• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 16
    Miriam - Calhoun - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:10 ]

    Nymphe schreef:
    Ik had een tijdje geleden een cover van As Long As You Love Me gehoord en vond het toen een erg mooi nummer, toen kwam ik erachter dat het origineel van Bieber is. Het origineel heb ik niet eens geluisterd om views en ik kan niet zeggen dat ik het liedje niet nog steeds leuk vind, de cover dan, maar goed. Ik wijger Bieber goed te vinden en vind hem daarbij ook het tegenovergestelde van knap.
    Dat is mijn mening, deze zal niet veranderen, maar het spijt me als ik hier iemand mee kwets.


    Oh, ke kwetst me hier niet mee hoor :3 Ik vind m ook noet erg leuk. Maar als ik m wel leuk had gevonden, jad je me ook noet gekwetst :3
    Typgebrek yeeeh <3
    Jb zal wel aan de drugs zitten, net als vele amdere beroemde jongeren.

    Boredd.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Shailene schreef:
    (...)

    Oh, ke kwetst me hier niet mee hoor :3 Ik vind m ook noet erg leuk. Maar als ik m wel leuk had gevonden, jad je me ook noet gekwetst :3
    Typgebrek yeeeh <3
    Jb zal wel aan de drugs zitten, net als vele amdere beroemde jongeren.


    Dat 'ie aan de drugs zit is al lang duidelijk. ;3
    Ik heb gewoon een paar beroemde mensen waar ik gewoon écht niet tegen kan, he's one of them.
    Eén van de vier ergsten, al heb ik nog iemand zonder echte reden, is niet eens echt bekend. Maar goed. Andrea van Utopia, sodeknetter, wat een mens.


    Reality's overrated.

    Nymphe schreef:
    (...)

    Dat 'ie aan de drugs zit is al lang duidelijk. ;3
    Ik heb gewoon een paar beroemde mensen waar ik gewoon écht niet tegen kan, he's one of them.
    Eén van de vier ergsten, al heb ik nog iemand zonder echte reden, is niet eens echt bekend. Maar goed. Andrea van Utopia, sodeknetter, wat een mens.

    Andrea is zo fucking irritant!


    Danmarks Dynamite.

    Helloooo c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat jullie eggen! Hakxkaixhsuxhsdhdydhsdg Andrea D: Zij is zoo dom.
    Ik mag die Robin ook niet. Die is alleen maar aan het stoken.
    Ik vernoed dat Utopia keihard in scene is gezet en veel dingen niet spontaan zijn :c

    Whihi


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Prrrt. Ik voel me redelijk ellendig :s

    What's up, Lien?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nah, mijn vroegere beste vriend zit nu niet eens meer bij ons aan tafel in de pauze. Dit toont maar weer eens aan dat hij mij echt heeft verruild voor andere meisjes die niet zo nerdy zijn als ik ben.

    Hey, niet zo denken. Je weet niet wat er nu door zijn gedachte's gaan, misschien wil hij gewoon even zien hoe het is met anderen. Hij komt wel terug, echt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH MIRRRRRRRRRRRRRR AAAH IEH AAH IEH AAAAH <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Shailene schreef:
    Nah, mijn vroegere beste vriend zit nu niet eens meer bij ons aan tafel in de pauze. Dit toont maar weer eens aan dat hij mij echt heeft verruild voor andere meisjes die niet zo nerdy zijn als ik ben.

    Awh, Alinie. :c Het komt wel goed. :3 <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Efe schreef:
    Hey, niet zo denken. Je weet niet wat er nu door zijn gedachte's gaan, misschien wil hij gewoon even zien hoe het is met anderen. Hij komt wel terug, echt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Memoria schreef:
    (...)
    Awh, Alinie. :c Het komt wel goed. :3 <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.