• jullie lezen het goed, ik ben dus net in de vuilnisbak gekropen samen met mijn moeder voor mijn vriend.
    Het zit zo, mijn vriend had gisteren in de efteling een spel gekocht van Ravelijn ofzo.
    Daar zitten van die fiches bij en die had ik dus in me hand.
    Ik dacht dat hij ze gepakt had want ik had nog wat andere dingen in me hand die buiten in de kliko (grote vuilnisbak, als ik het goed schrijf) moesten. Ik gooi het erin en zie dus al die fiches naar beneden donderen.
    Ik loop naar binnen en zeg tegen me vriend dat ik per ongeluk die fiches weg gegooit heb en dus in de kliko liggen.
    Hij zegt: "Haal ze er dan uit."
    Ik keek hem al een beetje raar aan, maar besloot toch om naar buiten te gaan en die dingen eruit te pakken.
    Later kwam me moeder buiten en zei dus dat het niet echt slim was, maar het kan gebeuren.
    Mijn vriend zei laten nog tegen me dat ik het lekker gedaan heb.
    Op het einde moesten we dus dat hele ding uitruimen en al die vieze troep eruit te halen.
    Ik ben nog steeds misselijk van die lucht.
    Me moeder half die kliko ingekropen.
    Nu missen we er dus nog 2 maar die wouden we niet zoeken want er lag allemaal verrot eten.
    Me vriend is dus nu boos op mij, maar het ging dus niet per ongeluk.
    Hij heeft net ook niet geholpen en zei ook niet even dankjewel tegen mij en me moeder.

    Wat moet ik hiermee aan?
    Praten weet ik .. maar wat moet ik zeggen?
    Hij staat nu buiten te darten.. (no_chears)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Zeg dat je je best deed om ze te vinden, ik vind wel dat hij al blij moet zijn dat je die gore vuilbak in ging, dat is wel een beetje ondankbaar dat je die gaat zoeken en dat hij dan nog kwaad word.


    None but ourselves can free our minds.

    Words schreef:
    Zeg dat je je best deed om ze te vinden, ik vind wel dat hij al blij moet zijn dat je die gore vuilbak in ging, dat is wel een beetje ondankbaar dat je die gaat zoeken en dat hij dan nog kwaad word.



    Wat zij zegt

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 17:56 ]

    Words schreef:
    Zeg dat je je best deed om ze te vinden, ik vind wel dat hij al blij moet zijn dat je die gore vuilbak in ging, dat is wel een beetje ondankbaar dat je die gaat zoeken en dat hij dan nog kwaad word.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het is logisch dat hij daar even kwaad voor gaat zijn, maar ik vind dat hij toch wel bedankt had mogen zeggen dat je in die vuilnisbak kroop.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Words schreef:
    Zeg dat je je best deed om ze te vinden, ik vind wel dat hij al blij moet zijn dat je die gore vuilbak in ging, dat is wel een beetje ondankbaar dat je die gaat zoeken en dat hij dan nog kwaad word.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ben gisteren ook naar de Efteling geweest xD
    Zeg dat je je best deed om ze te vinden.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    ik vind het een beetje kinderachtig dat die daar boos, om word.
    ik bedoel je doet je best om ze er uit te halen en als je er 2 niet hebt dat die zo gaat doen.
    Hij had teminste dankjewel kunnen zeggen, tegen jou en je moeder.

    Naja that is my opinion (cat)

    Je kan met hem gaan praten.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield