• Hii (:

    Het is natuurlijk al lang bekend dat 1D naar nederland komt en inmiddels hebben de meesten hier ook wel kaartjes. Ik gelukkig ook, maar helaas is er wel een klein probleempje;
    Ik en mijn vriendinnen hebben namelijk staplaatsen voor het groene veld en als we dus een beetje van het concert willen zien, moeten we dus echt om 12 uur al in de rij gaan staan. Maar die dag hebben we natuurlijk ook nog school. Mijn vriendin heeft al rondgevraagd maar we konden geen 'geoorloofd' vrij krijgen, en als school erachter komt dat we gaan spijbelen die dag, krijgen onze ouders een proces verbaal dacht ik.
    Maar goed, zijn er meer mensen die die dag moeten missen om een beetje voor aan te kunnen staan? Hoe gaan jullie dit doen of hebben jullie een ideetje hoe we dit kunnen oplossen?

    thanks (:


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Ik ga niet naar One Direction, maar wat ik doe als ik concerten heb is gewoon mijn ouders me ziek laten melden, of de dag ervoor ziek naar huis gaan en de volgende dag thuisblijven zonder me beter te melden. Dan sta je bij ons namelijk nog gewoon op afwezig.
    Is zoiets geen optie voor jullie?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Das het lastige aan staplaatsen :(

    Een meisje uit mn voetbalteam had aan een docent gevraagd of ze een verslag mocht schrijven van het concert in plaats van in de les zitten en die docent heeft dat goedgekeurd. Zou je ook kunnen proberen?

    Heel veel succes Quinty! Hopelijk lukt het je om iets te regelen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lazet schreef:
    Ik ga niet naar One Direction, maar wat ik doe als ik concerten heb is gewoon mijn ouders me ziek laten melden, of de dag ervoor ziek naar huis gaan en de volgende dag thuisblijven zonder me beter te melden. Dan sta je bij ons namelijk nog gewoon op afwezig.
    Is zoiets geen optie voor jullie?


    Daar zaten wij inderdaad ook al aan te denken ja, maar dan moeten we dat risico gewoon maar nemen. Dat is denk ik het beste om te doen ja..


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Vinception schreef:
    Das het lastige aan staplaatsen :(

    Een meisje uit mn voetbalteam had aan een docent gevraagd of ze een verslag mocht schrijven van het concert in plaats van in de les zitten en die docent heeft dat goedgekeurd. Zou je ook kunnen proberen?

    Heel veel succes Quinty! Hopelijk lukt het je om iets te regelen.


    Dat zou inderdaad ook wel kunnen, ik zal het er met mijn vriendin nog wel over hebben c: thanks!


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Gewoon ziek melden? Of briefje dat je naar de dokter of zoiets moet? Lol. Zolang je niets over het concert zegt merken ze echt niets.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:34 ]

    Usha schreef:
    Gewoon ziek melden? Of briefje dat je naar de dokter of zoiets moet? Lol. Zolang je niets over het concert zegt merken ze echt niets.


    Dat is het probleem juist. Mijn vriendin heeft al tegen school gezegd dat we die dag een concert hebben.. Hopelijk zijn ze het tegen die tijd vergeten..


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    TommoxLou schreef:
    (...)

    Dat is het probleem juist. Mijn vriendin heeft al tegen school gezegd dat we die dag een concert hebben.. Hopelijk zijn ze het tegen die tijd vergeten..

    Zorg anders dat je de dag ervoor t laatste uur naar huis gaat of zoiets, omdat je je niet lekker voelt. Jij kan bijvoorbeeld je laatste uur gaan, en die vriendin van je al in de pauze of zoiets?

    Ik ga gewoon niet naar school :Y)

    Ik zou die dag anders met mijn brugklas waar ik juniormentor van ben naar duinrell gaan. Als ik dat zou doen, zou ik geen hele avond meer op mijn benen kunnen staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Usha schreef:
    (...)
    Zorg anders dat je de dag ervoor t laatste uur naar huis gaat of zoiets, omdat je je niet lekker voelt. Jij kan bijvoorbeeld je laatste uur gaan, en die vriendin van je al in de pauze of zoiets?


    dat is echt heel slim haha. dom dat ik daar niet zelf aan heb gedacht..


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Gewoon skippen. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hah, Woops, ik heb ook staanplaatsen en ik moet naar school en een heel stuk rijden vanuit België...
    Niet gaan. Ouders kunnen je ziekmelden, enkele dagen per jaar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik zou ziekmelden :)

    Gelukkig heb ik die week stageweek en heb ik dus al vrij gekregen op die dag waardoor ik wel andere dagen langer moet maarja ;)


    Treat people with kindness

    TommoxLou schreef:
    (...)

    Dat is het probleem juist. Mijn vriendin heeft al tegen school gezegd dat we die dag een concert hebben.. Hopelijk zijn ze het tegen die tijd vergeten..


    Als je ouders je ziek melden zijn zij verantwoordelijk voor jou en niet je school, ze kunnen toch nooit zeker weten of je nou wel of niet ziek bent, ze kunnen een vermoeden hebben, maar met een vermoeden kun je niks doen.


    ©1998

    Ziek melden. Doe ik ook.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ik ga de 25e en ik sta (samen met m'n moeder) in het groene vak en ik heb die dag tot 12 uur school en dan gaan we vanuit deventer rii Amsterdam knallen met de auto.. ik ben bezig met mijn vervolgopleiding dus als het moet kan ik mezelf gewoon ziekmelden via gronos en zelf heb ik zoiets van: je hebt die grote schermen hangen dus je ziet sws wel wat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO