• Greatest International Scavenger Hunt the World Has Ever Seen!
    Voor mensen die dit niet kennen, dit word georganiseerd door Misha Collins, een acteur bekend van Supernatural.
    Rond augustus word dit jaar weer een GISHWHES verwacht, en voor zover ik begrepen heb heb je daar een team voor nodig. Of veel mensen doen het iniedergeval in teams. Ik wil zelf dit jaar graag mee doen, en vroeg me af of mensen met mij in een team wilde. Het is nog vroeg, maar beter nu alvast dingen geregeld hebben dan te laat!
    Ook als mensen nog wat meer informatie erover hebben hoor ik het graag, ik ben er zelf namelijk nog niet heel bekend mee.
    Als je zelf wat meer info wilt zoeken, raad ik je aan om naar de website van Gishwhes te gaan, waar een klein filmpje met wat uitleg staat en wat reacties van andere deelnemers.

    Voor zover ik begrepen heb hoeven deelnemers niet bij elkaar in de buurt te wonen of per se samen dingen te doen, dus je kan je adres geheim houden.

    Edit:
    Na zelf nog even wat research gedaan te hebben heb ik ontdekt dat teams ook dingen kunnen winnen. Zo zijn de winnaars van vorig jaar naar Vancouver gegaan, en de winnaars van het jaar daarvoor zijn naar een kasteel in Schotland geweest. De prijs is wanneer mogelijk inclusief een meet and greet met Misha Collins zelf.

    Zet in de reacties of stuur het me in een prive berichtje als je mee wilt doen (Prive berichtje geeft meer kans dat ik het zie), en dan kunnen we ons eigen team samen gaan stellen!

    Wees ervan bewust dat het beschamende dingen kan bevatten (en dan bedoel ik niet naaktfotos maar dingen als rondlopen met pompoenen aan je voeten en random mensen op straat aanspreken met rare vragen ofzo) dus wees niet te verlegen en vooral, durf lekker gek te zijn! :)

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 16:48 ]


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Oeh ik zou daar echt heel graag een keer aan mee willen doen, het lijkt me zo awesome


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat lijkt me echt heel gaaf ^^