• Ik ga maar weer eens een nieuwe serie starten, hopend op een groter succes dan men vorige (Tom's Sexdagboek, en Wie krijgt de kinderen?) Maar voor ik mijn serie start heb ik rollen nodig. Maar eerst, vuur ik de titel, en het verhaal even op jullie af.

    I'm your superhero

    Gaat over 4 meisjes die de taak krijgen om tokio hotel in de gaten te houden, want met al die concurentie word het voor de jongens wat moeilijker te overleven. Jullie moeten het opnemen tegen de 3 slechte heksen die niks liever hebben dan tokio hotel klein te krijgen. Maar verder lezen jullie ales in deel 1, als jullie tenminste een rol willen.


    Verrassing 1 BEZET: NimmaGirl
    Verrassing 2 BEZET: KiMxGeOrG
    Verrassing 3 BEZET: PersianQUEEN
    Verrassing 4 BEZET: DeadPrincess
    Verrassing 5 BEZET: xACHTERDEUR
    Verrassing 6 BEZET: TOMSDICK
    Verrassing 7 BEZET : Flo
    Verrassing 8 BEZET: xPLOPMELK
    Verrassing 9 BEZET: Monkeyball
    EXTRA: BEZET: StereoWorld

    Ik hoef enkel een tekstje, waarin je leeftijd staat, je naam, hobby's, je karakter, hetgeen je haat en liefhebt enz, Ik wil ook dat jullie een mooi tekstje schrijven, dus niet gewoon simpel 3 lijntjes


    HIER IS DE BEKENDMAKING VAN DE ROLLEN

    1 Heks 1
    2 Vriendin Georg + superheld
    3 Heks 3
    4 Opdrachtgever
    5 vriendin Bill + superheld
    6 Heks 2
    7 Zus Tom en Bill(die bestaat in dit verhaal)
    8 Vriendin Gustav + superheld
    9 (vriendin Tom+ superheld)

    Extra= Vriendin Andreas

    ThnQuu =D (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dankje dankje voor de rol(K)

    moet je ook plaatje hebben?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Oh,mag ik dan een ander nummertje? (A)

    Neem maar 5 ofzo x3


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Verassing 3

    Hii,

    Ik ben Melody,maar noem me maar Mell ofzo.Ik heb oo keen 2e naam Sarah,of Sas,maar kies ook maar wat je zegt.Persoonlijk vind ik Melody en Mell het mooist,maar jij kiest.Maar genoeg over mijn naam.Ik ben 15 jaar,net 15 jaar.Ik ben best vriendelijk en behulpzaam enzo,maar soms ook echt bitchy!Ik ben ook altijd gemotiveerd voor een nieuwe dag,want ik maak graag dingen mee.School,of een groot avontuur,dat wisselt.Mijn hobby is dan ook kampen maken en in bossen zwerven.Maar ook,dansen,tonneelles en lezen.Ik vind Hello Kitty leuk,en Chocolade lekker.Ik hou ook van zingen en acteren,daarom zit ik ook op toneelles.Ik hou absoluut niet van wannabe's,fakers en dat soort dingen.Verder ben ik niet interessant.Vind je van wel?Doe dan deze quiz!
    x3


    die rol is al bezet, nog een andere vorkeur ^^

    Ik maak even geschiedenis, en dan maak ik een tekstje, goed?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Haai^^

    Loes is de naam en ik ben 17 jaartjes oud. Ik ben de jongste van vijf kinderen. Ik heb een zus en drie broers. Ella is de oudste van de vijf. Ze is 25 jaar en is pas afgestudeerd als journaliste en reist nu de wereld af. Dan heb je James, 21 jaar en helemaal weg van muziek. Hij zegt soms dat het zijn enige liefde is, waar ik altijd zo moet mee lachen. Dan heb je nog Alex en Jack die 19 jaar zijn. Zij zijn de twee raarste personen die ik ken. Met hen kan ik altijd lachen. Mijn uiterlijk heb ik totaal niet van mijn vader of mijn moeder. Ik heb donker ogen en donker haar. Mijn karakter heb ik mooi te danken van mijn vader. We zijn allebei even nieuwsgierig en koppig. Van mijn moeder kreeg ik mijn grootste passie: fotografie. Ze was vroeger fotograaf. Maar spijtig genoeg is twee jaar geleden overleden. Dus je kunt al raden waar ik mijn tijd aanbesteed, fotografie natuurlijk. Ik doe ook nog heel graag leuke dingen met mijn vrienden. Wat ik echt verschrikkelijk vind is school. Je moet veel te vroeg opstaan en de leerkrachten zijn nog erger. Gelukkig ben ik binnen een jaartje afgestudeerd. Feesjeh^^
    Dat was het zo een beetje..

    Nog veel plezier!!

    Loes xx!


    It's all for you, my butterfly.

    MIJN NUMMER IS TOCH DE MOOISTE(eigenlijk niet ik wou eerst zeven maar die had Rach al x'D)


    *He's the one.

    tekstj;
    Hoii everybody, ik ben Lisa, maar zeg maar Lizz. Ik ben zo ongeveer 18 jaar geleden op de wereld gedropt. Ik ben tamelijk koppig, maar ook lief, betrouwbaar en wat hyper >< Verder heb ik bruin haar en groene ogen. Ik hou van mijn zwarte oogschaduw, rode nagelak, suikerspinnen en van mijn kat ^^ Ik haat huppels, egokinderen en vooral spinnen. Mijn vrienden zijn me heilig dus als je ze met een vinger aanraakt...zorg dan maar dat je snel wegkomt! grr o_O Ik doe aan hiphop, gitaarspelen ^^ en schaatsen. Enja, verder zit ik op kot voor mijn studies en ga ik ieder weekend terug naar huis. Bye Guys <33.



    What you see, is what you get.

    Haai^^

    Loes is de naam en ik ben 17 jaartjes oud. Ik ben de jongste van vijf kinderen. Ik heb een zus en drie broers. Ella is de oudste van de vijf. Ze is 25 jaar en is pas afgestudeerd als journaliste en reist nu de wereld af. Dan heb je James, 21 jaar en helemaal weg van muziek. Hij zegt soms dat het zijn enige liefde is, waar ik altijd zo moet mee lachen. Dan heb je nog Alex en Jack die 19 jaar zijn. Zij zijn de twee raarste personen die ik ken. Met hen kan ik altijd lachen. Mijn uiterlijk heb ik totaal niet van mijn vader of mijn moeder. Ik heb donker ogen en donker haar. Mijn karakter heb ik mooi te danken van mijn vader. We zijn allebei even nieuwsgierig en koppig. Van mijn moeder kreeg ik mijn grootste passie: fotografie. Ze was vroeger fotograaf. Maar spijtig genoeg is twee jaar geleden overleden. Dus je kunt al raden waar ik mijn tijd aanbesteed, fotografie natuurlijk. Ik doe ook nog heel graag leuke dingen met mijn vrienden. Wat ik echt verschrikkelijk vind is school. Je moet veel te vroeg opstaan en de leerkrachten zijn nog erger. Gelukkig ben ik binnen een jaartje afgestudeerd. Feesjeh^^
    Dat was het zo een beetje..

    Nog veel plezier!!

    Loes xx!

    nummertje?

    MIJN NUMMER IS TOCH DE MOOISTE(eigenlijk niet ik wou eerst zeven maar die had Rach al x'D)

    Sorry Charis:)


    Music is the new sex

    Ik wil een rol x]

    MIJN NUMMER IS TOCH DE MOOISTE(eigenlijk niet ik wou eerst zeven maar die had Rach al x'D)


    IK BEN LEKKER DE HELFT VAN JOU NUMMER (puh)
    Da's lekker MOOIER <333

    (H) Loveuu(H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    nummertje?

    Nummer 8 ^^


    It's all for you, my butterfly.

    (...)

    IK BEN LEKKER DE HELFT VAN JOU NUMMER (puh)
    Da's lekker MOOIER <333

    (H) Loveuu(H)


    x'D nauw oké maar het dubbel dus das meer waard x'D

    LOVE.<3


    *He's the one.

    Nee ik wil 8 x[