• Hallo allemaal!

    Graag vraag ik jullie aandacht voor mijn nieuwste verhaal, in Harry Potter style :)

    Inleiding:
    Rose "rooie" Wemel is zwanger. "Nee!!! Ik ben niet oud genoeg om moeder te worden...! Ik weet nauwelijks hoe ik verdorie de veters van mijn schoenen moet binden!" probeert ze te wennen aan het nieuws. "Ik verlaat deze badkamer nooit meer!!" met andere woorden... ze neemt het nieuws niet zo goed op...

    Klik hier om naar het verhaal te gaan.

    hopelijk vinden jullie het wat en veel lees plezier!

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 16:02 ]

    nerveus schreef:
    Nee, ik vind je schrijfstijl niet zo heel sterk, plus dat ik de verhaallijn ook helemaal niet goed vind.

    Maar veel plezier met schrijven verder. ;)


    Dankje :D

    Maar graag hoor ik dan ook wat je er niet zo sterk aan vind.. Ik bedoel.. misschien schrijf ik gewoon niet op de manier die bij jouw past, maar ik wil wel graag leren :) Dus elke tip is welkom (ook al zal ik er misschien niks in zien en het niet toepassen, maar aan de andere kant kan het ook mijn schrijfstijl voor mezelf verbeteren...), ik sta graag open om verder te leren :)!!

    crewlangel schreef:
    (...)

    Dankje :D

    Maar graag hoor ik dan ook wat je er niet zo sterk aan vind.. Ik bedoel.. misschien schrijf ik gewoon niet op de manier die bij jouw past, maar ik wil wel graag leren :) Dus elke tip is welkom (ook al zal ik er misschien niks in zien en het niet toepassen, maar aan de andere kant kan het ook mijn schrijfstijl voor mezelf verbeteren...), ik sta graag open om verder te leren :)!!


    Persoonlijk zou ik ten eerste al maar één uitroepteken gebruiken in een hoofdstuk (op het forum doe je wat je wilt) en niet zoveel beschrijvende, to the point tekst. Je "moet" (het zou fijner lezen) als je meer omschreef dan beschreef en figuurlijke taal gebruikt (nu moet natuurlijk niet alles zo heel spiritueel zijn, maar je begrijpt wel wat ik bedoel).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Persoonlijk zou ik ten eerste al maar één uitroepteken gebruiken in een hoofdstuk (op het forum doe je wat je wilt) en niet zoveel beschrijvende, to the point tekst. Je "moet" (het zou fijner lezen) als je meer omschreef dan beschreef en figuurlijke taal gebruikt (nu moet natuurlijk niet alles zo heel spiritueel zijn, maar je begrijpt wel wat ik bedoel).


    Zou je me misschien een voorbeeld kunnen geven? Dit zijn echt mijn eerste 2 verhalen die echt af wil maken en ik snap dus feitelijk nog weinig behalve het geen ik zelf neer zet ;) Dank je dat je me de tips wilt geven :D

    crewlangel schreef:
    (...)

    Zou je me misschien een voorbeeld kunnen geven? Dit zijn echt mijn eerste 2 verhalen die echt af wil maken en ik snap dus feitelijk nog weinig behalve het geen ik zelf neer zet ;) Dank je dat je me de tips wilt geven :D


    Beschrijvend zou je bijvoorbeeld zo zeggen: "Ik ben moe, ik ga naar bed."
    Omschrijvend zo: "Mijn oogleden worden zwaar. Ik heb gisterennacht bijna niet geslapen en dat is nu duidelijk merkbaar, misschien zou het het beste zijn om te gaan slapen."
    Ik zeg natuurlijk maar iets :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Beschrijvend zou je bijvoorbeeld zo zeggen: "Ik ben moe, ik ga naar bed."
    Omschrijvend zo: "Mijn oogleden worden zwaar. Ik heb gisterennacht bijna niet geslapen en dat is nu duidelijk merkbaar, misschien zou het het beste zijn om te gaan slapen."
    Ik zeg natuurlijk maar iets :'D


    hartstikke bedankt! Hier kan ik wat mee ;) Ik zal eens kijken of ik dit beter weet toe te passen op de volgende hoofdstukken. Mag ik je dan om raad vragen als ik ze af heb??

    crewlangel schreef:
    (...)

    hartstikke bedankt! Hier kan ik wat mee ;) Ik zal eens kijken of ik dit beter weet toe te passen op de volgende hoofdstukken. Mag ik je dan om raad vragen als ik ze af heb??


    Ze is niet voor niets een beta ^^


    Some people are art and do art at the same time

    crewlangel schreef:
    (...)

    Zou je me misschien een voorbeeld kunnen geven? Dit zijn echt mijn eerste 2 verhalen die echt af wil maken en ik snap dus feitelijk nog weinig behalve het geen ik zelf neer zet ;) Dank je dat je me de tips wilt geven :D


    Natuurlijk (:
    @Paenitet: Dat vat ik op als een compliment, bedankt (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Urgh sorry, ik ben allergisch voor verhalen geschreven in de tegenwoordige tijd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Paenitet schreef:
    (...)

    Ze is niet voor niets een beta ^^


    Hihi zoals ik al zei ben ik nog niet zo heel bekend hier ;) Ben dankbaar met alle tips die ik kan krijgen :)