• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:42 ]


    Credendo Vides

    Peredhel schreef:
    Welke personages missen jullie het meest? (die er niet meer inzitten :p)

    Misschien wel lief om in een spoiler te antwoorden. Ik mis Peter Pan... en Neil inmiddels ook wel een klein beetje. :/

    Neal. En Cora.

    Well, hello.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:


    Deze foto ;


    Marian isn't amused x)
    YES! Emma magic komt dit seizoen! Wat ik ook goed vind is dat ze inderdaad Regina hebben laten groeien in de afgelopen seizoenen, anders was ze inderdaad gewoon naar Marian toe gegaan om der hart uit haar borstkas te rukken om zo alles op te lossen.
    Ben echt benieuwd hoe ze alles uitgaan pakken en of Emma en Elsa friends or foes worden. (:
    En the first date of CS ^^ En dan inderdaad de isue van ; accepteren de Charmings Killian als hun mogelijke schoonzoon in worden? (': En dan is er dus inderdaad nog de kwestie van waar Killian overnacht, want alle dagen in Granny's inn zitten haalt je portemonnee ook leeg binnen no time denk ik...


    Credendo Vides

    Ik ga zo meteen seizoen3 aflevering 3 kijken.
    Mag ik vragen waar jullie allemaal zijn? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Ik ga zo meteen seizoen3 aflevering 3 kijken.
    Mag ik vragen waar jullie allemaal zijn? (:


    Seizoen 3 aflevering 10 (ik ben gisteren begonnen met seizoen 3 (A))

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 20:18 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Seizoen 3 aflevering 10 (ik ben gisteren begonnen met seizoen 3 (A))

    Dan heb je heel wat vrije tijd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wacht geduldig op seizoen 4... NOG MAAR EEN WEEK !!!! _O_ (yeah)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 20:24 ]


    Credendo Vides

    KillianHook schreef:
    (...)
    Dan heb je heel wat vrije tijd


    Voor Unce Upon A Time maak ik tijd :P
    Ik heb gewoon een hele slechte gewoonte dat ik in het weekend helemaal niks doe en dan doordeweeks heel veel huiswerk moet maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    KillianHook schreef:
    Ik ga zo meteen seizoen3 aflevering 3 kijken.
    Mag ik vragen waar jullie allemaal zijn? (:

    Ik ben helemaal bij, dus ik wacht (on)geduldig af tot het nieuwe seizoen begint.

    Komt seizoen vier dan op de Nedrrlandse tv, zo ja, welke zender?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, de tv loopt als het goed is zwaar achter. De eerste aflevering van 4 komt dan online.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet je wanneer het op tv komt? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope, mijn nicht die de tv volgde, vraagt het zich ook af, maar ze was er nog niet achter.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Nope, mijn nicht die de tv volgde, vraagt het zich ook af, maar ze was er nog niet achter.


    Als het net zoals voorgaande jaren gaat komt het rond oktober op tv, dan in dit geval seizoen 3.


    Credendo Vides