Louis Tomlinson
Het was op dit soort momenten dat je zag dat ik de regels aan mijn laars lapte en alle gevolgen me vrij weinig konden schelen. Natuurlijk wist ik dondergoed dat dit niet kon, maar misschien neigde ik er daardoor juist meer naar. Toch liet ik het voor een moment links liggen, om door te schakelen naar de volgende woorden. 'En een heel charmant uitzicht,' zei ik, want dat kon ik toch nog steeds niet laten. Daarbij was het ook geen gelogen antwoord, ondanks je de woorden wel van mijn kant zou kunnen verwachten, al waren de woorden nog te gestoord. Dit ging volgens mij dan ook heel apart worden tijdens de lessen Engels, al zou ik nog een aantal lessen buiten zitten, wetende dat het standaard was. Ik grijnsde bij de gedachten, om toch langzaam de woorden van Ross tot me door te laten dringen en stil te blijven tot het einde. Zijn reactie zorgde alleen maar voor een bredere grijns, wetende dat die woorden en alles zelfs mij goed deden. 'Geloof me, als je mij boeit, dan is de rest een stuk gemakkelijker,' zei ik, al was ik ergens niet voor de volle honderd procent zeker van die woorden. Het kusje op mijn neus was het gene wat toch zorgde dat ik weer terugkeerde naar het eerste onderwerp, om doodleuk het snotjoch naar voren te laten komen. Ik stond langzaam op van mijn stoel, om richting hem te lopen en een pruillipje te trekken. 'Ik wil een kusje hier,' zeurde ik als een klein kind, om naar mijn lippen te wijzen. 'En ik kom hem anders zelf halen hoor,' rolde over mijn lippen, onschuldig, al wisten we allebei dat ik dat wel zou doen. Ik griste zijn hoedje bij hem weg, om deze zelf op te zetten en 'anders krijg je dit ook niet terug,' over mijn lippen te laten rollen en weer terug naar mijn stoel te lopen, zodat ik serieus op zijn vraag kon antwoorden. 'Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb er wel over nagedacht, maar er is iets wat me weerhoud en ik heb geen idee wat. Misschien probeer ik het wel zodra ik hier weg ben en anders was het leuk geweest,' rolde over mijn lippen, wetende dat de jongen me nu wel aan het denken zette. We wisten volgens mij allebei dat dit niet mijn plek was, maar daar viel toch niet veel aan te veranderen. 'Maar ik wil dan ook helpen, iets wat op dat moment wel zou kunnen,' voegde ik er alweer een stuk vrolijker aan toe.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer