(Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, dus excuses als het bij het verkeerde onderdeel is geplaatst)
Ik wilde jullie graag om advies vragen, aangezien jullie daar best wel goed in zijn hier op Quizlet lol. Nou ben ik best wel een concertganger en ga ik ook (waarschijnlijk, dus) naar het concert van Of Mice & Men op vrijdag. Maar sinds een paar dagen lijk ik helemaal geen zin meer te hebben in het concert of er enthousiast over te zijn. Elke keer dat ik eraan denk krijg ik een heel zwaar gevoel in mijn buik en heb ik er gewoon een rotgevoel bij, ondanks dat ik Of Mice & Men echt ontzettend graag live wil zien.
Ik dacht dat dat wel over zou zijn na een nachtje slapen, maar het is dus nog steeds zo en het gevoel wordt gewoon steeds sterker. Dit komt denk ik mede omdat ik gisteren heb gehoord dat de mensen met wie ik zou gaan daar al om 8 uur 's ochtends staan, terwijl ik gewoon school heb en daar dus pas om 5 uur 's middags kan zijn, wat betekent dat ik dus alleen moet gaan. Het alleen gaan is op zich geen probleem, want dat doe ik wel vaker, maar ik weet dat dit soort concerten er best wel heftig aan toe kunnen gaan en dan voel ik me toch veiliger als ik met iemand samen ben.
Maar goed, back to the point (jezus ik ben goed in lange teksten schrijven over helemaal niets); ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ze echt graag zien (aangezien ik twee weken terug ook een kaartje heb gekocht voor het tweede concert in augustus), maar aan de andere kant wil ik niet gaan als ik me er zo paniekerig en angstig over voel. Dus ik wilde jullie eigenlijk vragen wat jullie denken dat goed is om te doen of wat jullie in mijn plaats zouden doen; dit kaartje verkopen en gewoon wachten tot het concert in augustus, of een andere oplossing (zo ja, welke) bedenken en gewoon gaan? Ik weet namelijk echt niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Nogmaals sorry voor deze lap zeikerige tekst, lol.
[ bericht aangepast op 21 april 2014 - 23:50 ]
Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.