• Conchita Wust is een travestiet die bekend is om haar baard. Haar echte naam is Tom Neuwirth, die al meegedaan heeft met verschillende talentenshows in Oostenrijk en op tv is geweest in Duitsland. Als Conchita heeft ze bijvoorbeeld ook op de Gay Pride in Berlijn en Stockholm gezongen.


    Your make-up is terrible

    Oke, stiekem ga ik stuk hier, maar hij/zij kan wel goed zingen, opzich.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou die baard toch maar eens scheren, als ik hem/haar was. Voor de rest vind ik het nog niet zo'n slecht nummer, ook al is het mijn smaak niet echt. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:51 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waat, waarom een baard. Kan het geen geslacht kiezen ofzo...


    ©1998

    Lenin schreef:
    Waat, waarom een baard. Kan het geen geslacht kiezen ofzo...


    Sommige mensen identificeren zich als beide of als geen geslacht.


    Your make-up is terrible

    Lenin schreef:
    Waat, waarom een baard. Kan het geen geslacht kiezen ofzo...


    Ik weet niet wat ik zie. Ik zie een vrouw met een baard en een verwijfde man die een liedje zingt. xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik, persoonlijk, vind het nummer niet leuk. En ik kan me eigenlijk niet bekommeren om die baard. Het is aan haar om te beslissen hoe ze zich wil presenteren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oeh, wat gaaf. :3
    Al ben ik nu al bang voor de reacties van mensen. Ik hoop echt dat ze sterk in haar schoenen staat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die reacties op de video vind ik in ieder geval echt heel idioot - maar ja, ieder z'n mening.

    De song is wel te pruimen , maar jeetje........wàt een griezel !

    Omg... the song isn't bad, but this... is... a monster. Sorry...

    HORRIBLE, both the song and his character!!! He doesn't deserve to pass the semis.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is zeker geen eurosong liedje, maar het idee er achter is wel sterk. Ben benieuwd naar de internationale reacties...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ga even heel anders zijn.
    Ik vind hem/haar echt heel goed en het nummer is ook echt niet verkeerd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het echt leuk dat zij/hij dat durft. Al weet ik niet of ik zo'n fan ben van het lied, toch heel dapper!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Novoselic schreef:
    Die reacties op de video vind ik in ieder geval echt heel idioot - maar ja, ieder z'n mening.

    (...)


    Dat zijn dus de reacties waar ik bang voor ben. D:

    En als ik heel eerlijk ben vind ik dit geen meningen meer. Dit valt meer onder haat en pesterijen en het meest vervelende is nog wel dat mensen die dat typen niet eens echt de schuldigen zijn, want het is niet zo raar dat ze er niets van snappen als ze in onze moderne maatschappij zijn opgegroeid, want het vergaat het merendeel van de mensen zo.
    Het punt is dat er mensen zijn die zich identificeren als geen geslacht, mensen die zich meer een ander geslacht voelen dan dat wat ze eigenlijk lijken te zijn, mensen die zich identificeren als beide geslachten (of nog meer, want dit is niet echt een binair iets) en mensen die zich de ene dag mannelijk voelen en de andere dag vrouwelijk. Dat is allemaal helemaal prima, want dat is hun keuze en hun leven en anderen zouden daar niet zo rot over moeten doen alleen omdat ze het "raar" vinden omdat het iets nieuws lijkt te zijn. Hoe open en ontwikkeld we ons soms ook voelen in het Westen, er zijn nog steeds zoveel dingen waar de meeste mensen totaal niets van begrijpen en ook helemaal niets van lijken te wíllen begrijpen, en dat vind ik oneindig jammer. :c

    Oké, rant over. Voor nu.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben er nog niet over uit of ik het nummer wel of niet leuk vind, maar ze is wel echt goed


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Lenin schreef:
    Waat, waarom een baard. Kan het geen geslacht kiezen ofzo...

    Een travestiet wil niet eens van geslacht veranderen. (Soms gebeurt het wel, maar vaak niet) Ze doen het gewoon voor de "fun" om het zo maar even te zeggen.

    Ik vind het lied niet zo goed, gewoon omdat het mijn genre niet is.


    Take me to wonderland

    Dayum, ik wil ook zo'n baard o.o


    quidquid excusatio prandium pro