• Hallo iedereen,

    Ik heb een probleem. Ik heb echt een vreemde pijn in mijn hand. Het begint vanaf de zijkant van mijn pols en straalt zich uit naar de bovenkant van mijn hand. Vooral 's nachts ondervind ik hier hinder van. Heeft iemand enig idee wat dit is?

    Groetjes

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Het geeft eerder zo'n verdoofd gevoel, gevolgd door hevige pijn. Ik ondervind er hinder van tijdens praktische taken zoals het vasthouden van een stuur in de auto, het vasthouden van een boek en 's nachts een ligging vinden lukt zeer moeilijk.


    Misschien kramp in je arm?

    Liever een paar euro's kwijt en zekerheid dan onzekerheid, denk ik dan. Misschien heb je wel iets en kan de huisarts je helpen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 22:43 ]


    Physics is awesome

    Bedankt iedereen voor jullie mening, het heeft me geholpen! (: Ik zal zien of er een bezoek naar de huisarts nodig is :)

    het is slechts 25 euro waarvan je 23 terugkrijgt, da's echt niet duur hoor... Zelfs als je die 25 niet op zakt hebt, gewoon even bellen naar je dokter of het goed is om enkel remgeld (die 2 euro) te betalen. Hij regelt het dan met je verzekering. En verzekering is in BE verplicht, dus daarover moet je niet zeuren


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    het is slechts 25 euro waarvan je 23 terugkrijgt, da's echt niet duur hoor... Zelfs als je die 25 niet op zakt hebt, gewoon even bellen naar je dokter of het goed is om enkel remgeld (die 2 euro) te betalen. Hij regelt het dan met je verzekering. En verzekering is in BE verplicht, dus daarover moet je niet zeuren


    Ja, weet ik veel hoe dat allemaal zit, ik zeg alleen maar dat ik niet voor niets naar de dokter wil gaan.

    Edit: Ik weet dus niet hoe dat allemaal zit met die verzekeringen qua medische hulp en zo, dus sorry als ik onervaren overkom.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 13:39 ]

    Foraoise schreef:
    Ik heb geen idee wat het kan zijn, als de pijn blijft aanhouden zou ik toch even langsgaan bij de dokter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Ja, weet ik veel hoe dat allemaal zit, ik zeg alleen maar dat ik niet voor niets naar de dokter wil gaan.

    Edit: Ik weet dus niet hoe dat allemaal zit met die verzekeringen qua medische hulp en zo, dus sorry als ik onervaren overkom.
    sorry dat ik het zeg maar op mijn zeventiende wist ik wel of de huisarts geld kost of niet...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)sorry dat ik het zeg maar op mijn zeventiende wist ik wel of de huisarts geld kost of niet...

    Ik denk dat, dat voor iedereen anders is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fafnir schreef:
    (...)sorry dat ik het zeg maar op mijn zeventiende wist ik wel of de huisarts geld kost of niet...


    Da's leuk voor je dat jij dat toen wel wist, maar ik weet het nu pas. Je hoeft er ook weer niet zo minachtend over te doen, weet je. Ik snap je punt en weet nu dat het niet zoveel geld kost als ik eerst had gedacht. Sorry als ik onvriendelijk overkom, maar dat doe jij nu ook ;)

    Edit: En laten we hier nu niet ruzie over gaan maken. Ik wist het gewoon niet en dat kwam voor jullie misschien een beetje stom over, maar voor mij niet. In elk geval: bedankt voor het helpen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:46 ]