Louis Tomlinson
De speelse glimlach liet me weten dat de jongen me langzaam begon te kennen, liet me hem steeds leuker vinden. Misschien kwam het sowieso ook al deels omdat hij mij al accepteerde als hoe ik was, de snotjoch kant erbij. Ik pakte zijn hand vast, waarmee hij op mijn neus tikte, om onze vingers te verstrengelen nadat ik er een kusje op had gedrukt. Ik kon het niet laten, zeker niet met de gedachten in mijn achterhoofd dat het straks niet kon. 'Er is wel meer waar ik naar uit kijk, Rossi,' verliet onschuldig, zacht, mijn mond, maar wel naar de waarheid. Daarbij was het niet allemaal slecht, maar zaten er ook andere dingen tussen. Niet dat er wat uitstel mocht komen, want dit moment, gewoon dicht tegen de jongen aan gekropen, was al volmaakt en had niets anders nodig. Ik voelde me veilig en een klein verliefde tienerjongetje, ondanks ik dat laatste nog altijd was. Een zacht deuntje verliet onbewust mijn mond terwijl ik me richtte op de aanrakingen van de jongen. Al draaide ik al snel mijn hoofd toen mijn wangen rood kleurde door de woorden van de jongen, om daarna mijn mond pas te openen. 'De volgende keer? Hmmm, hoe weinig zin ik ook heb om terug te komen voor een langere tijd, zeg ik toch dat het goed is. Al blijf jij het schatje hier.' Ik draaide me zo dat ik mijn armen rond zijn nek kon slaan en mijn benen rond zijn middel kon vouwen, zodra hij zo meteen opstond. Pas toen tot me doordrong dat het niet heel handig was, dat het dat duidelijk was hoe of wat, wist ik dat ik zo meteen toch echt op moest gaan staan. Toch bleef ik nog zitten tot het moment dat de jongen zich naar me toedraaide en me weer begon te plagen. 'Jij ook je handjes thuis dan,' mompelde ik zachtjes, mijn gezicht nog verstopt in zijn shirt, waardoor mijn grijns onopgemerkt bleef. Niet dat het heel lang het geval was, want bij zijn laatste woorden kwam eerst een zachte 'meeeeh,' uit mijn mond voor ik langzaam opstond, om mijn spullen in mijn tas te gooien en mijn shirt weer aan te trekken. Ondanks het warm was, had ik het idee dat het wel handiger was. Ik keek even rond, om mijn blik te laten hangen bij het raam en te grijnzen. 'Mag ik? Dan zie ik je zo meteen wel bij de poort,' rolde over mijn lippen, om een kusje op de jongen zijn lippen te drukken en daarna al langzaam die kant op te lopen. Het zou, hoe vreemd het ook klonk, het minste opvallen en daarbij zag niemand ons samen vertrekken, wat ook slimmer was.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer