• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    mt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [MT.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Alvast [MT]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alvast mt voor als de vorige vol is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Leora schreef:
    Haha ja als je Campbell ziet ben je indd in de hemel ! Maar ik ga morgen vrodg reageren want me moeder stoort zich aan mijn licht en mij mn kat geeft kopjes aan de mobiel... ohja en ik heb morgenvroeg stagegesprek op school dus ik was ff voor twee daagjes home sweet home (xk


    Veel pleziwr mogen. En net toen mijn zus niet meer zeurt en mijn gang laat gaan. Ik zweer, mijn fred en gwirge actie gaf echt effect op haar :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘W-w-waar ben i-k?’ ik schrok op en ik keek naar mijn vriend. ‘Ralf’ zei ik en mijn mond ging haast openstaan van ongeloof. Snel pakte ik zijn hand. ‘Ik ben bij je, ik laat je nooit meer gaan.’ Zei ik resoluut. Nooit zou ik hem meer loslaten.
    ‘Wat is d-d.. wie ben.’ ik beet op mijn lip om zo mijn vriend terug te zien. Alsjeblieft laat hem geen letsel hebben.
    ‘Wie ben ik?’ het was zacht maar hard genoeg om mij te laten doen schrikken. Tranen voelde ik opkomen maar die verbeet ik.
    ‘Je bent in de ziekenhuis, Ralf. Je bent van de Astronomietoren gevallen.’ Ik kon beter niet vertellen dat hij zelfmoord pleegde. Straks zou hij het weer doen en ik wilde hem niet kwijt. Niet nog eens. Als verduidelijking kneep ik zachtjes in zijn hand dat ik hem niet meer zal laten gaan. Al moest ik daar doods ongelukkig door worden, zolang hij maar gelukkig was.
    Mijn adem stokte terwijl ik toch de woorden over mijn lippen kreeg. ‘Ik ben het, Campbell.’

    [ Campbell loves you :D (as a friend xD) ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit gaat leuk worden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year hufflepuff - auditions for seeker

    Hij kwam naar me toe en pakte mijn hand beet vast, en ik schrok me. Wat is er aan de hand? ‘Je bent in de ziekenhuis, Ralf. Je bent van de Astronomietoren gevallen.’ mijn kaak viel open en ik schudde mijn hoofd. Ik.. ik herinner me niets meer. ‘Ik ben het, Campbell.’ ik trok mijn hand uit die van hem, toen hij er in kneep en schuifelde van hem vandaan. Ik was doodsbang, onzeker en Door de war. Hoe ben ik hier beland?
    'Ik.. ik.. ik ken jou ni.. ik wil jou niet!' Het klonk zo ongelofelijk vreemd. Waarom kan ik aan geen een bekende persoon denken? Ik kan niemand bedenken die ik ken, laat staan mezelf.
    'Ik ken je niet, ik vertrouw je niet,' en als een persoon uit het gekkenhuis, begon ik dat een paar keer te herhalen, tot ik stopte en mijn hoofd terug naar het jongen optilde.
    'I-ik weet niets meer,' mompelde ik en ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken. Ik ben zo er bang.
    'I-ik ben bang,' een paar tranen rolden mijn bloederige wangen af en ik verborg mijn gezicht in mijn handen. Ik weet helemaal niets meer. Lijd ik aan geheugenverlies? Hoe heette die jongen ook al weer? ik dacht diep na. Hij zei het net nog. Waarom heb ik het nu al weer vergeten. Het was iets met de K.. of C? Ik kende hem wel, zo erg kan ik mijn geheugens toch niet verloren hebben? Hij kende mijn naam, ik heette Ralf. Wat was mijn achternaam? Ik word gek. Wat heb ik in hemelsnaam allemaal gemist? De helft van mijn leven is naar de knoppen gegaan. Wat nu?

    [Panic attack, Ralf gaat dood door hardaanval :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell gaat dood aan een schuldgevoel ('x omg ff denken hoe ik hier op ga reageren :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    haha ben benieuwd (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik..ik.. ik ken jou ni.. ik wil jou niet.’ zei hij waarna hij zijn hand lostrok. Ik beet op mijn lip terwijl hij; ‘Ik ken je niet, ik vertrouw je niet.’ herhaalde. Het deed me pijn. Ik kende hem al vier jaar en nu kende hij me niet meer en wilde hij me niet kennen. Ergens wilde ik weg rennen en in huilen uitbarsten maar ik kon mijn vriend niet alleen laten. Ook al kent hij me niet meer. Ik zou hem helpen zijn geheugen weer terug te brengen. Al moest ik daar alles voor geven.
    ‘I-ik weet niets meer. I-ik ben bang.’ tranen rolden over zijn gezicht waarna hij zijn handen over zijn gezicht legde.
    Ik wilde hem troosten maar ik was bang dat hij de hele boel bij elkaar zou schreeuwen dat hij mij niet wilde- dat hij bang voor mij was.
    ‘Je naam is Ralf Auron.’ Ik zweeg even terwijl ik nadacht. Praten was moeilijk voor mij doordat zelfs tranen in mijn keel leken te steken. ‘Ik ben Campbell Saunders. We zijn al vrienden sinds jij in leerjaar 1 zat van Zweinstein. Je zit nu in leerjaar 4’ Ik zweeg weer. Wat moest ik zeggen?
    ‘Ik wil je helpen Ralf, ik wil je niks aandoen.’

    Zo ff snel op me mobiel getokkelt ('x ohgod :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    ‘Je naam is Ralf Auron.’
    Ik keek op naar zijn woorden en begon me af te vragen waarom hij dit deed. Waarom hielp hij me? Was hij een familielid? Zover ik het weet heb ik me nog nooit zo bang gevoeld. Niet eens toen ik de zwarte gat voor mijn neus zag. Heet ik nou echt Ralf Auron? Bij het denken hoorde ik weer een luide gepiep en mijn hoofd begon weer ernstig te bonken en zuchtend liet ik mezelf los.
    ‘Ik ben Campbell Saunders. We zijn al vrienden sinds jij in leerjaar 1 zat van Zweinstein. Je zit nu in leerjaar 4’ onzeker schudde ik zachtjes met mijn hoofd en richtte me op mijn kleren. Een zwart gewaad met een gele randje. Dat had ik aan. Een soort symbool was op de gewaad afgebeeld, een das. Zweinstein, Zweinstein. Die ken ik wel, denk ik.. maar waar was ik nu dan? Campbell Saunders..? was ik bevriend met hem sinds leerjaar een? Ik geloof dat niet. omdat ik het niet meer weet. hoe moet ik het zeker weten? Misschien is dit een soort valse streek van hem, zodat ik hem geloof.. nee. Ik geloof het niet. Ik ken hem niet, ben nooit bevriend met hem geraakt, en ik.. moet ik mezelf geloven of hem?
    ‘Ik wil je helpen Ralf, ik wil je niks aandoen.’ Ik slikte moeizaam en probeerde op te staan terwijl ik nog meer met mijn hoofd schudde. Sinds ik wakker werd schud ik maar de hele tijd met mijn hoofd, ik ga daadwerkelijk nog vergeten dat ik een mens was.
    ‘hoe – hoe kan ik je vertrouwen?’ snikte ik en begon moeizaam van mijn plek op te staan. Mijn benen leken wel verlamd, maar met kleine robot stappen struikelde ik en kwam tegen een kast een. Pijnloos draaide ik me weer om en duwde mezelf tegen de muur aan.
    ‘m-misschien ben je niet eens mijn v-vr-vriend, of je wilt iets van mij en neemt me nu in de maling zodat ik j-je ga vertrouwen.’ Ik slikte en schudde nogmaals mijn hoofd. Deze keer nog verwarder en wanhopiger. Mijn ene helft van mijn lijf wilt hem geloven, dat hij echt de jongen Campbell Saunders is en echt mijn goede vriend was van zweinstein sinds leerjaar een, en ik Ralf Auron heet. Maar aan de andere kant ben ik bang voor hem, maar ik wil ook zijn hulp. Ik was verschrikkelijk bang. Ik ben erg bang.
    ‘help m-me,’ fluisterde ik zo zacht mogelijk, zodat hij me niet hoorde, ook al was dat de bedoeling. Moet ik hem geloven?

    [steel een herinnering van Ralf en giet het in die kan van Dumbledore, en gooi die kop van Ralf er maar ik, ook al gaat hij dan denken dat hij dood gaat :’)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik schudde mistroostig mijn hoofd. Hoe kon ik hem nou laten zien dat hij me kan vertrouwen? Al de hele avond had ik niet van zijn zijde geweken totdat hij mij kuste. Toen was ik zo egoistisch om weg te lopen. Ralf stond op en direcr struikelde hij en viel hij tegen de kast aan waarna hij zich vliegensvlug omdraaide en angstig naar mij keek. Ik zag dat zijn lipoen bewogen maar de woorden kon ik echter niet horen. Zachtjes hurktw ik bij hem neer waarna ik in zijn ogen keek die vol met angst stond. 'Ik kan wel vertellen dat je me kan vertrouwen maar dat geloof je vast toch niet. Maar je kan me vertrouwen en ik wil je zeker helpen. Anders was ik er nu niet.' Een triest glimlachje gleed over mijn gezicht. Het liefst wilde ik hem uit deze hachelijke situatie halen maar hij zou me waarschijnlijk alleen maar wegduwen.


    Short maar zit op me mob joh ik reageer op ranny zometeen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    maakt niet uit, alles wat kort is kan ook krachtig zijn =) ook al is het een post met maar twee regels


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••