• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    (...)

    haha maar ik heb niemand die met Campbell wilt gaan praten als hij arriveert @ Goblet D:
    Kan George hem niet lastig gaan vallen ofzo? :p 'winkwink'

    Neh ik ga eerst Campbell sws posten @ phoenix maar ik denk laat ik hem verdrietig wegrennen en later terug komen D:
    Hij is sad door jou! hij mag niet eens binnen een straal van 5m komen!

    Haha wat een enge smiley bij de jongens maken me gek :p alsof je ze gaat opeten x.o''

    Auch. ja maar dan krijg ik zo veel mails T.T dat ga ik denk toch maar niet doen :<


    George wilt dat graag doen (;

    echt waar? huilend wegrennen? maar Ralf heeft hem nodig D: hij is gewoon bang en dat kan Campie toch wel begrijpen :'(

    ik wil ze graag op eten, wwat heb ik geluk dat er twee van is, van hetzelfde soort, ghehe, dat gaat dus smakelijk worden :Y)

    ik ben gewend geraakt aan al dat mails, ik verwijder ze allemaal voor het naar bed gaan. en als iemand iets post en ik zit niet achter pc, kan ik gelijk van mijn tel open doen om iets terug te gaan posten, hoeven ze ook niet te lang op mijn post te wachten (krul)

    open de spoiler knop niet als je geen zin hebt in mijn plezier
    oh god, ik vind al die smilies ook zo lek =)
    (yeah)(krul):Y)(duivel)(cool)(6)

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 20:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    George wilt dat graag doen (;

    echt waar? huilend wegrennen? maar Ralf heeft hem nodig D: hij is gewoon bang en dat kan Campie toch wel begrijpen :'(

    ik wil ze graag op eten, wwat heb ik geluk dat er twee van is, van hetzelfde soort, ghehe, dat gaat dus smakelijk worden :Y)

    ik ben gewend geraakt aan al dat mails, ik verwijder ze allemaal voor het naar bed gaan. en als iemand iets post en ik zit niet achter pc, kan ik gelijk van mijn tel open doen om iets terug te gaan posten, hoeven ze ook niet te lang op mijn post te wachten (krul)

    open de spoiler knop niet als je geen zin hebt in mijn plezier
    oh god, ik vind al die smilies ook zo lek =)
    (yeah)(krul):Y)(duivel)(cool)(6)


    Ik heb mijn campbell post al verwijderd :< dus ik maak al een nieuwe maar ondertussen wel Gin-Tonic gepost :P

    Haha :p hongerige wolf ben jij !

    Haha opzich wel handig maar ik vind dati k dan teveel mails krijg :< dus ik hou dan wel me oog extra bij ofzo xD

    haha oke ik post dan zometeen Campbell @ goblet :p dan kan Georgie hem stalken 'winkwink' xD

    :D ik heb de spoiler knop geopend ^^ wtf ik faal ik begin haast elke zin met ; haha like seriously? Naomi verzin wat beters T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik twijfel of Ralf nu ook gevoelens moet krijgen voor Ginny, maar het is nog steeds geen perfecte moment.. misschien is een kleine kusje het waard, voorbereiding voor het grote moment ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    ik twijfel of Ralf nu ook gevoelens moet krijgen voor Ginny, maar het is nog steeds geen perfecte moment.. misschien is een kleine kusje het waard, voorbereiding voor het grote moment ^^


    Een tip
    ! als Ralf haar nu op haar mond neemt kan hij heel wat terug verwachten! dus weet waar je aan begint!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Een tip
    ! als Ralf haar nu op haar mond neemt kan hij heel wat terug verwachten! dus weet waar je aan begint!


    maar het was nog geen perfecte romantische moment.. wat als ik nu wat ga posten, iets normaals, en jij je meer gaat uiten met Ginny waarna Ralf haar ''per ongeluk'' kust.. dat beweerd hij tenminste (;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    maar het was nog geen perfecte romantische moment.. wat als ik nu wat ga posten, iets normaals, en jij je meer gaat uiten met Ginny waarna Ralf haar ''per ongeluk'' kust.. dat beweerd hij tenminste (;


