• Okay ik heb een soort van probleem, maar ik dacht ik vraag het even op Quizlet ondat mijn ouders niets willen doen.

    Ik heb dus perongeluk snelontkalker opgegeten. Het was in mijn gehaktbal gekomen doordat mijn vader de theezetter(hoe heet dat ding ook alweer? Xd) aan het ontkalken was en mijn moeder dat per ongeluk in de jus heeft gegegooit. De bal smaakte wel zuur, maar ik heb hem gewoon opgegeten. Heeft iemand tips wat ik kan doen? Mijn ouders willen geen arts inschakelen, omdat het verdund was. Waarschijnlijk stel ik me aan en is er niets, maar toch. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Even op de verpakking kijken wat je moet doen. Als daar wèl staat dat je een arts in moet schakelen, moet je dat wel doen.


    26 - 02 - '16

    Hè, wat vervelend.
    Ikzelf zou eigenlijk niets doen, tenzij ik me echt niet lekker begin te voelen. De enzymen van je lichaamssappen breken onnodige stoffen in je lichaam af. Als je maar een beetje van dat spul hebt binnengekregen, zou het in principe geen kwaad kunnen. Ik zou het wel in de gaten houden en als je -je plotseling onwel voelt worden toch een arts raadplegen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet braken en water drinken.
    Maar omdat het verdund was, zal het waarschijnlijk niet erg zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou even afwachten, tenzij er op de verpakking staat dat het noodzakelijk is om een arts te raadplegen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je hoeft er niks tegen te doen, ontkalker is niet giftig. Wat je wel kan doen is veel water drinken, misschien krijg je er buikpijn van, maar het enige wat je daartegen kan doen is Maalox of Antagel nemen.


    Your make-up is terrible

    Indien Belgie --> antigigfcentrum bellen 070 245 245


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Balen. Drink veel water, zal ik zeggen. Als je wel buikpijn of zoiets dergelijke krijgt, is het wellicht wel slim om even de dokter te bellen of te informeren.


    Tijd voor koffie.

    Tja, eerst de verpakking lezen, denk ik.
    Als je het dan nog niet vertrouwd en je ouders je echt niet naar de dokter willen laten gaan, kun je altijd de assistente van de dokter bellen en vragen of je hier iets mee moet doen. Als dat niet het geval is dan zullen ze je dat zeggen. Als water drinken of whatsoever genoeg is, dan zullen ze dat zeggen. Als het flink mis kan zijn, dan zullen ze toch adviseren naar de dokter te gaan.


    Hamartia

    Door veel water te drinken wordt het nog meer verdund en raakt het sneller uit je bloed. Dat zou ik dus sowieso doen, en als je er last van krijgt kan het nooit kwaad om een dokter raad te plegen.


    :)

    Ik zie iedereen zeggen veel water drinken maar hou er wel rekening mee dat veel water heel slecht is aangezien je nieren dat niet aan kunnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik zie iedereen zeggen veel water drinken maar hou er wel rekening mee dat veel water heel slecht is aangezien je nieren dat niet aan kunnen.


    Ik denk niet dat dit meisje zoveel water opkan dat haar nieren het begeven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha. Mijn broertjes hadden vorige week precies hetzelfde, maar dan met thee.
    Het hangt in de lucht.. :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    220912 schreef:
    Ik zie iedereen zeggen veel water drinken maar hou er wel rekening mee dat veel water heel slecht is aangezien je nieren dat niet aan kunnen.

    Dan moet ze al minstens 2 liter drinken in hele korte tijd en dat krijgen de meeste mensen echt niet zomaar achterover geschoven. Rustig blijven drinken en verpakking nog een keer nalezen, waarschijnlijk is er niet veel aan de hand.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb inderdaad al veel water gedronken enzo. Als ik echt buikpijn ofzo krijg dan bel ik de huisarts wel. Bedankt allemaal. (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cantabile schreef:
    (...)
    Dan moet ze al minstens 2 liter drinken in hele korte tijd en dat krijgen de meeste mensen echt niet zomaar achterover geschoven. Rustig blijven drinken en verpakking nog een keer nalezen, waarschijnlijk is er niet veel aan de hand.


    Op een kwartier tijd /feelsinsane
    Maar neen, ik weet niet wat je moet doen. Moest ik van jou zijn, zou ik gewoon de dokter of het antigifcentrum raadplegen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried