• Ik schrijf een verhaal over Rose Weasley en Scorpius Malfoy en ik ben niet zo goed in het verzinnen van karakters dus ik kan wel wat hulp gebruiken ^^

    De rollen:
    - Goede vriend van Scorpius
    - 2 vrienden van Rose
    - Beste vriendin van Rose
    - Leraren van Zweinstein (maakt niet uit welke vakken, ik heb er gewoon een paar nodig)
    - Mensen uit Griffoendor (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Mensen uit Zwadderich (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Een paar mensen uit het zwerkbalteam van Zwadderich/Griffoendor
    - Misschien dat me iets nog tebinnen schiet

    Lijstje (een eigen lijstje is ook goed, dit is gewoon een voorbeeld)
    - Rol
    - Naam
    - Leeftijd
    - Afdeling (voor leerlingen)
    - Vak (voor leraren)
    - Uiterlijk
    - Karakter
    - Extra?

    Bedankt als je me wilt helpen!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Bedankt :)


    Graag gedaan, je story is trouwens echt leuk (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rol
    Eerste klas Slytherin Bitch
    Naam
    May Franklin'
    Leeftijd
    16
    Afdeling
    Slytherin
    Vak
    Uiterlijk


    May heeft zwarte haren en donkerbruine ogen. Ze heeft een slank lichaam en is ongeveer 1.65 lang. Ze draagt vaak shirts met een broek, een rok zal je haar niet snel zien dragen, maar is wel redelijk meisjesachtig aangezien ze ook veel aan haar uiterlijk doet.
    Karakter

    May is erg ijdel en vind het heerlijk om aandacht te krijgen, dit zoekt ze dan ook altijd op -positief of negatief ze geniet overal van waardoor ze vaak ook ruzies begint- Ze hangt vaak rond bij de jongens van haar afdeling omdat ze nogal graag met hun gevoelens speelt, iets waar ze ook erg goed in is. Ze kan erg manipulerend zijn en zorgt er echt altijd voor dat ze krijgt wat ze wil, wat het ook is als ze niet krijgt wat ze wil word ze woest, dit omdat haar rijke ouders haar altijd alles gaven. Ze hoefde maar in haar vingers te knippen en ze kreeg wat ze wou, haar ouders zijn namelijk bang voor May. Ze is enorm agressief als ze niet krijgt wat ze wil en niet bang om foute spreuken te gebruiken.
    May is een beetje sadistisch, ze kan er af en toe wel van genieten om iemand te zien pijn lijden. Als ze zich rot voelt of boos word vuurt ze vaak spreuken af op de eerste de beste die haar ook maar durft aan te kijken.
    Kortom, ze is voor de volle 100% een Slytherin Bitch.
    Extra?
    May probeert volleerd faunaat te worden.


    Hoop dat je nog wat aan haar hebt, haha :P
    Als je nog meer nodig hebt roep je het maar ^^
    Ik wil ook nog wel een leraar maken als je daar ook nog meer van nodig hebt?


    Little do you know

    @TheHorcrux Haha ik mag haar wel, en ik denk dat May best wel goed van pas gaat komen

    @PeterParker Opnieuw bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    TheHorcrux schreef:
    Rol
    Vriend van Rose
    Naam
    Damien Larouce [Spreek uit als Laroes op zn engels]
    Leeftijd
    Zestien jaar. Geboren op 5 April
    Afdeling
    Gryffindor
    Vak
    Uiterlijk

    Karakter
    Damien is een heel beschermende jongen, zowel naar zijn familie als naar zijn vrienden. Hij is een aardige jongen met veel begrip voor iedereen maar hij kan nog wel eens intimiderend over komen bij anderen die hem niet kennen. Vaak als een ander dicht bij zijn vrienden komt gaat hij er meteen op af om ze te waarschuwen dat hen iets zal overkomen als ze zijn vrienden pijn gaan doen. Ook is hij nog wel eens jaloers als Rose een andere vriend er bij krijgt, aangezien hij Rose ergens toch wel meer als een vriend ziet.
    Extra
    Damien heeft drie jongere zusjes waarvan twee al op Hogwarts zitten, en hij heeft een oudere broer die naar Durmstrang gaat omdat hij Hogwarts vreselijk vind.


    en een vriend voor Rose.
    Hoop dat je ze goed vind,
    En als je wil kan ik er best nog wel een paar bij maken cx


    Ik kan de foto van Damien niet meer zien


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee weet ik ik zag het gister, had het weggehaald omdat het gedownload was met niet meer bestaande site, ik zal hem straks even plaatsen hier :]
    En ik ben blij dat je blij bent met MAy :]


    Little do you know

    Damien:


    Little do you know