    Hoe bedoel je je meer gaat uiten met Ginny? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je je meer gaat uiten met Ginny? :P


    wat zachter, verleidelijker, wat meer uiten dat ze misschien iets voor Ralf kan voelen, een awkward knuffel x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Ralf stond op en ik gaf hem de ruimte om mij te passeren. Hij ging op zijn bed zitten waardoor ik naast zijn nachtkastje ging staan terwijl ik mijn adem in hield alsof ik zelfs dan het moment zou kunnen verpesten.
    ‘Ik vertrouw je’ hij keek me aan en ik wilde juichen maar ergens wist ik dat er nog een ‘maar.’ Zou komen. Ik had het nog niet gedacht of hij begon al.
    ‘Beloof me alleen dat je niets geks gaat uithalen. En tot ik mijn geheugens weer terug heb, blijf je uit mijn buurt.’
    Mijn mond viel open maar ik protesteerde niet. IK begreep het wel. Hoe zou ik zijn als ik alles verloren had wat ik kende? Hij wist helemaal niks meer. Toch ging ik naast hem in de stoel zitten. Ik zou hem niet verlaten hoe triest ik me ook voelde en hoe graag ik ook wilde huilen en schreeuwen van de pijn. Nee ik zou bij hem blijven. Ik zou de fout die ik eerder gemaakt had recht moeten zetten.
    Ik keek naar Ralf die op zijn rug lag zodat hij waarschijnlijk mij niet hoefde aan te kijken.
    ‘Ik ga niks geks doen, Ralf. Maar ik ga je ook niet alleen laten. Dat doe je niet met je beste vrienden.’

    NU nog Campbell @ Goblet XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    wat zachter, verleidelijker, wat meer uiten dat ze misschien iets voor Ralf kan voelen, een awkward knuffel x'D


    Ginny is niet verleidelijk (cat) ze is een ginger XD haha neh grapje.! Shit nu moet ik wat doms verzinnen met Ginneh :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    Voor een lange tijd bleef het stil en langzaam begon ik wat meer te twijfelen over hem, tot ik zijn stem hoorde, maar ik bleef maar naar het plafond staren.
    ‘Ik ga niks geks doen, Ralf. Maar ik ga je ook niet alleen laten. Dat doe je niet met je beste vrienden.’ Ik slik even en voor ik het zelf in de gaten kreeg, draaide ik me waarna ik op mijn zij lag en ik zuchtte. Campbell zag er moe en verdrietig uit. Ik moet hem uiteindelijk wel geloven, na al deze moeite. Ik knikte lichtjes met mijn hoofd en gooide de dekens over me heen. Mensen zeggen vaak dat de dood niet pijn doet, dat het lijkt alsof je in slaap valt. En nu ben ik dus bang, dat als ik ga slapen, dat het weer gaat lijken alsof ik dood ga, net als wat ik eerder zag. Of dat ik alles weer vergeet en alles weer overnieuw begint. Ik weet niet eens zeker of ik van de toren heb gesprongen of niet. Wat ik wel weet is dat ik Ralf Auron heet, een jongen uit de vierde jaar en Campbell Sounders, denk ik, bevriend is met mij en hij probeert me te helpen. Maar toch verdwijnt de angst niet in mijn hart, net als in mijn ogen, en ik denk ook dat het nooit meer verdwijnt.
    ‘Campbell Saunders,’ begon ik op een fluistertoon. Een paar keer herhaalde ik zijn naam en schudde lichtjes met mijn hoofd. God, er is letterlijk iets aan de hand met mijn hoofd waardoor ik er te vaak mee schud.
    ‘zijn er nog meer personen die ik gekend had?’ vroeg ik schor, hopend dat er dan een lichtje in mijn hoofd zou gaan branden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    haha ik lach me kapot ik zie campbell helemaal voor me die dit roept;

    NEE JE BENT EEN WEERWOLF! NIEMAND MAG JE AAAGH! IK WAS JE ENIGE VRIEND ARGHH RAWRR NOBODY LIKES YOU! YOU ARE A MUDERER AND A THIEF! oke dat laatste is van LOTR xD
    maar toch :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha ik lach me kapot ik zie campbell helemaal voor me die dit roept;

