• Our tinychat

Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 16
    Miriam - Calhoun - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

[ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:10 ]

Nymphe schreef:
    (...)

Is het al. :')
    Mijn verhaal staat in de top. Al ben ik weer een hoop abo's verloren. Grr.

Oehh ^^ Ik ga eventjes kijken naar je verhaal :3
    Hoe vaak activeer je een hoofdstukje? Ik verwijder namelijk vaak abo's als iemand erg lang niets activeert, maar jij activeert best regelmatig, toch?

Muh, nog een paar daagjes wachten voordat het mag.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Efe schreef:
    (...)

Maar ik heb nog nooit een username zo graag gewild. :c

Ohw. Je kan het gewoon doen als je het erg graag wil, toch? Welke was het ook alweer? Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar ik weet het niet meer :')

Shailene schreef:
    (...)

Ohw. Je kan het gewoon doen als je het erg graag wil, toch? Welke was het ook alweer? Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar ik weet het niet meer :')

Castillo

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Nymphe schreef:
    Ik ga Divergent denk ik toch een kans geven.

Moet je doen, joh (:
    Ga je lezen of film kijken?

Shailene schreef:
    (...)

Oehh ^^ Ik ga eventjes kijken naar je verhaal :3
    Hoe vaak activeer je een hoofdstukje? Ik verwijder namelijk vaak abo's als iemand erg lang niets activeert, maar jij activeert best regelmatig, toch?

Euhm, euhm. Normaal zeker iedere dag. Nu heb ik besloten rustiger aan te doen en heb ik bij dit verhaal besloten voor twee keer in de week te gaan, al kan het soms wat langer duren. Een keer zelfs vier weken, schaam, maar alsdat iedere keer zo gaat woeden kap ik er gewoon mee, want ik vind niet dat dat kan, dan heeft schrijven ook geen zin.

Reality's overrated.

Shailene schreef:
    (...)

Moet je doen, joh (:
    Ga je lezen of film kijken?

Beiden.

Reality's overrated.

Efe schreef:
    (...)

Castillo

Waar is het van? Het klinkt leuk c:

Gevaudan schreef:
    @ Ness, gewoon die naam nemen.
    @ Noek en Mirie, ik weet even niet.. ik ben ook gewoon heel moe. Misschien vertel ik het straks nog, oke?

That's okay.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Komt mijn nichtje naar me toe:Weet je, Divergent is hartstikke leuk, maar Trish is echt -niet knap om het beleefd te zeggen-.
    Ik heb al meerderen dat horen zegge.

Reality's overrated.

Vandaag jezus. Ik was zo blij om Divergent te zien en ja.. Mijn vriendinnen weten nu dat ik hem leuk vind :/

I don't want you to die, I want you to suffer.

Calhoun schreef:
    (...)

That's okay.

Reality's overrated.

Nymphe schreef:
    (...)

Euhm, euhm. Normaal zeker iedere dag. Nu heb ik besloten rustiger aan te doen en heb ik bij dit verhaal besloten voor twee keer in de week te gaan, al kan het soms wat langer duren. Een keer zelfs vier weken, schaam, maar alsdat iedere keer zo gaat woeden kap ik er gewoon mee, want ik vind niet dat dat kan, dan heeft schrijven ook geen zin.

Hmm. Ik weet ook niet waar het aan ligt. Misschien vinden ze het gewoon niet leuk meer? Dat klinkt niet erg leuk, I know, maar ik heb ook wel eens dat ik genoeg hoofdstukken heb gelezen en dan uiteindelijk toch afhaak. Laatst ben ik afgehaakt terwijl ik ergens al 100 hoofdstukken had gelezen.
    Ik zou niet weten waar het aan ligt, Noek :c

Normaal zou ik ook niet voor een username met hoofdletter i gaan, maar als het echt een username is die je super graag wilt dan zou ik het gewoon doen, Ness. ^^

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Nymphe schreef:
    Komt mijn nichtje naar me toe:Weet je, Divergent is hartstikke leuk, maar Trish is echt -niet knap om het beleefd te zeggen-.
    Ik heb al meerderen dat horen zegge.

Ik vind haar niet lelijk :o Ik vind haar zelfs knap.