• Het praattopic van het gelijknamige spel.
    Voor alles wat niet elders thuis hoort en als je dingen wilt vragen, gooi het gerust hier neer ;)
    Ik bij niet

    Althans, niet altijd XD (ik blijf een DragonKnight ;) )


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    LyraPhoenix schreef:
    Mt

    DRagon Forever!!!


    Sorry moest er even uit. Ben grote draken fan.


    You're not the only one x'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    mt


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    En hier alvast een mijn topics berichtje ^-^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En hier alvast een mijn topics berichtje ^-^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Even belangrijk:

    Ik denk eraan om ofwel donderdag ofwel zaterdag het speeltopic aan te maken.
    Dan heb ik namelijk ruim de tijd om het rustig te doen (en fouten te vermijden)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Oke


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wanneer komt het topic?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    En ik wilde vanavond Lexine afwerken, aangezien ik dacht er eindelijk de tijd voor te hebben, gaat dat niet op, aangezien ik om 8 uur op school van Thomas moet zijn in verband met een klassenvergadering. Dus misschien dat ik daarna nog ergens de fut vind, en anders wordt dat toch echt morgen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    !!! Het Speeltopic !!!

    Hij staat online!!!


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik heb een deeltje gepost. Even uitleg over haar pols:
    Ik dacht het is misschien wel leuk als de Hunters iets van een tekentje hebben over wat en wie ze zijn, aangezien de Knights hun ogen hebben enzo ;)
    (Ik hoop niet dat het erg is anders haal ik het uit mijn stukje!!)

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Skyler is dan eindelijk klaar, maar gezien ik door m'n tijd heen ben en ik nog genoeg te doen heb, zal een post later vandaag volgen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @xLenox
    Alle Hunters hebben ergens een juweel (maakt niet uit of het een oorring, ketting, armband of wat dan ook is) met een kleine drakenschedel gesneden uit het bot van een draak. Het is hun teken dat ze lid zijn van de Orde. Daarnaast zijn ze ook allemaal bekend bij elkaar. De Hunters hebben, in tegenstelling tot de Knights, door de geschiedenis heen contact met elkaar gehouden en houden er ook nog altijd een vaste verzamelplaats op na. In Parijs is dat Notre-Dame, hun hoofdkwartier is Mont Saint-Michel. Ze weten dus prima van elkaar wie en vooral wat ze zijn ;)

    @Valkyries
    maakt niet uit hoor. Ik vind mezelf nu uitzonderlijk thuis. De les ging niet door in de namiddag en gezien het de laatste was, zag ik het punt niet om op school te blijven.


    Vanaaf moet ik wel een aantal uur weg. Kheb rijles namelijk en ik blijf graag plakken op de manege. Das iedere vrijdag zo trouwens, dus moet je er niet raar van opkijken dat ik er dan niet ben. Ben gewoonlijk weg van rond half 6 tot een uur of half 10


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    @xLenox
    Alle Hunters hebben ergens een juweel (maakt niet uit of het een oorring, ketting, armband of wat dan ook is) met een kleine drakenschedel gesneden uit het bot van een draak. Het is hun teken dat ze lid zijn van de Orde. Daarnaast zijn ze ook allemaal bekend bij elkaar. De Hunters hebben, in tegenstelling tot de Knights, door de geschiedenis heen contact met elkaar gehouden en houden er ook nog altijd een vaste verzamelplaats op na. In Parijs is dat Notre-Dame, hun hoofdkwartier is Mont Saint-Michel. Ze weten dus prima van elkaar wie en vooral wat ze zijn ;)


    Dan zal ik het even veranderen xD
    veel plezier met rijden!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik moet enkel nog persoonlijkheid typen, daar ben ik nu mee bezig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @Zala, je moet minimaal 200 woorden, he.. dat weet je toch?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.