• Hallo allemaal!

Ik ben momenteel bezig aan een nieuw verhaal en daar heb ik twee (soort van) covers voor nodig. Alleen dan met gif's erin verwerkt. Ik heb een soort voorbeeld, want mijn uitleg is weer eens fantastisch. :Y)

Voorbeeld:

Hierbij is het maar 1 gif en 1 foto, maar in mijn ''covers'' zijn het dus twee gif's. Ik hoop dat dit kan, want dat zou echt amazing zijn.

Cover 1:
    gif 1
    gif 2

Cover 2:
    gif 1
    gif 2

De titel die op beide covers mag komen is: Geluk in Borghetto

Super super super bedankt! Ik hoop dat het lukt, want mijn eisen zijn weer eens lekker hoog. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Divergency schreef:
    Ik dacht al dat ik de stijl herkende.

Mihi (bloos)

En ik heb dus even wat geprobeerd, en tot dusver heb ik cover2 dus kinda af... Althans, de 2 gifjes samen geblend, wat al een hele prestatie voor me is, aangezien het de eerste keer is dat ik het doe XD
    Ik moet er alleen nog hier en daar wat aan prullen, zodat het meer een geheel vormt, maar gezien m'n vriend wat 'zeurt' ga ik voor vanavond stoppen en me morgen er op m'n gemak aanzitten tussendoor (:

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Ik heb er niet teveel poespas aan gegeven, enkel het felle rood van het 2de gifje wat verzacht, zodat het beter past in het geheel en dan heb ik de gifjes layer voor layer 'verscherpt', aangezien ikzelf gewoon een hekel heb aan vervaagde plaatjes :'D
    En ik werk het liefste met de Q-maten, zodat de site ze niet verkleind, voor het optimale resultaat hier.

Hopelijk ben je er tevreden mee (:

Ze piept door zijn oor. :W
    Oh pardon. (bloos)

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Divergency schreef:
    Ze piept door zijn oor. :W
    Oh pardon. (bloos)

Gehe, i know :'D Ik was sjuust bezig te melden dat ik ga kijken of ik die man niet nog ietsje kan opschuiven, zonder dat het problemen geeft :'D
    Vriendlief heeft besloten toch nog maar even tv te gaan kijken :'D

Als ik hem dus wat opschuif, is het probleem dat de overloop minder mooi valt en naar mijn idee leidt dat gewoon af :-/
    Dan heb ik hem ook nog met een lichte texture erover heen, maar ook dat helpt niet echt. Afin, je moet zelf maar even bezien welke je beter vind.

Want ik kan hem dan wel gewoon enkel opschuiven, zonder te gummen, maar dan krijg je weer het gedoe van de ene achtergrond dat die in haar gezicht blijft :-/
    Zelf krijg ik het momenteel dus niet veel beter dan dit. Misschien iemand anders wel, ik weet niet... Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 0:17 ]

En dit is echt de laatste keer dat ik spam, sorry hiervoor. Ik ben gewoon echt veel te perfectionistisch :'D

Er kan in ieder geval niet gezegd worden dat ik absoluut niet m'n best ervoor doe. Ik vind deze laatste zelf dan ook de beste tot nog toe. En tja, ik merk gewoon echt dat ik nog veel te weinig met gifjes heb gewerkt. Maar bij deze ga ik het dus echt laten, en morgen dus die andere een poging geven.

Waaauw i love it! (:

Big girls cry when their hearts are breaking