Een fucking goeie vriend van mij, wilt dus steeds dood, en ik heb nu ookal een beetje ruzie met hem erover. En hij wilt maar niet geloven dat er mensen van hem houden enzo, en dadelijk doet hij zichzelf echt wat aan, en ja... dat wil ik niet. En steeds, op alles wat ik probeer te zeggen zegt hij zo: "laat me."
en ik wil hem gewoon echt niet kwijt enzo.
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Okee.. help?
Okee.. help? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
29 okt 2008 - 18:1829 okt 2008 - 18:20
Ga er dan serieus wat aan doen! Met z'n ouders praten, een psycholoog voor 'm regelen. Blijf er niet zelf mee zitten want daar schiet je niets mee op.
Life is hard and then we die
29 okt 2008 - 18:20Ja! Had ik ook met een vriend van me Maar nu is hij er al een beetje door, ik hoop gewoon dat het nu niet slechter wordt.. Hopelijk gaat je vriend nog veranderen..
What you see, is what you get.
29 okt 2008 - 18:22Ga er dan serieus wat aan doen! Met z'n ouders praten, een psycholoog voor 'm regelen. Blijf er niet zelf mee zitten want daar schiet je niets mee op.
Nééj, dat mag je niet doen.. Strax gaatie echt boos op je worden en NIETS meer van je moeten hebben omdat je je gaat bemoeien met zijn leven. Jij gaat zijn leven leiden.. Niet?What you see, is what you get.
29 okt 2008 - 18:22Ga er dan serieus wat aan doen! Met z'n ouders praten, een psycholoog voor 'm regelen. Blijf er niet zelf mee zitten want daar schiet je niets mee op.
Zijn ouders doen er serieus niets aan, ik ben al zovaak naar ze toegestapt het enige wat ze zeggen is dat hij zoveel zegt. En ik zit zelf ook bij een psychiator voor al die shit, en het helpt geen ene flikker.29 okt 2008 - 18:24Sorry, maar dan weet ik het ook niet meer. Misschien stelt hij zich echt aan, misschien wil hij echt alleen maar aandacht. Daar kan ik niet over oordelen. Succes ermee..
Life is hard and then we die
29 okt 2008 - 18:24Uuh, dat is toch het beste je wilt izjn leven redden om een psycholoog in zijn leven te brengen
Take My Hand Take A Breath ...
29 okt 2008 - 18:26Laat hem uitpraten, probeer hem te begrijpen.. Misschien moet je hem eerst rustig laten praten. Want als je er de hele tijd op in gaat heeft ie juist het gevoel, dat het geen zin heeft..
Wat je moet voorkomen is dat hij gaat denken dat je het alleen doet om zelf nergens de schuld van te krijgen//Remember the nights we drove around crazy, in love.
29 okt 2008 - 18:26(...)
Beter dat dan dat hij zelfmoord pleegt niet?
Nééj, dat mag je niet doen.. Strax gaatie echt boos op je worden en NIETS meer van je moeten hebben omdat je je gaat bemoeien met zijn leven. Jij gaat zijn leven leiden.. Niet?Life is hard and then we die
29 okt 2008 - 18:26Pff, ouders zijn echt kut! =S ze helpen voor geen meter..
What you see, is what you get.
29 okt 2008 - 18:28Sorry, maar dan weet ik het ook niet meer. Misschien stelt hij zich echt aan, misschien wil hij echt alleen maar aandacht. Daar kan ik niet over oordelen. Succes ermee..
Dankje :')29 okt 2008 - 18:28(...)Beter dat dan dat hij zelfmoord pleegt niet?
Ja swaar, maar wat als hij het daarom nog eerder doet. Omdat veel mensen het te weten komen of zich ermee gaan moeien? o_OWhat you see, is what you get.
29 okt 2008 - 18:41ja dat probleem heb ik ook gehad,met een vriend ik ben gewoon naar hem toegegaan en met hem gepraat en hem overgehaalt je moet dus gewoon naar hem toegaan als dat kan en een goed gesprek maken dan haal je hem echt wel over!
Life is a fairytale, told by an idiot.
30 okt 2008 - 12:54