• Ik zit al zó lang te wachten op deze film en donderdag is het eindelijk zo ver! Ik heb er zo veel zin in. :9~
    Ik ga er met vier andere mensen heen en heb alvast de plekken gereserveerd, want het gaat überdruk worden aangezien de bioscoop (waar ik heen ga) in het thema van "Amerika" staat. Ze verkopen er zelfs hotdogs voor een euro. (cat)


    Wie is er nog meer excited? Of ben ik nou weer zo'n overdreven filmfreak. :'D

    Edit:
    Deze zaterdag ga ik weer huehue. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 8:45 ]

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh ja, dat had ik ook de eerste keer. ):
    Ik vind echt dat de mensen van de bios bij de uitgang moeten zeggen dat er TWEE clips nog zijn in plaats van één. Want het is best ongebruikelijk.
    Maargoed, ik heb 'm dus afgelopen zaterdag wel gezien.... Heb het maar even onder een spoiler gezet voor het geval je het niet wilt weten. (;
    het is Bucky met baardgroei. Echt aflkajsdfasdf. Hij is dan in hetzelfde museum als Captain eerst was, en daar leest en ziet hij over zichzelf.
    Het is maar tien seconden dat clipje, maar alsnog; totally worth it.


    Waarom heb ik dat gemist? Sounds awesome!
    Ugh ik vond dat Sebastian echt mega goed speelde en dat met bijna geen tekst. Love him. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Waarom heb ik dat gemist? Sounds awesome!
    Ugh ik vond dat Sebastian echt mega goed speelde en dat met bijna geen tekst. Love him. :9~

    Indeed indeed. Hij had zo weinig tekst, maar zijn uitdrukkingen (van zodra hij zijn masker niet op had) spraken boekendelen. Ik ben echt zwaar obsessed met hem nu haha. :'D


    Elvenking schreef:
    (...)
    Indeed indeed. Hij had zo weinig tekst, maar zijn uitdrukkingen (van zodra hij zijn masker niet op had) spraken boekendelen. Ik ben echt zwaar obsessed met hem nu haha. :'D




    Hij was echt goed als Winter Soldier, en hij deed zijn comic karakter echt justice. Jammer dat er bijna geen Buckynat was, want die zijn zwaar canon in de comics.
    En "Who the hell is Bucky?" kwam ook uit de comics. Ik vond het echt de beste Marvel sequel tot nu toe, nog beter dan Thor 2.

    Ik brak bijna in tranen uit toen hij zei "But I knew him." gosh Seb was geweldig!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    + De after credits. Quicksilver & Scarlet Witch. De Maximoff twins! _O_

    Ik denk dat Cap 3 over de civil war gaat, met Steve vs Tony en Steve dood gaat en Bucky zijn naam als Cap overneemt. Chris Evans heeft een contract voor 6 Marvel films.
    Cap 1
    The Avengers
    Thor 2 cameo
    Avengers Age of Ultron
    Cap 2
    Cap 3

    Sebastian Stan een contract voor 9 films.

    En voor 2015 staat het vast dat er een Black Widow film komt. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    (...)

    Hij was echt goed als Winter Soldier, en hij deed zijn comic karakter echt justice. Jammer dat er bijna geen Buckynat was, want die zijn zwaar canon in de comics.
    En "Who the hell is Bucky?" kwam ook uit de comics. Ik vond het echt de beste Marvel sequel tot nu toe, nog beter dan Thor 2.

    Ik brak bijna in tranen uit toen hij zei "But I knew him." gosh Seb was geweldig!

    I know right, zo sad. En ik vond 'm ook beter dan Thor 2, veel beter.

    R0MANOVA schreef:
    + De after credits. Quicksilver & Scarlet Witch. De Maximoff twins! _O_

    Ik denk dat Cap 3 over de civil war gaat, met Steve vs Tony en Steve dood gaat en Bucky zijn naam als Cap overneemt. Chris Evans heeft een contract voor 6 Marvel films.
    Cap 1
    The Avengers
    Thor 2 cameo
    Avengers Age of Ultron
    Cap 2
    Cap 3

    Sebastian Stan een contract voor 9 films.

    En voor 2015 staat het vast dat er een Black Widow film komt. _O_

    Ik ga echt zakdoeken meenemen naar de volgende films, want ik zweer het je; ik ga het niet droog houden met al die doden. :'D
    Maargoed, dat duurt nog wel even helaas.
    En I know, Sebastian zullen we nog wel even blijven zien op het grote scherm. :3
    Er komt ook een Nick Fury film. Zoveel awesomeness wat nog komen gaat. ^^

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik ga echt zakdoeken meenemen naar de volgende films, want ik zweer het je; ik ga het niet droog houden met al die doden. :'D
    Maargoed, dat duurt nog wel even helaas.
    En I know, Sebastian zullen we nog wel even blijven zien op het grote scherm. :3
    Er komt ook een Nick Fury film. Zoveel awesomeness wat nog komen gaat. ^^


    En er gaan geruchten over een Ms Marvel film. Ze zijn in iedergeval druk tot 2028 zei Kevin Feige. Jammer dat Fox/Sony de rechten over X Men heeft want nu in Age of Ultron mogen ze de Maximoff twins geen mutanten noemen.
    Ik wil CATWS weer zien, man als ze niks winnen met die film weet ik het ook niet meer haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    (...)

    En er gaan geruchten over een Ms Marvel film. Ze zijn in iedergeval druk tot 2028 zei Kevin Feige. Jammer dat Fox/Sony de rechten over X Men heeft want nu in Age of Ultron mogen ze de Maximoff twins geen mutanten noemen.
    Ik wil CATWS weer zien, man als ze niks winnen met die film weet ik het ook niet meer haha.

    Nee, nu heten het Miracles... ene kant klinkt het wel leuk, andere kant is het gewoonweg belachelijk dat ze het geen mutanten mogen noemen. Like, hoe kinderachtig, het is geen merknaam of iets dergelijks, het is een bestaand woord. :'D
    Anyways, ik ben echt super blij dat de films nog zo lang zullen komen en met zoveel verschillende personages. Ik weet wel zeker dat wanneer ik 80 ben, ik nog steeds kan gaan genieten van nieuwe films, want ze zullen ongetwijfeld wel remakes gaan maken en ook wel weer nieuwe films produceren. (:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Nee, nu heten het Miracles... ene kant klinkt het wel leuk, andere kant is het gewoonweg belachelijk dat ze het geen mutanten mogen noemen. Like, hoe kinderachtig, het is geen merknaam of iets dergelijks, het is een bestaand woord. :'D
    Anyways, ik ben echt super blij dat de films nog zo lang zullen komen en met zoveel verschillende personages. Ik weet wel zeker dat wanneer ik 80 ben, ik nog steeds kan gaan genieten van nieuwe films, want ze zullen ongetwijfeld wel remakes gaan maken en ook wel weer nieuwe films produceren. (:


    Indeed, belachelijk. Snap sowieso niet waarom Fox/Sony de rechten heeft van X Men en Spiderman.

    Over Spiderman gesproken; dit is een zielige spoiler.

    Ik [en anderen op Tumblr] denken dat Gwen Stacy dood gaat in Tasm 2, hoe? Omdat ze dezelfde kleren droeg op set foto's als in de comics toen ze kwam te overlijden.
    En dan krijg je Mary Jane...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    (...)

    Indeed, belachelijk. Snap sowieso niet waarom Fox/Sony de rechten heeft van X Men en Spiderman.

    Over Spiderman gesproken; dit is een zielige spoiler.

    Ik [en anderen op Tumblr] denken dat Gwen Stacy dood gaat in Tasm 2, hoe? Omdat ze dezelfde kleren droeg op set foto's als in de comics toen ze kwam te overlijden.
    En dan krijg je Mary Jane...

    Oh darn. ):
    Dat is wel heel sad...

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh darn. ):
    Dat is wel heel sad...


    Indeed. :c Je zag ook op een glimps in de trailer waar je Peter hysterisch zag huilen, ik ga het niet droog houden damn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    (...)

    Indeed. :c Je zag ook op een glimps in de trailer waar je Peter hysterisch zag huilen, ik ga het niet droog houden damn.

    Jaa klopt, dat is echt maar een fractie van een seconde... maar damn, als dat echt op dat moment zijn reactie is...

    Elvenking schreef:
    (...)
    Jaa klopt, dat is echt maar een fractie van een seconde... maar damn, als dat echt op dat moment zijn reactie is...


    Oh ik moet zeker weten zakdoekjes meenemen. + Andrew Garfield heeft al zo'n puppy face.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik hou van dit topic! Nog meer fans (: in mijn leven houdt niemand van dit soort films dus ik moet mijn liefde uiten op internet! Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sebastian Stan (H)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!