    16 - 09 - '17

    PMeteen een hele discussie over het benoemen van buitenlanders...

    Maar wel vervelend zeg!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omdat ik vind dat het niet uitmaakt of het buitenlanders waren of niet, maar dat is natuurlijk mijn mening.

    Achjoh, ze bedoelt het heus niet discriminerend. Waar jij van uitgaat is dat ze bedoelt dat het 'altijd die vervelende buitenlanders' zijn, maar dat zegt ze helemaal niet. Ze verwijst gewoon naar die groep mensen.

    OT: Dat slaat dus echt nergens op hè :/ er zijn helaas altijd mensen die het weer moeten verzieken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.