Ik was nog niet officieel gestart met m'n personage wegens wat probleempjes hier, maar nu gaat het toch weer beter en ik wil dus nog steeds kunnen inspringen met Skyler. Dus de RPG mag niet stoppen
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”
Voorlopig ziet het er niet naa ruit dat we gaan stoppen
heb al van meerdere mensen gehoord dat ze nog altijd verder willen gaan
Ik heb echter een vraagje voor jullie allemaal:
Willen jullie liever helemaal opnieuw beginnen en het weinige dat nu gepost is vergeten?
Of gaan jullie liever verder waar we nu zitten (ook al is dat niet echt ver)?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zeker kan zeggen of ik tijd zal hebben om verder te doen. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het wel degelijk wil, dus als ik genoeg tijd vind, zal ik zeker weer aanwezig zijn
DarkAng3l schreef:
Voorlopig ziet het er niet naa ruit dat we gaan stoppen
heb al van meerdere mensen gehoord dat ze nog altijd verder willen gaan
Ik heb echter een vraagje voor jullie allemaal:
Willen jullie liever helemaal opnieuw beginnen en het weinige dat nu gepost is vergeten?
Of gaan jullie liever verder waar we nu zitten (ook al is dat niet echt ver)?
goeie vraag o-o
mij maakt het niet bar veel uit
The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
@Illwill
geef gewoon een gil Je hoeft je nergens toe verplicht te voelen.
Als ik wat weet van hoe of wat, ben ik al meer dan tevreden. Ksnap namelijk prima dat er nog dingen zijn in het leven buiten Q
@Opalia
wel, mij eigenlijk ook niet echt, vandaar dat ik het liever even in de groep smijt, zodat er democratisch beslist kan worden
Ik heb de lijst van spelers aangepast
en onderaan een aantal impressies geplaatst van hoe parijs er mogelijk uit kan zien tijdens het spel (dit hoef je niet strikt te volgen)