• Er was eens een koninkrijk dat [naam van koninkrijk] heette. In dit koninkrijk leefden mensen in vrede met elkaar samen. Dit veranderde toen de 'Hollow Pen' in beeld kwam. Met deze pen kan je gaten in de tijd tekenen en dus bepaalde zaken compleet veranderen. De koningin, [naam van koningin] had zo'n pen in handen. Hierdoor kon ze haar burgers beschermen tegen elke vorm van onheil en iedere oorlog terugdraaien. Er brak een tijd van welvaart aan voor het koninkrijk, tot er een tweede vorst kwam met zo'n zelfde soort pen. Hij was van een rivaliserend koninkrijk en eiste de hand van de koningin. De koningin weigerde dit, maar was dit wel zo'n slimme keuze?

    Inspiraties: Time Hollow & de Sims Middeleeuwen

    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 20:02 ]


    26 - 02 - '16

    Nice! Let me know when you start!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind het best een leuk idee, heel origineel. Ik zou het zeker lezen.


    16 - 09 - '17

    Ik zal het jullie melden! C:


    26 - 02 - '16

    Weten jullie trouwens ook een geschikte titel? (Anders moet ik namelijk weer een nieuw topic maken)


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Weten jullie trouwens ook een geschikte titel? (Anders moet ik namelijk weer een nieuw topic maken)


    Euhm... misschien een speciale naam voor die pen of zo? Ik weet niks, sorry.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Euhm... misschien een speciale naam voor die pen of zo? Ik weet niks, sorry.


    Maakt niet uit, ik ben allang blij dat je het probeert (:


    26 - 02 - '16

    Mij lijkt het ook een leuk verhaal. Ik zou het ook gaan lezen. Wil je mij een berichtje sturen als je begint?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    DreamLight schreef:
    Mij lijkt het ook een leuk verhaal. Ik zou het ook gaan lezen. Wil je mij een berichtje sturen als je begint?


    Sure! C:


    26 - 02 - '16

    DreamLight schreef:
    Mij lijkt het ook een leuk verhaal. Ik zou het ook gaan lezen. Wil je mij een berichtje sturen als je begint?


    This^^


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    This^^


    Ook jou zal ik waarschuwen.

    Weet een van jullie twee, of allebei, misschien een leuke titel?


    26 - 02 - '16

    Het lijkt inderdaad een interessant verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Het lijkt inderdaad een interessant verhaal.

    Yay C:


    26 - 02 - '16

    Oké, het is duidelijk. Ik moet dit idee uit gaan werken. Hebben jullie nog een idee voor een titel?


    26 - 02 - '16

    Niet echt het soort verhaal dat ik gewoonlijk lees, maar ik vind het eigenlijk wel interessant klinken.
    Wil je het laten weten als je begint?


    The universal language of art.

    Confiant schreef:
    Niet echt het soort verhaal dat ik gewoonlijk lees, maar ik vind het eigenlijk wel interessant klinken.
    Wil je het laten weten als je begint?


    Sure! C:


    26 - 02 - '16