    NEE JE BENT EEN WEERWOLF! NIEMAND MAG JE AAAGH! IK WAS JE ENIGE VRIEND ARGHH RAWRR NOBODY LIKES YOU! YOU ARE A MUDERER AND A THIEF! oke dat laatste is van LOTR xD
    maar toch :p


    wtf X'D ik lach me dubbel en dat komt door jou x') ik zie het al voor me hoe Ralf zou gaan reageren :') laat maar die belofte, hij rend gewoon van je weg xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    wtf X'D ik lach me dubbel en dat komt door jou x') ik zie het al voor me hoe Ralf zou gaan reageren :') laat maar die belofte, hij rend gewoon van je weg xq


    Haha dat doet hij niet :P sssh laat me niet lachen mijn opa wilt niet dat ik lach XD dan komt hij kijken en dat mag niet :@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Saunders.’ Hoorde ik plotseling Ralf fluisteren. Mijn hoofd die ik zojuist had hangen ging meteen overeind. Hij herhaalde mijn naam en schudde daarna zijn hoofd.
    ‘Zijn er nog meer personen die ik gekend had?’ vroeg hij schor.
    Ik twijfelde. Wat moest ik hem vertellen? Buiten mij, Lucka en Ginny had hij niet echt iemand. Ralf was heel gesloten doordat hij een weerwolf was wat ik overigens begreep. Ik had me daardoor speciaal een faunaat voor hem gemaakt. Zodat ik er voor hem kon zijn.
    ‘Lucka, Ginny en ik.’ Zei ik zachtjes.
    ‘Je was of bent erg gesloten, Ralf.’ Mijn adem stokte even en ik twijfelde.
    ‘Je bent vroeger gebeten door een weerwolf waardoor je met volle maan veranderd in een.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year hufflepuff - auditions for seeker

    Campbell leek wel te twijfelen, maar al snel begin hij te spreken.
    ‘Lucka, Ginny en ik. Je was of bent erg gesloten, Ralf.’
    Als een stambeeld staarde ik maar naar hem. Hoe hard ik ook denk, geen een van die namen kwamen me bekend voor, en een traan rolde mijn wang af.
     ‘Je bent vroeger gebeten door een weerwolf waardoor je met volle maan veranderd in een.’
    Mijn kaak viel wat open en snakte naar adem. Dit is ongelovelijk, letterlijk. Hoe dacht hij dat ik dit zou moetten geloven?
    'Dit gaat te snel,' mompelde ik terwijl er nog meer tranen mijn ogen vulden die schaamteloos op mijn kussen landde die al zeiknat was geworden, door mijn zweet en tranen.
    'Ik.. ik b-ben geen weerwolf..?' Het was meer een vraag. Na een aantal keer geslikt te hebben, jammerde ik verder.
    'I-ik ken geen Ginny, wie is L-Lucka..?' Meer en meer gesnik, zowel gehik ontsnapte mijn mond en ik verborg bezelf zo diep mogelijk mijn dekens in.
    Na een tijdje haalde ik de dekens weer van me af, en even schrok ik me dood. Het leek even alsof er een ander jongen voor mijn neus stond. Mijn mond viel open en gleed weer dicht. Mijn hoofd deed zo een ongelovelijke pijn. Ik was dood. Dit gaat niet lukken. Het doet me gewoon meer pijn, om re horen en zien wie en wat ik heb vergeten. En zo doe ik ook anderen pijn. Een luidde snik liet ik horen en wild richtte ik me terug naar campbell terwijl ik weer probeerde op te staan van mijn bed. Iets in me laat vreemde kreten, dat ik een onvoltooide taak open stond van mij. Iets wat ik wilde doen voordat ik hier belandde.
    'Campbell Sau-' ik haakte af bij zijn achternaam en hield even mijn adem in. Ik heb misschien een manier. Een idee. Een domme idee. Maar wie weet wat er dan gaat gebeuren.
    'Campbell,' herhaalde ik zijn naam weer alsof ik het probeerde om het goed in me te krijgen.
    'Ik smeek je, als j-je geen v-vriend van me bent, En dit alles een le-leugen is, kan je me nu alsjeblieft doden?'

    [Ralf heeft een onwijs slimme plan, ghehehe :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••