• Ik fietste vandaag naar huis toe want ik was even naar de kruidvat geweest. Fiets ik een bocht om hoor ik opeens een klap en een gekreun/geschreeuw. Is er een man van ongeveer 70 jaar vijf meter verderop aangereden. Dus ik stoppen en de bestuurster van de auto uit stappen. Zij rende gelijk op de man af die met zijn fiets midden op de weg lag, helemaal onder het bloed. Ik heb toen 112 gebeld. Ik had dit nog nooit meegemaakt dus ik wist niet heel goed wat ik allemaal moest zeggen. Maar ik dus gezegd dat er een ambulance moest komen want er was een aanrijding geweest.
    Toen kwam er een vrouw aan die huisarts was, dus die tijdelijk de man geholpen. Een andere man heeft de vrouw van het slachtoffer gebeld. Toen kwam de politie en de ambulance. Het was gelukkig niks ernstigs. Een hoofdwond en een bloed neus maar het zag er heel erg uit door het hoeveelheid bloed.
    Uiteindelijk heb ik nog een verslag moeten geven aan de politie was ik precies had gezien.
    Ik had nog nooit een ongeluk mee gemaakt. Ik vond het zo zielig voor die man.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ironisch, las de titel en moest meteen denken: vrouw achter t stuur, t is nog waar ook ;P
    verder ja, ben zelf ook 3x aangereden op de fiets en maak ongevallen regelmatig mee op mijn werk, dan wen je er vanzelf aan.
    Gelukkig was t niet ernstig, en 112 bellen is toch goed gehandeld! :)


    It's high noon.

    Vreselijk, gelukkig was het niet te erg.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Goed dat je de 1-1-2 hebt gebeld!


    26 - 02 - '16

    Fijn dat het nog goed afgelopen is, maar ik snap volkomen dat je er overstuur bij zou staan.


    Pretty is just a pretty word.

    Timbaa schreef:
    Fijn dat het nog goed afgelopen is, maar ik snap volkomen dat je er overstuur bij zou staan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Brr, wat eng. :c
    Maar heel goed dat je meteen 112 hebt gebeld, en gelukkig maar dat die man geen ernstige verwondingen had en het toch vrij goed is afgelopen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    LogitG27 schreef:
    Ironisch, las de titel en moest meteen denken: vrouw achter t stuur, t is nog waar ook ;P
    verder ja, ben zelf ook 3x aangereden op de fiets en maak ongevallen regelmatig mee op mijn werk, dan wen je er vanzelf aan.
    Gelukkig was t niet ernstig, en 112 bellen is toch goed gehandeld! :)


    ... Serieus? Dat is een opmerking waarvan je het nodig vond om hem te maken?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 18:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    ... Serieus? Dat is een opmerking waarvan je het nodig vond om hem te maken?


    Ik zal maar niet zeggen wat ik ervan vind, maar ik ben het met je eens, Inge.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    ... Serieus? Dat is een opmerking waarvan je het nodig vond om hem te maken?

    Inderdaad, alsof dat niet zou gebeuren als er man achter het stuur had gezeten.

    Square schreef:
    Brr, wat eng. :c
    Maar heel goed dat je meteen 112 hebt gebeld, en gelukkig maar dat die man geen ernstige verwondingen had en het toch vrij goed is afgelopen. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Oef, dat moet even schrikken zijn! Ik vind het echt goed van je dat je 112 hebt gebeld!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ai dat is schrikken. Ik kan zelf echt totaal niet tegen bloed, goed van je dat je zo goed geholpen hebt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    O, dat is heel erg schrikken.
    Ik heb wel bijna een keer een aanrijding mee gemaakt. We kwamen uit bij zo'n tram stoplicht met de fiets en het was dus aan het knipperen ik stoppen, mijn vriendin reed door kwam de tram er aan. Gelukkig kon de tram nog net op tijd stoppen en raakte ze alleen haar achter wiel en viel ze om. Was wel even schrikken, want je weet nooit wat er kan gebeuren. Die vriendin gaat ook haar leven lang nooit meer voor een tram langs fietsen.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Knap van je! Ik had het niet gekund, Zodra ik bloed zie ga ik sowieso voor de vlakte, dus ik had waarschijnlijk mijn handen voor mijn ogen gedaan, de andere kant op gedraaid en hard om hulp geroepen ofziets. Ik word al draaierig als er iemand flauw valt.
    Gelukkig is alles goed afgelopen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Einmana schreef:
    Oef, dat moet even schrikken zijn! Ik vind het echt goed van je dat je 112 hebt gebeld!


    Don't walk. Run, you sheep, run.