Louis Tomlinson
Rustig bleef ik steentjes tegen het raam aangooien tot deze niet veel later openging, zodat Ross in mijn gezichtsveld verscheen. De onschuld was van mijn gezicht te lezen, om de overige steentjes op de grond te gooien en mijn handen aan mijn broek te te vegen. Daarna rolde er een bekende vraag over mijn lippen, ondanks ik totaal geen zin had om twee uur na te komen. Waarom ik hier nog te vinden was, was dan ook de vraag. 'Al je het nog aankunt met leerlingen als mij,' riep ik grijnzend, zelf ook heel goed wetende dat ik een snotjongen was. Het verbaasde me ergens dan ook wel dat Ross zo vriendelijk tegen me kon blijven, een kans gaf en normaal bleef reageren. Ik kende geen andere leraar die doodleuk uit het raam zou hangen, laat staan antwoord zou geven. Ik stak beide duimen omhoog bij zijn laatste woorden, om vervolgens mijn mond weer open te trekken. 'Ik denk dat ik weinig keus heb, dus je ziet me zo wel en succes met je klas,' verliet mijn mond waarna ik zwaaide en terugliep naar het grasveld. Ik liet me naast Mickey in het gras vallen, om een zucht over mijn lippen te laten rollen, nog ergens twijfelend of ik het toch niet op een vluchten zou zetten. De bel haalde me alleen uit mijn gedachten, om vervolgens toch op te staan en mijn spullen te pakken. 'Je gaat niet serieus toch, Lou?' klonk de stem van Mickey waardoor ik opkeek, om mijn schouders op te halen. 'Ik heb geen andere keus,' verliet mijn mond om een 'tot later,' erachteraan te plakken. 'Wel op de Louis manier?' Ik draaide me om, om een 'duh' over mijn lippen te laten rollen en in de richting van het raam te lopen. Ik trok een bedenkelijk gezicht, om even rond te kijken en mijn blik op de de struik te laten vallen. 'De Louis manier,' mompelde ik tegen mezelf, om mijn tas op mijn rug te hangen en de struik vastpakte, kijkende of deze stevig genoeg was, om vervolgens te kijken of er niemand was. Het feit dat het schoolplein leeg was, liet me het uiteindelijk op een klimmen zetten tot ik hoog genoeg was, om me op het venster neer te zetten. Al zou ik Louis niet zijn als dat niet geheel zonder problemen zou gaan, dus een paar keer bijna beneden zou liggen. 'Romeo, oh, romeo,' rolde met een grijns over mijn lippen, om mijn blik richting voorin de klas te laten glijden. 'Ik meld me bij deze maar,' verliet mijn mond, ondanks ik de neiging had om er iets anders achteraan te gooien.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer