• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Obliviate7 schreef:
    jeej (: gelukkig maar dat Pottertje er niet is :Y)


    Haha ja dan heeft Ginny opeens aandacht voor iedereen! Ik ga zo reageren hoor uno momento!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Defelicè Nachtschade Alerue

    "9 leerlinge gaan mee voor onze trots, deze sc'ool. De meisjes zijn:" zei madame Mallemour. Het toverschooltoernooi. 3 scholen,3 leerlingen en 1 winnaar. Een strijd op leven en dood. "en als laatste Defelicè Devil Angelina Alerue." Verbaast keek ik op. Ik? Ach wat zal het. Mij lukt het wel, als ik word gekozen. In eens hoorde ik gekuch achter me. Langzaam draaide ik me om en keek in het gezicht van Fleur Delacour, een zevende jaars en 1 van mijn beste vriendinnen. Louise Quezil stond naast haar. Ook mijn beste vriendin,een zesde jaars zoals mij. "We gaan alle 3!" kirde Louise enthousiast. "Meisjes pak jullie spullen. De speciale koffers staan er al. En dan zie iek jullie over een uur buiten op de binnenplaats." Meteen draaide Fleur,Louise en ik ons om en liepen naar onze slaapkamers. Bij de trappen richting de Ooster en Wester toren namen Louise en ik afscheid van Fleur. Snel renden we naar boven de Oostelijke toren. Eenmaal daar renden we de trap op naar de slaap kamer. "O mijn 'emel! Iek kan niet wac'ten! 'Et ies zo geweldieg!" riep Louise. Een grinnik verlier mijn mond. "Dat ies 'et zeker." glimlachte ik. Het teken op mijn pols brandde zachtjes en ik wist dat Matthew het ook had. Eindelijk zou ik hem weer zien. Ik opende mijn kleding kast en haalde daar mijn kleding uit om het vervolgens in de koffer te doen die het hoofd had neer gezet. Ook deed ikmijn les boeken erin en wat persoonlijke spullen. "We gaab gewoon naar 'Ogwarts." zuchtte ik blij uit. Ik pakte de koffer op en wachtte tot dat Louise klaar was. Samen liepen we rustig naar de binnen plaats. Er stond een parel kleurige koets met gouden wielen. Ervoor stonden een paar pageaus,paarden met vleugels. De deur stond open waaruit ik opmaakte dat we naar binnen mochten dus dat deed ik. En het was groter dan ik dacht. Er was een kleine woonkamer, en 2 gangetjes waarin vermoedelijk de slaapkamers,keuken en eetkamer waren. Ik ging 1 gangetje naar binnen en zag dat er namen op de deuren stonden, helemaal achteraan stond mijn naam, ik opende de deur,ging naar binnen en sloot hem. Binnen stond een prachtig blauw hemel bed, wit bureau met stoel en ook een witte hangstoel in de hoek bij het raampje. En een kleding kast. Mijn koffer zette ik op het bed in ik liep door de deur die er ook nog stond. Een bad kamer! Geweldig!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    Met een zucht liep ik naar alle leerlingen toe die al enthousiast naar de lucht aan het kijken was. Ik had geen flauw idee hoe de leerlingen van Klammfels of Beauxbatons zouden komen. Ik wist alleen dat dit een vreselijk jaar zou worden net zoals de afgelopen twee. Sinds Marten Vilijn bezit van mij genomen had kon ik niet meer vrolijk zijn. Alsof er een dementor zich eeuwig om mijn borst hard vastgezogen. ’s Avonds was altijd het ergste omdat ik dan met niemand kon praten. Ik was dan alleen met mijn gedachten en soms moest ik gewoon weg en door de kasteel rennen. Gelukkig was ik nog nooit gesnapt want ik had geen flauw idee wat voor smoes ik dan moest geven.
    Ik zuchtte zachtjes terwijl ik iemand afspeurde om mee te praten. Ik zou echter niet mijn broers uitkiezen. Die hadden toch geen zin in mij. Ron zou wel weer druk zijn met Hermelien en Ron en Fred en George hadden het toch al druk met elkaar. Ik had wel vriendinnen en vrienden sinds het advies van Hermelien maar ondanks alles voelde ik me alleen en ik wist dat die leegte niet meer gevuld kon worden. Zelfs niet door Harry Potter.
    Ik knipperde met mijn ogen bij die herinnering terwijl ik door liep. Harry Potter had zoals altijd weer bij ons gelogeerd en zoals altijd had hij geen oog voor me. Maar wat had ik dan ook gedacht? Dat iemand mij aardig laat staan leuk zou vinden? Zelfs mijn familie kon dat niet, waarom iemand anders wel? Nee ze vonden me alleen aardig als ik niet mijzelf was en eerlijk gezegd wist ik niet meer wie ik zelf was.
    Plotseling voelde ik een warm lichaam tegen die van mij aan en met verbazing keek ik naar de jongen waar ik tegen op gebotst had. ‘Ralf, Hoi!’ zei ik even enthousiast als altijd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Ik viel bijna voorover toen ik een ander lichaam tegen mijn rug aan voelde botsen. Een Meisjes lichaam. Een Meisje? Ik draaide me kwartslag om en begon wat onverstaanbaars te stotteren, tot ik zag dat het Ginny Weasley was. Ik zucht even en liet een glimlach zien.
    ‘Ralf, Hoi!’ begroette ze me enthousiast.
    ‘Heei, Ginny,’ begroette ik haar terug en draaide me even om, en probeerde weer mijn vreemde ademhaling weer onder controle te krijgen. Het leek wel de eerste keer dat ik iets zei in de vier jaar. De enige persoon met wie ik wel echt kon praten, moest wel Gin zijn.
    ‘sorry, ik wist niet dat jij het was,’ zuchtte ik en draaide me om, waarna ik haar een glimlach toewierp. Ze zit een jaar lager dan mij, in de derde dus. Dat maakte mij niets uit, maar liever zou ik ook iemand kennen van mijn leerjaar. Want ondanks ik Ginny bijna elke dag in de common room zie, voel ik me nog steeds vreselijk eenzaam en achtergelaten.
    ‘heb je.. – zal ik,’ ik wist even niet meer waar ik over praatte, en wees met een slappe arm naar het stenen circel, maar haakte die al weer snel af en ik voelde me rood worden en begon weer wat te lachen zodat ik wat stoerder en zelfverzekerder leek.
    ‘hoe was je vakantie?’ ik wiebelde wat op mijn plek en zette mijn armen achter mijn rug.
    ‘‘betere vraag is; heb je het kunnen overleven met Fred en George?’’ maar jammer genoeg bleef die onodige vraag in mijn keel hangen en zei het niet hardop, ookal zou ik dolsgraag meer willen praten en spontaner wezen.


    [Ralfie is a shy boy <3]
    [topicspammers gaan weer in actie]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Wanneer moeten Camp en Fel komen?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik denk dat ik morgen pas kan posten.. I'm very sorry..)


    take me back to the basics and the simple life

    Nightingalex schreef:
    [Wanneer moeten Camp en Fel komen?]


    [Die mogen nu wel komen, dan kan je mteen weer posten :')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik wacht nog even met Campbell laten komen totdat iedereen ongeveer een begin-post geplaatst heeft ;P]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zal nog even met Luna schrijven wie voor Luna?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ginny Weasley

    ‘Sorry, ik wist niet dat jij het was.’ Hij zuchtte zachtjes en ik wilde wat terug zeggen maar woorden ontbraken mij plotseling. Ralf zat een jaar hoger dan mij en hij had dan ook Vilijn meegemaakt. Ralf was geloof ik de enige die begreep hoe ik mij voelde. Hij was net zoals ik een buitenbeentje. Alhoewel ik dat nu niet meer was doordat ik een masker voor mijn gezicht hou. Ik ben dat sarcastische grappige meisje terwijl ik me alles behalve dat vind. Alles wat tegen mij gezegd word sla ik op en dat blijft in mijn hoofd spoken.
    ‘Hoe was je vakantie?’ vroeg Ralf wat mij uit mijn gedachten haalde.
    ‘Waarschijnlijk beter dan de jouwe. Mijn broers zijn erachter gekomen dat ik kan zwerkballen dus misschien zit ik dit jaar in het team.’ Probeerde ik het enige lichtpuntje van mijn vakantie te zien.
    Ze kwamen deze vakantie een speler te kort voor het zwerkballen en tot mijn grootste verbazing hadden ze mij gevraagd. Waarschijnlijk om mij uit te kunnen lachen maar ze konden dan ook niet weten dat ik jaren lang de bezems uit de bezemkast stol als ze weg waren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Hoe beslissen we trouwens wie er wint, en doet Harry mee? En, gaat er iemand dood in het toernooi??]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    [Hoe beslissen we trouwens wie er wint, en doet Harry mee? En, gaat er iemand dood in het toernooi??]


    - Niemand speelt Harry
    - Ik moet nog nadenken of Campbell dood gaat


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    ‘Waarschijnlijk beter dan de jouwe. Mijn broers zijn erachter gekomen dat ik kan zwerkballen dus misschien zit ik dit jaar in het team.’ Ginny in het zwerkbalteam? Ik weet ook nog dat er een plaats vrij was, dan zitten we in hetzelfde team.
    ‘dat is cool!’ riep ik enthousiast, en ook echt enthousiast, dus niet geacteerd enthousiast, deze keer.
    ‘ik wist wel dat je het ooit zou gaan halen, in onze team..’ ik stopte even en schudde mijn hoofd.
    ‘niet.. niet dat ik je ooit zag vliegen, maar ik voel het,’ en ik lachte vriendelijk naar haar. Ik weet niet of ik haar al gezegd had dat ik de Chaser functie had gekregen, of niet, maar ik zeg het maar niet anders leek het alsof ik het erin aan het wrijven was.
    ‘en, Waarschijnlijk beter dan de jouwe? zelfs je-weet-wel-wie kan een betere vakantie hebben dan mij. Dat weet je,’ zei ik en liet mijn handen in mij broekzak glijden, en grabbelde wat aan de pillen die erin lagen, de pillen die er voor zorgen dat ik niet in een hondsdolle weerwolf verander die iedereen zijn bloed en vlees wilt zien.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    - Niemand speelt Harry
    - Ik moet nog nadenken of Campbell dood gaat


    ik wilde Ralfie juist dood laten gaan. samen? x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Dan wint Felicè niet eerlijk als ze beide doodgaan......]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded