• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 16
    Miriam - Calhoun - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:10 ]

    Dat zei ik toch al.. ik kan het dus niet.


    Danmarks Dynamite.

    GUYS MIRRIE HEEFT EEN NIEUWE CRUSH. EN HET GAAT HEEL ERG DE GOEDE KANT OP HIHI


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    GUYS MIRRIE HEEFT EEN NIEUWE CRUSH. EN HET GAAT HEEL ERG DE GOEDE KANT OP HIHI


    Tell about it? (:


    Danmarks Dynamite.

    Een nieuwe? Wiehieee (: ^-^

    Gevaudan schreef:
    Dat zei ik toch al.. ik kan het dus niet.


    Vorige keren heb je heel goed geholpen.


    Reality's overrated.

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Tell about it? (:


    OKE. omg.
    Nou. Die ene vorige crush weet je wel waarvan jij een foto op je mobiel hebt HAHA nouja hem sprak ik eigenlijk nooit meer na die ene keer dus die crush was al aan het vervagen... En gister avond gingen we spontaan met mij, m'n beste vriendin, haar vriend en 2 vrienden van haar vriend naar het huis van haar vriend. (snap je die zin nog, hehe) Die 2 vrienden had ik 1 keer eerder ontmoet. Toen zij binnen kwamen ging 1 naast mij zitten, R. En ehm, toen waren we de hele avond onafscheidelijk, hihi. De hele tijd heb ik met hem gepraat en lol gehad enzo, het was zo leuk. Ik voelde gewoon gelijk een klik. En later op de fiets toen de jongens mij en mijn beste vrienden naar huis brachten (jaja, gentlemen) hoorde ik de andere jongens een opmerking maken over mij en R. Toen ik daarna in bed lag appte mijn vriendin: "Zie ik een klik?" En toen ging ze me helemaal ondervragen, hahahaha. En nu net een uur geleden appte R. me, sdfhfgjfjfilk. Hij zei dat mijn vriendin én haar vriend hem ook hadden ondervraagd. Toen hadden we non stop een gesprek hahaha ik liet m'n mobiel niet meer los. :') Het komt er op neer dat we allebei wel wat in elkaar zien, maar dat we eerst elkaar nog beter willen leren kennen voordat er echt iets gaat gebeuren. SWDFCUSEJDRFU

    I'M SO HAPPY


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    (...)

    OKE. omg.
    Nou. Die ene vorige crush weet je wel waarvan jij een foto op je mobiel hebt HAHA nouja hem sprak ik eigenlijk nooit meer na die ene keer dus die crush was al aan het vervagen... En gister avond gingen we spontaan met mij, m'n beste vriendin, haar vriend en 2 vrienden van haar vriend naar het huis van haar vriend. (snap je die zin nog, hehe) Die 2 vrienden had ik 1 keer eerder ontmoet. Toen zij binnen kwamen ging 1 naast mij zitten, R. En ehm, toen waren we de hele avond onafscheidelijk, hihi. De hele tijd heb ik met hem gepraat en lol gehad enzo, het was zo leuk. Ik voelde gewoon gelijk een klik. En later op de fiets toen de jongens mij en mijn beste vrienden naar huis brachten (jaja, gentlemen) hoorde ik de andere jongens een opmerking maken over mij en R. Toen ik daarna in bed lag appte mijn vriendin: "Zie ik een klik?" En toen ging ze me helemaal ondervragen, hahahaha. En nu net een uur geleden appte R. me, sdfhfgjfjfilk. Hij zei dat mijn vriendin én haar vriend hem ook hadden ondervraagd. Toen hadden we non stop een gesprek hahaha ik liet m'n mobiel niet meer los. :') Het komt er op neer dat we allebei wel wat in elkaar zien, maar dat we eerst elkaar nog beter willen leren kennen voordat er echt iets gaat gebeuren. SWDFCUSEJDRFU

    I'M SO HAPPY


    Aaaaw that's so sweeet bby. <3
    I'm so happy for youuuu!


    Danmarks Dynamite.

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Aaaaw that's so sweeet bby. <3
    I'm so happy for youuuu!

    Thank youuuu, hihi. <3 Hij is zo lief. Zaterdag gaan we al wat leuks doen met hem, mij, mn beste vriendin en haar vriend. En hij vroeg ook of ik op z'n verjaardag die hij voor vrienden viert wil komen. ^^ <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Butterflies everywhereeeee


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    (...)
    Thank youuuu, hihi. <3 Hij is zo lief. Zaterdag gaan we al wat leuks doen met hem, mij, mn beste vriendin en haar vriend. En hij vroeg ook of ik op z'n verjaardag die hij voor vrienden viert wil komen. ^^ <3

    Naaaawh!
    (Sorry als ik wat minder enthausiast reageer, want ik ben moe en jaa depressie door relaties. :'), maar ik ben ECHT super blij voor je!)


    Danmarks Dynamite.

    Calhoun schreef:
    (...)

    OKE. omg.
    Nou. Die ene vorige crush weet je wel waarvan jij een foto op je mobiel hebt HAHA nouja hem sprak ik eigenlijk nooit meer na die ene keer dus die crush was al aan het vervagen... En gister avond gingen we spontaan met mij, m'n beste vriendin, haar vriend en 2 vrienden van haar vriend naar het huis van haar vriend. (snap je die zin nog, hehe) Die 2 vrienden had ik 1 keer eerder ontmoet. Toen zij binnen kwamen ging 1 naast mij zitten, R. En ehm, toen waren we de hele avond onafscheidelijk, hihi. De hele tijd heb ik met hem gepraat en lol gehad enzo, het was zo leuk. Ik voelde gewoon gelijk een klik. En later op de fiets toen de jongens mij en mijn beste vrienden naar huis brachten (jaja, gentlemen) hoorde ik de andere jongens een opmerking maken over mij en R. Toen ik daarna in bed lag appte mijn vriendin: "Zie ik een klik?" En toen ging ze me helemaal ondervragen, hahahaha. En nu net een uur geleden appte R. me, sdfhfgjfjfilk. Hij zei dat mijn vriendin én haar vriend hem ook hadden ondervraagd. Toen hadden we non stop een gesprek hahaha ik liet m'n mobiel niet meer los. :') Het komt er op neer dat we allebei wel wat in elkaar zien, maar dat we eerst elkaar nog beter willen leren kennen voordat er echt iets gaat gebeuren. SWDFCUSEJDRFU

    I'M SO HAPPY


    COOOLLL.


    Reality's overrated.

    Gevaudan schreef:
    (...)
    Naaaawh!
    (Sorry als ik wat minder enthousiast reageer, want ik ben moe en jaa depressie door relaties. :'), maar ik ben ECHT super blij voor je!)

    Awh dat maakt niet uit Gabsie. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nymphe schreef:
    (...)

    COOOLLL.

    JAAA HIHI THANK YOU. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    (...)
    Awh dat maakt niet uit Gabsie. <3


    :D


    Danmarks Dynamite.

    Hoe ziet 'ie eruit?


    Danmarks Dynamite.