• Ik zit al zó lang te wachten op deze film en donderdag is het eindelijk zo ver! Ik heb er zo veel zin in. :9~
    Ik ga er met vier andere mensen heen en heb alvast de plekken gereserveerd, want het gaat überdruk worden aangezien de bioscoop (waar ik heen ga) in het thema van "Amerika" staat. Ze verkopen er zelfs hotdogs voor een euro. (cat)


    Wie is er nog meer excited? Of ben ik nou weer zo'n overdreven filmfreak. :'D

    Edit:
    Deze zaterdag ga ik weer huehue. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 8:45 ]

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat ook. :c Maar het zou vooral ook meteen weer die indruk geven dat er geen vrouw in een film met een single mannelijk hoofdpersoon kan zitten zónder een liefdesinteresse te zijn, en ik heb niets tegen liefdesverhalen, maar ik word daar zo moe van in superheldenfilms. Ik ben helemaal voor Steve+Natasha forever BFF's of wat dan ook, maar Natasha is op zichzelf al badass en een geweldig personage, dus laat haar alsjeblieft Black Widow zijn in plaats van Captain America's vriendin. D:
    Plus, als ze al met iemand een relatie krijgt, vind ik dat het Clint moet zijn. :Y)
    Dit helemaal. Ik ship haar met Clint. Ze hebben een evenwaardig badass gehalte :')

    OT. ik kijk er ook naar uit, maar ik vrees dat ik hem uiteindelijk gewoon online ga kijken

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 18:40 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ga er binnenkort heen! #excited


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Expendables schreef:
    (...)Dit helemaal. Ik ship haar met Clint. Ze hebben een evenwaardig badass gehalte :')

    OT. ik kijk er ook naar uit, maar ik vrees dat ik hem uiteindelijk gewoon online ga kijken

    Oh noh, dat is zonde hoor. In de bios is het velen malen leuker!

    ChetUbetcha schreef:
    ik ga er binnenkort heen! #excited

    Nice nice!

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh noh, dat is zonde hoor. In de bios is het velen malen leuker!
    Weet ik wel. alleen is het meer als een uur met de bus rijden naar de dichtstbijzijnde en het is dan ook nog eens verschrikkelijk duur

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 20:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)Weet ik wel. alleen is het meer als een uur met de bus rijden naar de dichtstbijzijnde en het is dan ook nog eens verschrikkelijk duur

    Oh oké, dat is wel erg jammer. ):

    WOW deze film was echt episch. :9~ Niet alleen Bucky, maar gewoon alles. Het verhaal was amazing en ik heb me echt de hele tijd vermaakt. En natuurlijk deed The Winter Soldier ook veel goed, want daaaaaaaaaaaaamn. Ik kan niet wachten tot deel 3.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    WOW deze film was echt episch. :9~ Niet alleen Bucky, maar gewoon alles. Het verhaal was amazing en ik heb me echt de hele tijd vermaakt. En natuurlijk deed The Winter Soldier ook veel goed, want daaaaaaaaaaaaamn. Ik kan niet wachten tot deel 3.

    Jaaaa. :3
    Geweldige film! Net terug haha, dit keer wel de tweede eindscene gezien. Gooooshhh Bucky met baardgroei. o.o

    Elvenking schreef:
    (...)
    Jaaaa. :3
    Geweldige film! Net terug haha, dit keer wel de tweede eindscene gezien. Gooooshhh Bucky met baardgroei. o.o


    "Who the hell is Bucky?"
    - IK GING DOOD
    maar de allerergste was nog:
    "But I knew him"


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    "Who the hell is Bucky?"
    - IK GING DOOD
    maar de allerergste was nog:
    "But I knew him"


    Jaaa echt adlfksjdf, ik vond hem zo sad. ):
    En lief.. tegelijkertijd, I don't even... Hij is gewoon echt geweldig en ik ben blij dat hij nog in veel films gaat voorkomen.





    Huilen ):

    TOO SOON D:
    Ik heb blijkbaar een filmpje in de aftiteling gemist. We bleven netjes zitten omdat we gewoon zeker wisten dat er een kwam, maar ik heb dus de tweede gemist. Meh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    TOO SOON D:
    Ik heb blijkbaar een filmpje in de aftiteling gemist. We bleven netjes zitten omdat we gewoon zeker wisten dat er een kwam, maar ik heb dus de tweede gemist. Meh.

    Oh ja, dat had ik ook de eerste keer. ):
    Ik vind echt dat de mensen van de bios bij de uitgang moeten zeggen dat er TWEE clips nog zijn in plaats van één. Want het is best ongebruikelijk.
    Maargoed, ik heb 'm dus afgelopen zaterdag wel gezien.... Heb het maar even onder een spoiler gezet voor het geval je het niet wilt weten. (;
    het is Bucky met baardgroei. Echt aflkajsdfasdf. Hij is dan in hetzelfde museum als Captain eerst was, en daar leest en ziet hij over zichzelf.
    Het is maar tien seconden dat clipje, maar alsnog; totally worth it.