• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Eindelijk weer de tijd gevonden om te gaan tennissen. Jeez, wat heb ik dit gemist. (:


    :)

    Dauth schreef:
    (...)Vond hem echt meevallen. Zoveel fouten en dingen die missen.


    Ja, dat is wel waar en daar baal ik ook van. Maar voor de rest vind ik het een mooie film (:

    Bevestig nu alsjeblieft dat het uit is


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik snap niet waarom de helppagina amper wordt gebruikt voor vragen als deze. :'D


    :)

    Mijn jurk is bijna af! Wat een opluchting


    kindness is never a burden.

    I really don't want this. I really really really really don't.


    help

    Wáárom kan ik maar niet op een goed idee komen voor een username voor een deviantart account... :c


    26 - 02 - '16

    Klinkt bemoedigend...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Thank you, nameless person. You just made my day when I thought there was no way that could happen.


    help

    Urg, door die domme Ronde van Vlaanderen kan ik niet naar de stad D:


    kindness is never a burden.

    Halp meh.


    26 - 02 - '16

    Shailene schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel waar en daar baal ik ook van. Maar voor de rest vind ik het een mooie film (:
    Ja, dat klopt. Erg leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm mentally exhausted.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, doet mijn hele lichaam pijn. D: Ik weet niet eens waarvan...


    Your make-up is terrible

    Kennelijk vinden mensen mijn foto's toch mooi. Ik heb er nog geen vijf minuten een foto van Pim op staan en er zijn nu al vijf mensen die 'm aan hun favorieten hebben toegevoegd. I'm so proud :'3


    26 - 02 - '16