Oké, waar moet ik beginnen....
Dan maar even bij het begin; de Hoods en icescream 'Regina let me' staat ergens ook wel gelijk aan een bitchslap in Marians face x) En dan de bekende 'frozen' haarstreng, vergezeld met het langzaam bevriezen van de persoon.
En wat volgt bewijst maar weer hoe erg Regina verandert is, eerder zou ze er nog geen seconde over na gedacht hebben om Marian dood te laten gaan, maar nu helpt ze zo goed als ze kan ondanks dat het haar eigen geluk in de weg staat.
Leroy... je weet inmiddels toch wel dat je niet direct conclusies moet trekken >.< Ik begin hem ergens steeds irritanter te vinden x)
En dan; WILL SCARLET !!!!!!! Ik hou echt van die gozer, zijn personage is zo awesome! Bloody Hell.
Ik hoop echt dat hij vaker terug komt en niet alleen deze episode.
Haha, Emma die Will overpowered op het punt van inbreken.
En dan de scene van Hook en Elsa, waarin Killian Emma belt en het gehele concept van 'What the hell is this thing?' was echt brilliant.
'I press the Emma button and she answers usually'
En ik hoop niet dat dit ook de enigste keer is dat we Hans te zien krijgen....
En toen werd het allemaal best confusing... Who is this new snow queen? Waarom heeft Anna Elsa opgesloten en is dit wel waar? Is de snow queen echt Elsa's tante of is er nog meer aan de hand, want ze lijken echt awfully alike... Dus is zij misschien haar moeder?
En hoe kent de snow queen Emma? Ze leek zo geschokt maar ook..... wat is het juiste woord... ugh...SO MANY QUESTIONS!!!!
'Hé Dairy Queen'
En alsof er nog geen feels genoeg waren kwam die OQ scene erbij... >.< En ja hoor, doe er nog maar een schep bovenop met die CS scene, asdfghjkl.
Het lijkt ergens wel alsof Emma enorm veel ongeluk brengt voor de mannen die voor haar vallen x)Maar het is goed dat ze die gevoelens aan hem toont.
'I can't lose you too.'
Maar zoals Killian al zegt; hij is goed in survival.
En dan die ending met de Snow Queen en Rumpel.... What?!
These were my thoughts about the episode..