• Ik zit al zó lang te wachten op deze film en donderdag is het eindelijk zo ver! Ik heb er zo veel zin in. :9~
    Ik ga er met vier andere mensen heen en heb alvast de plekken gereserveerd, want het gaat überdruk worden aangezien de bioscoop (waar ik heen ga) in het thema van "Amerika" staat. Ze verkopen er zelfs hotdogs voor een euro. (cat)


    Wie is er nog meer excited? Of ben ik nou weer zo'n overdreven filmfreak. :'D

    Edit:
    Deze zaterdag ga ik weer huehue. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 8:45 ]

    Dumbledore schreef:
    Ik hou van dit topic! Nog meer fans (: in mijn leven houdt niemand van dit soort films dus ik moet mijn liefde uiten op internet! Haha


    Mijn obsessie begon toen ik 14/15 was, nu ben ik 20. Zijn hier ook mensen die comics lezen trouwens? Ed Brubaker zijn Captain America comics zijn echt een aanrader.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben afgelopen zaterdag geweest samen met iemand.

    Ik vond de vechtscenes echt super mooi en heel erg soepel, maar daar tegenoverstaanden vond ik de verhaallijn erg vaag en rommelig. Ik vond de Natasha/Steve scenes echt heel cute, ik had iets van:"Waarom daten zij niet?!" maarja, je krijgt niet alles. Ook vond ik wel dat er te weinig Steve/Bucky scenes waren. Kortom: een beetje oppervlakkig, maar misschien dat ik het wat leuker vind als iemand me niet ineens tijdens de film gaat zitten knuffelen waardoor ik word afgeleid :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ben vandaag heen geweest wil nog een keer :D

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 23:15 ]

    Ik ga morgen ^^.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 0:04 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.