• Een van de redenen waarom ik van treinen houd, is omdat mensen ongegeneerd persoonlijke dingen met elkaar delen en soms niet door lijken te hebben dat iedereen mee kan luisteren.
    Dit is het verhaal van Jochen (Ja, echt met een 'n', omdat volgens hem zijn ouders dyslectisch waren toen ze hem bedachten) en Jeroen.

    Jochen en Jeroen kwamen net als mij ook van de open avond van de HvA. Anders dan mij hadden ze techniek opleidingen bezocht en verdeelde nog wat foldertjes met mekaar. Waarop Jochen begon 'En mag ik van jou van de Techniek opleidingen, civiele technieken?'. Waarop ze zo halves kwartet begonnen te spelen (Ik kon een klein gniffeltje niet onderdrukken).
    Jeroen gaf prijs dat hij rookt, van Jochen was ik niet zeker. Jeroen begon een verhaal over dat hij erg van mensen kijken houdt (Ik voelde me bekeken).
    Na een korte stilte zei Jeroen dat hij honger had, waarop Jochen antwoordde dat hij dorst had.
    Jeroen haalde oortjes tevoorschijn, waarop Jochen vroeg of het echte beats zijn. Jeroen antwoordde met 'Ja, dit zijn de echte echte'. (Opschepper)
    Vervolgens komt er een verhaal van Jochen dat zijn mobiel een keertje is overreden door een auto, maar dat het ding geen KRASJE had. (Ik vermoedde dat dat verhaal misschien lichtelijk was opgeblazen)
    Een paar woordgrappen verder laat Jeroen weten dat hij wel zou willen leren strijken (Echt Jeroen? Dat heb ik een man nog nooit horen zeggen!) en dat hij perfectionistisch is, op zijn kamer na dan (Dat probleem hebben we allemaal wel)
    Jeroen merkte op dat de maan mooi rond is en Jochen ging daarin mee.
    Vervolgens vraagt Jochen zich af waarom er nooit officieel een Derde Wereldoorlog is verklaard, want die heeft duidelijk in zijn kamer plaatsgevonden.
    Onderbroeken en een halve skippybal komen ter sprake.
    En toen begon Jeroen over dat hij ooit leverontsteking heeft gehad, waardoor hij weinig alcohol drinkt op feestjes, en dat hij Pfeiffer heeft gehad.
    (De trein was ondertussen gedraaid en ik merkte op dat ze inderdaad gelijk hadden over de maan.)
    Toen begonnen Jochen en Jeroen over dat ze niet van mensen houden die opscheppen over hun drugs en alcohol gebruik.
    Jeroen blijkt weinig kennis te hebben van de gemeentes waar hij (en ook ik) in woont en begon erover dat hij lichtelijk gefrustreerd was dat hij niet mocht stemmen, vanwege een fusie die volgens hem een jaar terug (Maar ik weet toch zeker dat het twee jaar terug was) was waardoor er toen al gestemd was..
    Jochen stapte toen op Zaandam uit (Waarmee mijn lolletje eindigde, al heb ik tot Alkmaar Noord nog naar Jeroen zitten staren, knappe gozer!)

    Lang verhaal, maar ik wilde het even met jullie delen ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    BastiIIe schreef:
    Hé, ik was dinsdag ook op de open avond van de HvA! :Y) Haha, alleen ander gebouw zo te lezen, nu de rest nog even lezen.


    Ik was bij Sph en mwd :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    hahahaha geweldig die gesprekken
    Ik weet nog dat ik een keer in de trein zat en twee mensen het er over hadden dat een van de twee nooit bij de hoogste plank kon komen en daarvoor altijd een krukje nodig had (waar hebben mensen het toch over hahah :') )


    As travars

    Hahaha, dit is zo leuk om te lezen. Zelf vind ik het ook heerlijk om mensen af te luisteren in de trein. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zo heb ik ooit een kwartiertje met een stuk of 4 Jamaicanen gepraat in de trein van den Bosch naar Tilburg. Ik zat daar alleen op zo'n inklapstoeltje naast een deur in een sprinter (jullie weten vast wel wat ik bedoel) en opeens beginnen een paar jongens naar mij te zwaaien en ze vragen of ik kom. Dus ik denk, waarom niet. Ik ga bij ze zitten. Hebben we gewoon wat gepraat over voetbal (eentje bleek best goed te zijn, kan me niet meer herinneren waar hij voetbalde, maargoed) en wat andere random dingen, was best chill. Toen ik dus de trein uitstapte (ik ging naar Combustible) rende ik natuurlijk op haar af en toen wilden die jongens ook een knuffel (cat) En ja, dat was het wel. Toen gingen we. Maar dat was ook de enige keer dat ik met iemand heb gepraat in de trein (cat)

    Hahaha, geweldig! Altijd leuk om stiekem gesprekken af te luisteren. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hahaha. Altijd leuk om gesprekken mee te luisteren.
    Een man naast me deed een keer zijn schoenen uit.
    Een andere keer ging ik naar Ellen en toen zat ik in de trein tegen over een gast waar ik een heel gesprek mee heb gevoerd. Ik heb zijn nummer nog gekregen en een uitnodiging om een keer mee naar de stad te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zag laatst een paar personen uitgebreid en languit op het perron liggen zonnen. Maar ze lagen best dicht langs de rand van het perron.
    En toen kwam dus de sneltrein voorbij en die gasten schrokken natuurlijk. Echt heel dom...


    It's never gonna happen, Guys.

    Hhahaha, dat klinkt als een leuke tijdverdrijf xp.


    -

    Hahaha altijd leuk van die trein gesprekken, hoe onbeschaamd soms ook x)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    220912 schreef:
    Hahaha. Altijd leuk om gesprekken mee te luisteren.
    Een man naast me deed een keer zijn schoenen uit.
    Een andere keer ging ik naar Ellen en toen zat ik in de trein tegen over een gast waar ik een heel gesprek mee heb gevoerd. Ik heb zijn nummer nog gekregen en een uitnodiging om een keer mee naar de stad te gaan.


    Hihi ja. Oh en ik zat een keer naast een jongen die alleen maar selfies ging maken ._.