• Eyes of paradise

    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn? Wilde ze nog voelen, proeven, ruiken en luisteren samen met hem?

    En wat deed ze met de drieduizenden breekbare letters geschreven in vierentwintig zachtvergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?



    In 2011 (waaay back) schreef ik aan het verhaal 'Eyes of Paradise' dat 17 hoofdstukken heeft hier op Q. Ik ben er toen mee gestopt omdat de zomervakantie over was en ik geen idee had hoe je kon multitasken terwijl je proefwerkweken had :') maar inmiddels weet ik beter en heb ik best wel veel tijd over naast mijn studie. Dus, ik dacht: misschien moet ik het weer verder schrijven? Ik vind het namelijk nog steeds een heel mooi verhaal en vanochtend schoten me opeens allerlei ideeën te binnen. Maar ik vroeg mij af of dat er onder jullie interesse is in dit verhaal en of ik het dan niet voor Jan met de Korte Achternaam op Quizlet online ga zetten - dan kan ik het namelijk beter in Word uitwerken. So, that's basically it. Herstarten of inactiveren?

    I'd love to hear any opinions (:

    Wauw, dat klinkt erg leuk! Ik zou het zeker lezen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Wauw, dat klinkt erg leuk! Ik zou het zeker lezen. :Y)


    Haha, lief! Je kunt al beginnen als je wil, hij staat nog steeds geactiveerd (:

    Aah okii, ik neem morgen eem een kijkje, want ik ga nu slapen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat je gewoon heel erg zin hebt om te herstarten, en als jij er zin in hebt, dan moet je dat sowieso doen. Als het een goed verhaal is, zullen de lezers sowieso komen. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    ^ Yes mostly true, maar ik weet niet of de smaak hier in de tussentijd heel erg veranderd is want ik zie zoveel fanfics dat ik me af vroeg of dit soort verhalen nog gelezen worden. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk (:

    Jaaaaaaaaaa herstarten!

    Absoluut herstarten. Op het eerste gezicht heeft het verhaal een duizend-in-een-dozijn uitstraling, maar je schrijfstijl is fijn en leest vlot weg. Ook is het mysterieuze gedeelte zeker aantrekkelijk en zou ik graag zien wat je er van bakt als je al die ideeën gaat uitwerken.
    Conclusie: gewoon doen!


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    McBride schreef:
    Wauw, dat klinkt erg leuk! Ik zou het zeker lezen. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien jullie allemaal zo enthousiast zijn ben ik gisteren meteen aan de slag gegaan, haha. Je kunt hoofdstuk 17 hier vinden:

    017

    Over twee hoofdstukken komt er weer een brief!