Hallo iedereen,
Ik heb een probleem. Ik heb echt een vreemde pijn in mijn hand. Het begint vanaf de zijkant van mijn pols en straalt zich uit naar de bovenkant van mijn hand. Vooral 's nachts ondervind ik hier hinder van. Heeft iemand enig idee wat dit is?
Groetjes
-
11 april 2014 - 21:0011 april 2014 - 21:02
ga naar de dokter...
Quizlet is geen site voor medische vragen.[ bericht aangepast op 11 april 2014 - 21:02 ]
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
11 april 2014 - 21:04Is het een tinteling in de hand? Zo'n soort 'slapend' gevoel dat dus echt zeer doet?
[ bericht aangepast op 11 april 2014 - 21:04 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
11 april 2014 - 21:08Ik heb geen idee wat het kan zijn, als de pijn blijft aanhouden zou ik toch even langsgaan bij de dokter.
16 - 09 - '17
11 april 2014 - 21:10Aria schreef:
Is het een tinteling in de hand? Zo'n soort 'slapend' gevoel dat dus echt zeer doet?
Het geeft eerder zo'n verdoofd gevoel, gevolgd door hevige pijn. Ik ondervind er hinder van tijdens praktische taken zoals het vasthouden van een stuur in de auto, het vasthouden van een boek en 's nachts een ligging vinden lukt zeer moeilijk.11 april 2014 - 21:11Fafnir schreef:
ga naar de dokter...
Quizlet is geen site voor medische vragen.
Dat zou ik kunnen doen, maar als iemand zich in mijn verhaal kan vinden en het misschien toch niks blijkt te zijn, vergooi ik wel een paar euro's alleen maar voor een doktersbezoek. Dus vandaar dat ik hier alleen maar even informeer.11 april 2014 - 21:11QuestToAsk schreef:
(...)
Het geeft eerder zo'n verdoofd gevoel, gevolgd door hevige pijn. Ik ondervind er hinder van tijdens praktische taken zoals het vasthouden van een stuur in de auto, het vasthouden van een boek en 's nachts een ligging vinden lukt zeer moeilijk.
Het kan een probleem in je bindweefsel zijn, dat heb ik zelf. Dan doet het heel erg pijn nadat ik iets heb gedaan, soms gaat het door tot in mijn elleboog. Maar ik heb ook een gescheurd kapsel in mijn pols waardoor ik ook last van dingen krijg, maar dan zie je een bult op mijn pols als ik hem buig. Als het iets aan je bindweefsel is, zal de dokter het nooit vinden.Your make-up is terrible
11 april 2014 - 21:12QuestToAsk schreef:
(...)
Dat zou ik kunnen doen, maar als iemand zich in mijn verhaal kan vinden en het misschien toch niks blijkt te zijn, vergooi ik wel een paar euro's alleen maar voor een doktersbezoek. Dus vandaar dat ik hier alleen maar even informeer.
In Nederland is een bezoek aan je huisarts gewoon gratis.Your make-up is terrible
11 april 2014 - 21:13Assassin schreef:
+ dat je in nederland gewoon verzekert moet zijn die het anders vergoed.
(...)
In Nederland is een bezoek aan je huisarts gewoon gratis.Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
11 april 2014 - 21:19Fafnir schreef:
(...)+ dat je in nederland gewoon verzekert moet zijn die het anders vergoed.
Problem is.. ik woon in België Ik weet dat de meerderheid hier in Nederland woont, maar ik ben dus een Nederbelgje, haha xx11 april 2014 - 21:20Assassin schreef:
(...)
Het kan een probleem in je bindweefsel zijn, dat heb ik zelf. Dan doet het heel erg pijn nadat ik iets heb gedaan, soms gaat het door tot in mijn elleboog. Maar ik heb ook een gescheurd kapsel in mijn pols waardoor ik ook last van dingen krijg, maar dan zie je een bult op mijn pols als ik hem buig. Als het iets aan je bindweefsel is, zal de dokter het nooit vinden.
Bedankt voor de informatie! Als de klachten blijven aanhouden, ga ik gewoon wel even langs bij een dokter (:11 april 2014 - 21:20QuestToAsk schreef:
volgens mij moet je in belgie ook gewoon verzekert zijn...
(...)
Problem is.. ik woon in België Ik weet dat de meerderheid hier in Nederland woont, maar ik ben dus een Nederbelgje, haha xxNever forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
11 april 2014 - 21:33Stroomdiagram voor medische problemen:
Maak je je ernstig zorgen?
Ja->Ga naar de dokter
Nee-> Wacht het af
Herhaal iedere dag tot het over is of je naar de dokter gaar. Werkt voor allesquidquid excusatio prandium pro
11 april 2014 - 21:5011 april 2014 - 22:05SolidSnake schreef:
Stroomdiagram voor medische problemen:
Maak je je ernstig zorgen?
Ja->Ga naar de dokter
Nee-> Wacht het af
Herhaal iedere dag tot het over is of je naar de dokter gaar. Werkt voor alles"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
11 april 2014 - 22:07