Hallo lezers,
Het gaat als volgt:
Gisteren ben ik op een super gezellig verjaardagsfeestje geweest van mijn buurjongen en een ander meisje, dat een klasgenootje van mijn buurjongen is. De andere mensen die er waren, waren ook klasgenootjes van mijn buurjongen en het meisje.
Sinds gisteravond heb ik het gevoel dat ik mijn buurjongen leuk vind, maar er is een probleem.
Ik heb namelijk al een relatie met een andere jongen. We zijn al tien maanden samen en we hebben in die tien maanden nog geen enkele ruzie of discussie gehad. Hij is de eerste persoon waar ik een relatie mee ben aangegaan. Ik heb hem ontmoet bij boogschieten en ik weet dat hij super veel van me houdt. Daarom durf ik hem ook niet te kwetsen. Het is wel zo dat hij het leuk vindt om mij te strelen/licht te knijpen op plekken die ik soms niet zo prettig vind. Voornamelijk als mijn ouders of zijn ouders in dezelfde kamer zijn als wij. Verder had ik mijn vriend gistermiddag een sms'je gestuurd waarin onder andere stond dat ik hem miste, maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Mijn vriend wil als hij klaar is met de VWO naar de TU Delft en gaat daar dan waarschijnlijk een kamer in de buurt zoeken. Dat betekent dat hij uit onze woonplaats verdwijnt, die in Flevoland ligt. Hij zit nu in de vierde klas van het VWO en moet na dit schooljaar dus nog twee jaar tot hij zijn diploma heeft.
In september word ik achttien en moet ik van trainingsgroep wisselen. Ik ga dan van de zaterdagochtendgroep naar de dinsdagavond, waar mijn vriend ook in zit.
Stel, ik maak het uit mijn vriend om later met mijn buurjongen een relatie aan te gaan, dan weet ik niet hoe de sfeer tussen ons tweeën, tussen mijn vriend en ik, dan zal zijn.
Een aantal jaar geleden dacht ik ook al dat ik mijn buurjongen leuk vond, maar dat was meer een "opvlieger", omdat ik toen nog nooit een relatie met iemand had gehad. Ik vond dat ik toe was aan een vriendje.
Nu weet ik dus niet of het weer een "opvlieger" is, maar ik heb wel een soort kriebels in mijn buik en ik denk ook veel aan mijn buurjongen. Met hem heb ik ook een aantal dingen gemeen, maar dat heb ik ook mijn huidige vriend.
Wat moet ik doen?
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."