• Hi people. :')

    Het is nog 2 uurtjes wachten voor ze de eerst 10 ticets voor de th-party de deur uit doen^^
    Maar weetje wat me is op gevallen ö Volgens mij staat die klok nog op het zomer uur x'D want daar is het een uur vroeger als bij by x'D

    *had fout gelezen x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    ik mag tog niet,, ik ben 13 -_-


    Dunno ><

    nee, daar is het juist een uur vooruit gegaan, het is daar nu toch zomer?


    Life is hard and then we die

    ik doe niet eens mee weetje ¬¬ ik ind het zow naaiend dat je persee 16 moet zijn !!
    maar ik ga me ook niet voordoen als 16 want dan krijg ik zow problemen mee en dan zit je oowk nog ens in een ander land en alles...
    mja het is gwn foking oneelijk dat wij[/mensen jonger dan 16] geen eerlijke kans krijgen..


    A Noble was Born in Chaos

    ik ben ook geen 16 x'D

    Maar ik doe wel mee voor de fun^^
    En trouwens wat is de kans dat je wint :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Nogmaals, ik vind het niet oneerlijk maar logisch dat ze dat doen. Het zijn al grote jongens en grote jongens willen een voor-hun-leeftijd-bestemd feest. Bovendien de meesten, ik zeg niet alle, maar de meeste fans onder de 16 zijn ontzettend geobserdeerd, en om daar nou mee te gaan feesten? En nog iets, alcohol is verboden onder de 16, dus helaas. Genoeg redenen dus om kindjes onder de 16 niet toe te laten.


    Life is hard and then we die

    ik ben ook geen 16 x'D

    Maar ik doe wel mee voor de fun^^
    En trouwens wat is de kans dat je wint :')


    Zo groot als dat je eenM&G wint x] Idunoo 1 op de 12 miljoen ofseu x]

    ik ben ook geen 16
    ik vind het zo discriminerend, komaan wat moeten sommige mensen dan wel niet denken van hen

    Inderdaad, hun klok staat nog fout. ^^


    One man's fun is another's hell.

    Nogmaals, ik vind het niet oneerlijk maar logisch dat ze dat doen. Het zijn al grote jongens en grote jongens willen een voor-hun-leeftijd-bestemd feest. Bovendien de meesten, ik zeg niet alle, maar de meeste fans onder de 16 zijn ontzettend geobserdeerd, en om daar nou mee te gaan feesten? En nog iets, alcohol is verboden onder de 16, dus helaas. Genoeg redenen dus om kindjes onder de 16 niet toe te laten.


    ik vind het geen reden genoeg ... want okej ze zijn zelf wat ouder maar het is toch voor de fans.... jah sorry hoor maar ze moeten toch ook inzien dat ze fans van alle leeftijden hebben dus wrm niet ??


    A Noble was Born in Chaos

    De kans is ook wel super klein dat je dat wint hoor x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Het is een feestje van hun fans en dat hebben zei of het management in de handen. Jammer dan dat je er niet heen kunt. Al was je 16, had je alsnog niet veel erop gehad dat je erheen kon.


    Life is hard and then we die