• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! Dat is onwaarschijnlijk. De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de Blackmailer achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen dreigen bekend te worden, tenzij je X zijn zin geeft. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Rollen:
    Meisjes: VOL!
    - Cassandra Kate Ricci ~ Benzema ~ It-Girl [1]
    - Claire Mandy Chadwick ~CrazyGirlxx ~ Bitchy Cheerleader [8]
    - Dilara Melissa Savannah de la Rose ~ Whisperings ~ Sweet Queen
    - Emily April Anderson ~ Bajola ~ Populair [8]
    - Madison "Maddie" Elle Lee ~ OhSoAria ~ Queen B [4]
    - Jane Katherine Ross ~ Primie ~ Loud Mouth Bitch
    - June Faith Miller ~ OhSoAria ~ Nieuw
    - Ameya Alaska Duchessa ~ Remarkable ~ Normaal


    Jongens:
    - Lucas Stephano da Silva ~ Benzema ~ Dealer [2]
    - Matt Reeve Law Cole ~ Primie ~ Hartenbreker [1]
    - Finnick 'Finn' Jared Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Matthew 'Matt' Kilian Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Jason "Jay" Keith Laurentis ~ Benzema ~ Geweldadige jongen
    - Samuellos “Semmie” Ivano Campbell ~ Whisperings ~ The Funny Guy
    - Dylan O'Martin ~ Remarkable ~ Nieuw


    Leraren:
    - Connor Oliver Davis ~ Intouchables ~ The bad teacher ~ Geschiedenis
    - Reservering ~ Horseslover6 ~ ~ Engels
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Schooljaar:
    Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.]:
    Relatie [Familie, Liefde, Vijandig enz.]:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Wil je dat je personage 'X' is?:

    Regels:
    ~ Minimaal 200 woorden.
    ~ Maximaal 3 personages per account.
    ~ Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    ~ Schrijf goed ABN!
    ~ Reageer minstens 3x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    ~ Geen ruzie off-topic!
    ~ Off-topic het liefst in het praattopic
    ~ Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    ~ Geen eendagsvliegen!

    Relaties
    Cassandra:
    -Beste vriendin Dilara
    -Ex/Goede vriendin Matt
    -Vijand Madison
    -Toekomstige vriendin June

    Matt:
    -Vijand Finn en Matthew
    -Vriend Madison en Claire
    -Ex/Goede vriend Cassandra
    -Beste vriend Emily
    -Relatie met Dilara

    Finn:
    -Broer Matthew
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Vriendin Claire

    Matthew:
    -Broer Finn
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Toekomstige relatie June
    -Goede vriend Claire en Dilara

    Lucas:
    -Vriend/Dealer Finn en Matthew
    -Bijles/Flirt Madison

    Madison:
    - Vijand Cassandra
    -Vriendin Emily en Matt
    -Bijles/Flirt Lucas

    Claire:
    -Vriendin Matt
    -Vijand Emily
    -Relatie met Finn
    -Goede vriendin Matthew

    Emily:
    -Beste vriendin Matt
    -Vijand Claire
    -Vriendin Madison
    -Nichtje Mr.Davis

    Dilara:
    -Beste vriendin Cassandra
    -Goede vriendin Matthew
    -Relatie met Matt

    Jason:
    -Neefje Jane
    -Crush op Emily

    Jane:
    -Nicht Jason
    -Affaire Mr.Davis

    June:
    -Toekomstige vriendin Cassandra
    -Toekomstige relatie met Matthew
    -Zusje Mr.Davis

    Mr.Davis:
    -Affaire met Jane
    -Broer June
    -Neef Emily

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:50 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Styles schreef:
    (...)
    Matthew doen dan?


    Okii! Waar kennen ze elkaar van?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    We wachten natuurlijk eerst op de reserveringen :] Het liefst wil ik er ook nog wat jongens bij.
    Ik twijfel of ik er zelf nog een neem, want ik ben bang dat ik dan een van mijn personages ga verwaarlozen maarja..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    We wachten natuurlijk eerst op de reserveringen :] Het liefst wil ik er ook nog wat jongens bij.
    Ik twijfel of ik er zelf nog een neem, want ik ben bang dat ik dan een van mijn personages ga verwaarlozen maarja..


    Okii ^^ Ik heb geduld. Helaas heb ik volgende week wel wat minder tijd, ik zou wel nog min. 1 keer per dag kunnen schrijven, maar goed. Examens... uh
    Je kan het proberen, toch? En als het niet gaat, gaat een van je personages maar van school af ofzo :')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:24 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Benzema schreef:
    We wachten natuurlijk eerst op de reserveringen :] Het liefst wil ik er ook nog wat jongens bij.
    Ik twijfel of ik er zelf nog een neem, want ik ben bang dat ik dan een van mijn personages ga verwaarlozen maarja...


    This.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Okii! Waar kennen ze elkaar van?

    Dat is een goed vraag. Geen flauw idee, even denken hoor. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh whatever, ik neem er gewoon nog een ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik neem ook nog een jongen. The funny guy, als het mag.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    • Naam • Dilara Melissa Savannah de la Rose
    • Leeftijd • Achttien jaar oud, geboren op zesentwintig augustus, een koude tweede kerstdag.
    • Schooljaar • Het vijfde jaar.
    • Type • Sweet Queen, Dilara is erg populair, maar geen verwend nest. Verder is het een heel zachtaardig meisje.
    • Relaties • Dilara heeft natuurlijk erg veel vriendinnen, maar haar beste vriendin is Cassandra Ricci. Verder is ze erg goed bevriend met Matthew Tommo en kan ze haar ogen niet van haar vriendje Matt Cole afhouden. Eigenlijk heeft ze niet echt een vijand, tenminste, zover Dilara weet.
    • Uiterlijk • Ariana Grande Dilara heeft bruin-rode lokken, die er duister uitzien wanneer het donker is. Deze doet het meisje vaak in een staart, of ze krult het. Verder heeft ze vriendelijke, warme, bruine ogen, die je lief kunnen aankijken, maar ook zó kil kunnen zijn. Dan bevatten ze een geheimzinnige twinkel in haar ogen, die je wel zou kunnen hypnotiseren. Ze heeft een neus van normale grootte en mooi gevulde, roze lippen, waar de meeste jongens direct voor vallen. Verder heeft Dilara een licht getinte huid, dit heeft ze van haar moeder, en een iet wat stevige bouw, maar ze is zeker niet dik. Dilara zegt zelf jammer genoeg van wel, maar overdrijft hier zeer zeker niet in. Het liefst draagt Dilara echte meidenkleding, schattige rokjes en blousjes zijn écht haar ding. Ze ziet er volgens sommigen ook schattig uit. Ze is 1:54, niet zo groot dus, weegt eenenzestig kilo en maakt haar door dit alles een klein, schattig meisje.
    • Karakter • Dilara is het typische voorbeeld van een meisje dat populair is, omdat ze populair is. Niet omdat ze een vervelend, verwend nest is, met rijke ouders. Nee, Dilara werd plotseling na een klein optreden op school razendpopulair. Natuurlijk kreeg ze van veel leerlingen haat, dat is iets waar Dilara niet goed tegen kan, als mensen haar niet aardig vinden. Dat plots iedereen naast haar wilde zitten in de pauze, overviel haar een beetje, maar ze vind het wel oké. Wat dat betreft ik Dilara erg makkelijk, het maakt haar niet uit wat er gebeurd, als ze er maar een beetje van op de hoogte blijft. Maar ze is zeker niet nonchalant in het leren, nee, Dilara is volgens leraren een perfecte leerling. Verder is het meisje bij elk ding betrokken, vooral bij de creatieve dingen. Ze schrijft stukjes voor de schoolkrant en maakt haar eigen nummers. Wanneer ze hier een complimentje over krijgt, antwoord Dilara negen van de tien keer: "Dank je! Maar dat valt wel mee hoor." Zo lijkt ze een bescheiden type, denkt ze zelf. Maar stiekem vindt ze het hartstikke leuk om te horen dat ze het goed doet. Dilara is ook een meisje dat bevestiging wilt. Als ze bijvoorbeeld heeft gehoord dat een leraar het meisjestoilet in is gestapt, zoekt ze direct bevestiging dat het waar is. Dit kan ook verkeerd uitpakken, zo zoekt ze ook kritiek op die bevestigt dat ze iets niet goed heeft gedaan, dat maakt haar erg onzeker.
    Verder kan Dilara erg stil zijn, maar ook het hyperste persoon dat je kent. Ze heeft de meest creatieve ideeën en fantaseert over van alles en nog wat. Als ze niks te zeggen heeft, vertelt ze de mooiste verhalen. Ze mogen dan wel niet allemaal waar zijn, het gaat om het idee. Maar wat het meest opvalt aan onze Queen, is dat ze heel zachtaardig is. Ze glimlacht en zwaait naar iedereen, zelfs al kent ze die persoon niet. Mensen vinden haar het voorbeeld van een perfect meisje, maar dat valt echt wel mee.
    • Extra • Dilara is dol op zingen. Het liedje Nightlight is op school af een grote hit.


    Ik heb haar wat aangepast, ik ga zometeen met mijn mannelijke rol beginnen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik weet niet welk type ik ga doen D:
    Wat past er zoal bij een Dylan o'Brien FC?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Ik weet niet welk type ik ga doen D:
    Wat past er zoal bij een Dylan o'Brien FC?

    Ik zie een pestkop voor mij en... zo'n nerdje zeg maar. Iemand die aan het hoofd zit van de wiskunde club ofzo. :')


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Mhm, ik dacht aan iemand die mishandeld word thuis en zijn woede afreageert op school enzo. Ik twijfel er alleen een beetje over..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik weet juist niet welke faceclaim ik moet doen… ):


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Benzema schreef:
    Mhm, ik dacht aan iemand die mishandeld word thuis en zijn woede afreageert op school enzo. Ik twijfel er alleen een beetje over..

    Gewoon doen, klinkt erg leuk! (:


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Cody Christian(H) hij is zoo shejdm hot:|


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Cody Christian(H) hij is zoo shejdm hot:|


    Miiikeee :)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:52 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear