BastiIIe schreef:
(...)
Oh jakkes, dat is wel jammer. Bij ons is het niet verboden en we nemen ook de hele dag lekker vrij dus, haha. Vorig jaar was de beste tot nu toe, ze hadden een soort elger thema en namen de school over. Er werd omgeroepen dat ze de school overnamen en we werden uit de klassen gehaald. Het was echt één grote chaos met een opblaas stormbaan op de binnenbaan en iedereen had waterpistolen, ze hadden afzetlinten en echt daaaamn :'D
Haha, wauw wat vet.
Mja, ik heb die van mijn zus nog "meegemaakt" (andere school, maar ze zat in de commissie). Ze hadden een piraten thema. Was echt hilarisch, want ze hadden een vrouw ingehuurd die voor zeemeermin zou spelen. Alleen ze had een nét iets te kleine schelpenbh aan, lol. Al die leraren (met name mannelijke) keken hun ogen uit.
Ik had me er sinds toen best wel op verheugd, maar toen kwam ik erachter dat ze het bij ons niet doen...
Voorbeeld van zo'n uit de hand gelopen actie: wij hadden bij ons oude gebouw een best groot meer en die hadden ze toen blauw of paars geverfd, lol.
Deep inside, I've never felt alive