• Hallo allemaal!

    Graag vraag ik jullie aandacht voor mijn nieuwste verhaal, in Harry Potter style :)

    Inleiding:
    Rose "rooie" Wemel is zwanger. "Nee!!! Ik ben niet oud genoeg om moeder te worden...! Ik weet nauwelijks hoe ik verdorie de veters van mijn schoenen moet binden!" probeert ze te wennen aan het nieuws. "Ik verlaat deze badkamer nooit meer!!" met andere woorden... ze neemt het nieuws niet zo goed op...

    Klik hier om naar het verhaal te gaan.

    hopelijk vinden jullie het wat en veel lees plezier!

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 16:02 ]

    wel ja, dan moet je maar veilige seks hebben. Sorry, zo'n verhaal is niks voor mij. In ieder geval veel plezier met het schrijven ervan!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ieder gelukkig zijn keus ;) Maar bedankt :)

    Scribe schreef:
    wel ja, dan moet je maar veilige seks hebben. Sorry, zo'n verhaal is niks voor mij. In ieder geval veel plezier met het schrijven ervan!


    take me back to the basics and the simple life

    Melding!

    Hoofdstuk 4 van Zwanger... is geplaatst :)
    Ik ben jou niet

    Hoor graag wat je er van vind!
    Have fun Reading!

    Nee, niets voor mij. Sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je weet toch dat je je story eerst moet activeren, hè? (;

    Nu krijgt iedereen dit te zien:

    Deze story is momenteel nog niet beschikbaar!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lol, je hele verhaal staat op inactief.


    Some people are art and do art at the same time

    Oeps... dan heb ik gister verkeerd geklikt XD haha dan ben ik hem weer vergeten te activeren :) Hierbij word hij dus weer geactiveerd..!! Sorry voor het ongemak...!!

    Ik vind je schrijfstijl niet zo fijn. Ik hou er niet van als stukjes tekst alleen in hoofdletters worden uitgedrukt. Daarnaast vind ik het idee nogal standaard.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Stukjes tekst, ik gebruik geen hele alinea's met hoofdletters voor zover ik weet..? Voor mijn lees gevoel geven de 3x dat ik hoofdletters gebruikt heb, juist het geschreeuw en de paniek in die paar woorden duidelijker neer (gelukkig ieder zijn eigen mening ;) ). Inderdaad probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, want hele stukken tekst in hoofdletters ben ik ook geen fan van. Maar bedankt voor de tip, nu weet ik zeker dat ik er op blijf letten.

    En ja over het standaard idee.. ik wou inderdaad iets standaards hebben, naast mijn andere verhaal (die is idd ook nogal standaard), dit komt omdat het voor mij de gehele eerste keer is dat ik werk online plaatst en ik dus eerst vooral wil oefenen in mijn schrijfstijl, in mijn manier van schrijven. Maar ook hiervoor bedankt, want ik maak deze verhalen wel gewoon af, maar zit wel te denken aan een ander idee, wat juist buiten het boekje valt.

    Als je een idee wilt hebben dat, op dit moment, buiten het boekje valt zou ik voor sci-fi gaan. Daar zijn op dit moment nog niet veel verhalen van (;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Als je een idee wilt hebben dat, op dit moment, buiten het boekje valt zou ik voor sci-fi gaan. Daar zijn op dit moment nog niet veel verhalen van (;


    Thanks :) ga me der zeker is in verdiepen, zelf eigenlijk nog nooit voor zo een onderwerp gekozen, ook niet om te lezen :) Maar des te beter is de uitdaging :)!

    Ik heb er ook nog nooit over geschreven, maar het is een genre dat ik tot nu toe weinig ben tegengekomen. Succes alvast (:


    26 - 02 - '16

    Dank je :) Zal zowiezo eerst wel deze 2 verhalen afmaken (hou niet van afgemaakte verhalen...), maar is altijd een optie voor als ik het even niet weet met deze 2 :)

    Nee, ik vind je schrijfstijl niet zo heel sterk, plus dat ik de verhaallijn ook helemaal niet goed vind.

    Maar veel plezier met schrijven verder. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.