• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Waanzinnige Kletscafé numero 118!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human (of panda)! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van spammen hielden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje té off-topic. En zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer. Op een dag was de awesomeheid de wereld teveel, en verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en we kletsen nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Laurin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15


    Wil jij ook bij de vervelende crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 16:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jullie zijn top dat jullie meteen alles aan Justin hebben aangepast! Helemaal mee met de tijd. Woohoo we(L)JDB


    Life is hard and then we die

    Bieberpocalypse! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Linger schreef:
    Wat ben je prachtig Yolanda, die foto staat je goed :Y)


    Dankje, ik vind jou ook super hot! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    Jullie zijn top dat jullie meteen alles aan Justin hebben aangepast! Helemaal mee met de tijd. Woohoo we(L)JDB


    *kuchkuch*Ikke het topic zonder toestemming van de rest*kuchkuch*

    :Y)

    BUT GO BIEBSIEEEE! WE LOVE YOU JUSTIN! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben ik de enige bij wie deze grap niet goed valt? Ik heb een kut ochtend gehad en ik word van deze Bieber achtergronden niet bepaald vrolijker.


    26 - 02 - '16

    Kaa schreef:
    (...)

    Dankje, ik vind jou ook super hot! <3

    Dankje, Biebah 5ever <5


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Linger schreef:
    (...)
    Dankje, Biebah 5ever <5


    Biebaahhhhheid <9


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meliorism schreef:
    Ben ik de enige bij wie deze grap niet goed valt? Ik heb een kut ochtend gehad en ik word van deze Bieber achtergronden niet bepaald vrolijker.


    Nee, er zijn er meer. Zelf heb ik er niet veel last van omdat ik geen bieber hater ben (ook geen fan hoor, ik sta neutraal) en ik weet dat het binnenkort heus wel weer weg zal gaan.
    Misschien vind jij het erger ómdat je al een kutochtend had? Wat is er trouwens gebeurt dat je zo'n kutochtend had? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Nee, er zijn er meer. Zelf heb ik er niet veel last van omdat ik geen bieber hater ben (ook geen fan hoor, ik sta neutraal) en ik weet dat het binnenkort heus wel weer weg zal gaan.
    Misschien vind jij het erger ómdat je al een kutochtend had? Wat is er trouwens gebeurt dat je zo'n kutochtend had? :c



    Ik haat Bieber sowieso, omdat hij me doet denken aan een zeker persoon die fan van hem is en zich opstelt als een bitch richting mij. Ze is echt een hypocriet kutkind en als ik dat hoofd van Bieber zie denk ik aan haar. Echt walgelijk.

    Ik heb een kut ochtend gehad, omdat ik een intake had bij m'n nieuwe school en ik moest heel veel over m'n gevoelens praten. Ik vind dat echt verdomde moeilijk, dus ik ben nu ook vet moe. Ook doet het UWV weer eens moeilijk en heb ik nu al een waarschuwing aan m'n broek hangen, omdat ik volgens hun iets te laat heb doorgegeven. WAT DUS NIET GEBEURD IS D:


    :c


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Ben ik de enige bij wie deze grap niet goed valt? Ik heb een kut ochtend gehad en ik word van deze Bieber achtergronden niet bepaald vrolijker.


    Ik vind die achtergrond wel irritant omdat ik zoveel verschillende Biebers zie, maar voor de rest stoor ik mij er niet te veel aan. Ik ben geen hater, maar ook geen fan.


    16 - 09 - '17

    Toen ik die achtergrond zag, dacht ik echt zo van; WTF ik ben gehackt ?! :o
    Maar toen las ik dat bericht haha >_>


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Meliorism schreef:
    (...)

    Ik haat Bieber sowieso, omdat hij me doet denken aan een zeker persoon die fan van hem is en zich opstelt als een bitch richting mij. Ze is echt een hypocriet kutkind en als ik dat hoofd van Bieber zie denk ik aan haar. Echt walgelijk.

    Ik heb een kut ochtend gehad, omdat ik een intake had bij m'n nieuwe school en ik moest heel veel over m'n gevoelens praten. Ik vind dat echt verdomde moeilijk, dus ik ben nu ook vet moe. Ook doet het UWV weer eens moeilijk en heb ik nu al een waarschuwing aan m'n broek hangen, omdat ik volgens hun iets te laat heb doorgegeven. WAT DUS NIET GEBEURD IS D:


    :c



    Hmm das best kut idd. En de fans zijn altijd het ergst, als het doorslaande fans zijn.

    Maar das echt shit jah. Over je gevoelens praten is inderdaad zeer moeilijk, vind ik ook. Al helemaal wanneer het naar vreemden zijn. Ging het intake gesprek verder wel goed, ondanks dat je het heel moeilijk vond?
    En dat UWV is gewoon dom bezig. Wel beter dat je geen boete hebt gekregen. Hoewel je maar een maximum aantal waarschuwingen mag hebben, toch? Of heb ik dat mis? Alsnog is het vet stom van ze, dat ze iets beweren wat niet waar is!

    Hopelijk wordt je dag gaanderweg toch nog wat leuker. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meliorism schreef:
    (...)

    Ik haat Bieber sowieso, omdat hij me doet denken aan een zeker persoon die fan van hem is en zich opstelt als een bitch richting mij. Ze is echt een hypocriet kutkind en als ik dat hoofd van Bieber zie denk ik aan haar. Echt walgelijk.

    Ik heb een kut ochtend gehad, omdat ik een intake had bij m'n nieuwe school en ik moest heel veel over m'n gevoelens praten. Ik vind dat echt verdomde moeilijk, dus ik ben nu ook vet moe. Ook doet het UWV weer eens moeilijk en heb ik nu al een waarschuwing aan m'n broek hangen, omdat ik volgens hun iets te laat heb doorgegeven. WAT DUS NIET GEBEURD IS D:


    :c


    Dat is vervelend. D: Maar het is maar één dagje, morgen zal al het Bieber-gedoe weer weg zijn. En volgens mij kun je Mitchells Stylish template gebruiken als je het echt verschrikkelijk vindt en zijn hoofd weg wilt hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind hem steeds meer creepy'er naar mij kijken.. is dat trouwens een woord? :o


    La la la de de da la la de de da da dum.





    Had to post them, sorry. :'D