• Welkom bij het Middle Earth-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings en natuurlijk de geweldig boeken van Tolkien! De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over Midden Aarde en alles daar omheen gaat.

Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de derde film van The Hobbit,
    dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.

Inwoners:

Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even C: Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    We hebben op dit moment wel 18 Inwoners!!

Reclame:

Regels:
    - Kauwgomjunky en KingThorin zullen mij(Lanthir)helpen het topic in de gaten te houden. Verder zijn wij drie ook de enige die een nieuw topic mogen starten, behalve als een van ons toestemming geeft dat iemand anders het mag doen.
    - Ruzies mogen in elkaars GB of Privé Berichten.
    - Niemand wordt hier uitgescholden, iedereen is gelijk
    - Er mag niks aan de beginpost mogen veranderd zonder toestemming van Lanthir én Kauwgomjunky en/of KingThorin. (Behalve over nieuwe inwoners, nieuwe topics, verhalen, etc.)
    - We willen niet té erg Off-topic gaan, dus hou je aan het onderwerp Middle Earth. Het is niet erg als het daar soms niet over gaat, maar probeer je er gelieve wel aan te houden :)

Andere Middle Earth-Chattopics:

In western lands beneath the Sun
    The flowers may rise in Spring,
    The trees may bud, the waters run,
    The merry finches sing.
    Or there maybe 'tis cloudless night,
    And swaying branches bear
    The Elven-stars as jewels white
    Amid their branching hair.

Vers 1; Journey's End - J.R.R. Tolkien

From a World's End there he turned away,
    and yearned again to find afar
    his home through shadows journeying,
    and burning as an island star
    on high above the mists he came,
    a distant flame before the Sun,
    a wonder ere the waking dawn
    where grey the Norland waters run.

And over Middle-Earth he passed
    and heard at last the weeping sore
    of women and of elven-maids
    in Elder Days, in years of yore.

Vers 16&17; Earendil - J.R.R. Tolkien

O! Wanderers in the shadowed land
    Despair not! For though dark they stand,
    All woods there be must end at last,
    And see the open sun go past:
    The setting sun, the rising sun,
    The day's end, or the day begun.
    For east or west all woods must fail.

All Woods Must Fail - J.R.R. Tolkien

Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.

Vers 5&7; Over The Misty Mountains Cold - J.R.R. Tolkien

To the Sea, to the Sea! The white gulls are crying,
    The wind is blowing, and the white foam is flying.
    West, west away, the round sun is falling.
    Grey ship, grey ship, do you hear them calling?
    The voices of my people gone before me?
    I will leave, I will leave the woods that bore me;
    For our days are ending and our years failing.
    I will pass the wide waters lonely sailing.
    Long are the waves on the Last Shore falling,
    Sweet are the voices in the Lost Isle calling.
    In Eressea, in Elvenhome, that no man can discover,
    Where the leaves fall not: land of my people forever!

The Sea - J.R.R. Tolkien

[ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:35 ]

You can't touch music but music touch you

Feanor schreef:
    Al ben ik het ook wel eens met Celebrian

celebrian heeft idd gelijk en als jules het wil doen het is haar leven niet het mijne

life is hard then you die, deal with it

Lanthir schreef:
    Ik ben nogal impulsief en heb dus nu bedacht dat ik ga minderen met Q, aangezien m'n leven haast Q is geworden...
    Ik denk dat ik zowiezo eventjes helemaal stop, een weekje, of twee weekjes en daarna gewoon weer rustig ga beginnen.
    Ik lees dan alleen nog een paar verhalen, maar heel weinig.

I'm not 100% sure, but I think it's good for me and my future.

dat is jou keuzen meissie...;)
    je moet gewoon lekker doen wat jij zelf wil en waar jij je het beste gaat mee voelen ^_^ ;)

Jullie zijn voor mij meer waard dan mijn vrienden in real, dus dat werkt wel erg tegen.
    Maar ik zie nog steeds regelmatig in de ogen van mijn vader dat hij teleurgesteld is doordat ik ben gezakt voor Gymnasium. Ook mij zit het regelmatig dwars, maargoed... Als ik dus naar Atheneum wil, zal ik hard moeten werken en niet, zoals nu, niks leren.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Lanthir schreef:
    Jullie zijn voor mij meer waard dan mijn vrienden in real, dus dat werkt wel erg tegen.
    Maar ik zie nog steeds regelmatig in de ogen van mijn vader dat hij teleurgesteld is doordat ik ben gezakt voor Gymnasium. Ook mij zit het regelmatig dwars, maargoed... Als ik dus naar Atheneum wil, zal ik hard moeten werken en niet, zoals nu, niks leren.

heb ik ook gehad op den duur werd er gwn een ww op de comp gezet en da ging er pas af als ik mijn les kende xD heel effectief

coolcat22 schreef:
    (...)

heb ik ook gehad op den duur werd er gwn een ww op de comp gezet en da ging er pas af als ik mijn les kende xD heel effectief

Voor een havo leerling haal ik gewoon goede cijfers, waardoor ik gewoon toestemming van mijn ouders heb voor de computer enzo. Maar als ik Atheneum over een jaar wil doen (niet aankomend jaar), dan moeten mijn cijfers opgekrikt worden :S

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Lanthir schreef:
    (...)

Voor een havo leerling haal ik gewoon goede cijfers, waardoor ik gewoon toestemming van mijn ouders heb voor de computer enzo. Maar als ik Atheneum over een jaar wil doen (niet aankomend jaar), dan moeten mijn cijfers opgekrikt worden :S

gl en doe wat je moet doen maar als je een tijdje stopt neem dan geen afscheid wnr thorin er is aub anders zitten we daar ook nog mee opgescheept

coolcat22 schreef:
    (...)

gl en doe wat je moet doen maar als je een tijdje stopt neem dan geen afscheid wnr thorin er is aub anders zitten we daar ook nog mee opgescheept

Dan hebben we een hart gebroken Thorin,
    zt eigelijk zelf ook zowat te huilen, maar dan om een andere reden

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Lanthir schreef:

Das lief maar je moet egt gaan doen wat voor jou het beste is..;)
    Je moet je doel achter aan gaan en de dingen doen om je doel te gaan halen ..ookal is dat leren xD
    en ik weet dat je het kan en het gaat je ook lukken! ^_^

Feanor schreef:
    (...)
    Dan hebben we een hart gebroken Thorin,
    zt eigelijk zelf ook zowat te huilen, maar dan om een andere reden

thorin zal ermee moeten leren leven dat jules ook nog een leven heeft buiten Q leer hij ineens afkicken

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

Das lief maar je moet egt gaan doen wat voor jou het beste is..;)
    Je moet je doel achter aan gaan en de dingen doen om je doel te gaan halen ..ookal is dat leren xD
    en ik weet dat je het kan en het gaat je ook lukken! ^_^

het lukt der wel als ze pauze neemt op Q of gwn minder komt
    i just know it

en vrienden zijn er om je te steunen niet om je tegen te houden

WAT HOOR IK NU?

Gold Gold

we houden toch nog wel een LANG afscheidsfeestje?

Gold Gold

KingThorin schreef:
    we houden toch nog wel een LANG afscheidsfeestje?

dacht dat je zou zeggen afscheidskusje :)

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Feanor schreef:
    (...)
    dacht dat je zou zeggen afscheidskusje :)

ook...:$

Gold Gold

KingThorin schreef:
    (...)
    ook...:$

hehe, i just knew it ;)