• Ja ja, je leest het al, vandaag was onze examenstunt! Ik heb hem helaas zelf niet gedaan, maar ik kan namens onze hele school zeggen dat hij echt awesome was! Het thema was sprookjes, wat natuurlijk al een geweldig idee was. Maar de afsluiting was nog beter, hij was namelijk paars!


    Foto:



    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; wat is jullie ervaring met de examenstunt?
    Hebben jullie zelf al iets uitgehaald of was er een onvergetelijk thema?

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 14:34 ]

    Awesome^^

    Wij hadden als thema Dictatuur. Zo vroegen we aandacht voor WarChild. We haalden zelfs de voorpagina!(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    We mogen vrij weinig meer, maar zouden in het vijfde uur de lessen gaan verstoren. De MAVO is echter de school binnengedrongen, toen wij nog de SE cijferlijsten aan het ondertekenen waren en dus ging dat niet door en werd iedereen behalve de examenklassers weggestuurd. Wij gingen namelijk sws nog 'barbecuen' op het veld, wat gelukkig wel nog gezellig was, maar de stunt zelf was helemaal verpest.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    We mogen vrij weinig meer, maar zouden in het vijfde uur de lessen gaan verstoren. De MAVO is echter de school binnengedrongen, toen wij nog de SE cijferlijsten aan het ondertekenen waren en dus ging dat niet door en werd iedereen behalve de examenklassers weggestuurd. Wij gingen namelijk sws nog 'barbecuen' op het veld, wat gelukkig wel nog gezellig was, maar de stunt zelf was helemaal verpest.


    Ah jammer! Wat was origineel dan de stunt?

    Dat ziet er kleurrijk uit ^^

    De stunt bij mij op school was best wel komisch.
    Sowieso hebben we altijd een duister thema en deze keer was de kat van en daarna ook de rector zelf "vermoord". Na de lessen gingen ze op het veld de meest verdachte leraren ondervragen die ook in van die typische gevangenispakken daar zaten.
    's Ochtend liepen er ook de hele tijd "politieagenten" en gekken door de school, je was in de pauze niet erg veilig in de gangen xD


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Bij ons gingen alle examenkandidaten met ballen gooien in de pauze naar de overige leerlingen. Was eigenlijk best wel lachen. Verder een gezellige barbecue en leuke spelletjes enzo op de sportvelden en in school. Was echt een super leuke dag.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dat ziet er cool uit!
    Helaas gaat mijn school maar tot de derde klas (vmbo tot de tweede) en dan moeten we weg. :[


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Kleurenpoeder <3 Ons thema was Totale Kleurenescalatie, haha. Wat zijn jullie laat trouwens!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waauw lijkt me echt awesome!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Wat leuk!
    Ik had geen examenstunt, maar ik heb ook niet echt een diploma. Dus ja...


    26 - 02 - '16

    Wel, vorig jaar met mijn examen mochten wij dit niet doen of het eindfeest en de diploma uitreiking zou niet doorgaan [Yep, die school was echt van plan dit te doen]

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 17:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wij hadden het thema superheroesbeachparty ofzo. We hebben ieder jaar truien die iedereen aan moet, een groot watergevecht, een stormbaan en muziek. Het enige leuke was dat in de grote pauze de docenten altijd een wedstrijd doen over de stormbaan en giga natgespoten worden, maar voor de rest was het best wel saai. En ik ben natgespoten geworden met appelsap. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deamonium schreef:
    (...)

    Ah jammer! Wat was origineel dan de stunt?


    Nou, wij zouden dus de lessen verstoren met waterballonnen, scheerschuim, glitter, etc. maar toen kwam de mavo dus opeens, terwijl ze helemaal niks te zoeken hebben op onze locatie. De voorafgaande jaren hadden we ook altijd een optocht, maar die was al afgeschaft omdat de politie niet meer mee wilde werken, omdat er vorig jaar comazuipers waren. Eigenlijk hebben anderen dus alles verpest voor ons. En nu willen we eigenlijk wraak nemen op de mavo, maar de afdelingsleidster zei dat zij het wel zou afhandelen :c


    Happy Birthday my Potter!

    Bij ons is er ieder jaar naar mijn mening geen bal aan, maar ja x'D. Misschien is het anders als ik volgend jaar examens doe. Ik was dan ook al weg voordat het echt begon, maar als het een beetje hetzelfde was als voorgaande jaren, was het gewoon een middag met muziek, van die opblaasbare rodeo gevallen en stormbanen, patat, illegaal alcohol en vandalisme. Vorig jaar was het zo erg, dat dit jaar de school op slot ging, dus het was alleen op het plein. Het thema was overigens Disney, een thema dat we volgens mij al drie keer gehad hebben sinds ik op deze school zit.


    i put the fun in funeral

    Onze school stond niet eens toe dat wij een examenstunt gingen houden.
    Vrienden van mij, die een klas hoger zaten dan ik, mochten ook geen examenstunt voorbereiden, omdat het VWO dat al ging doen en dus mocht de HAVO niks doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Onze school stond niet eens toe dat wij een examenstunt gingen houden.
    Vrienden van mij, die een klas hoger zaten dan ik, mochten ook geen examenstunt voorbereiden, omdat het VWO dat al ging doen en dus mocht de HAVO niks doen.


    Haha whut? Wij hadden een comité met twee mensen van het vwo, twee van de havo en twee van het vmbo. Het is toch voor álle examenleerlingen? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.