• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 112!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    Ik wilde net wat examenbundels bestellen via Bol.com en kwam erachter dat er echt ontzettend veel geld op mijn betaalrekening staat. Wtf, ik ben rijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wilde net wat examenbundels bestellen via Bol.com en kwam erachter dat er echt ontzettend veel geld op mijn betaalrekening staat. Wtf, ik ben rijk. :')


    Doneer mij een beetje?


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    Doneer mij een beetje?


    Sorry, dat gaat niet. Het hoort eigenlijk op mijn spaarrekening te staan en dat is zo'n ding waar ik niet bij kan tot ik achttien ben. Ik moet dus nog een half jaartje wachten tot ik geld kan weggeven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had dat ook een keer, maar toen bleek iemands salaris per ongeluk op mijn rekening te zijn gestoord xd dat heb ik maar gewoon eerlijk terug gestoord en opgebeld ^^ ze waren heel dankbaar en ik kreeg zelfs een heel mooi groot boeket met roze rozen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Square schreef:
    (...)

    Sorry, dat gaat niet. Het hoort eigenlijk op mijn spaarrekening te staan en dat is zo'n ding waar ik niet bij kan tot ik achttien ben. Ik moet dus nog een half jaartje wachten tot ik geld kan weggeven. :'D


    Nou Inge! Waarom? Ö
    Stort het dan maar later he!

    @Jaimy, das lief (:


    16 - 09 - '17

    Leshley schreef:
    Ik had dat ook een keer, maar toen bleek iemands salaris per ongeluk op mijn rekening te zijn gestoord xd dat heb ik maar gewoon eerlijk terug gestoord en opgebeld ^^ ze waren heel dankbaar en ik kreeg zelfs een heel mooi groot boeket met roze rozen c:


    Ah, ik kan me goed voorstellen dat ze ontzettend dankbaar zijn. Je had het ook gewoon kunnen houden en dan zouden ze de dupe zijn geweest. :/ Maar gelukkig ben jij een eerlijk persoon. ^^

    Het geld wat op mijn rekening staat is niet van iemand anders, gelukkig. Mijn opa heeft een behoorlijk vermogen sinds hij de woning boven de zijne heeft verkocht (toevallig vlak voor de huizenprijzen daalden, hah) en hij doet nauwelijks iets met dat geld maar moet er wel heel veel belasting over betalen, dus geeft hij zo nu en dan wat aan zijn kinderen en/of kleinkinderen. Dat is dus op de verkeerde rekening gestort, dus ik schrok net behoorlijk. Er was opeens een extra nul achter mijn saldo verschenen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    F.ck y.. echt waar! Ik ben het zo fucking beu dat iedereen mij de laatste tijd in de steek laat, ik verlies echt vrienden en ik weet niet eens waarom...


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    F.ck y.. echt waar! Ik ben het zo fucking beu dat iedereen mij de laatste tijd in de steek laat, ik verlies echt vrienden en ik weet niet eens waarom...



    Och arme :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Querencia schreef:
    F.ck y.. echt waar! Ik ben het zo fucking beu dat iedereen mij de laatste tijd in de steek laat, ik verlies echt vrienden en ik weet niet eens waarom...


    Naahw :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zal ik mijn username veranderen..?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Zal ik mijn username veranderen..?


    Waarin wil je het veranderen dan?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, ben je terug?(headbang)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hybridum schreef:
    (...)

    Waarin wil je het veranderen dan?


    Weet ik nog niet.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Velnias is nu Linkin!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gespijbeld. :'D

    Het was wel om thuis voor de toetsweek te leren en mijn ouders weten ervan en ik heb het alleen gedaan omdat ik bij mijn twee keuzelessen niet veel kon en ongeveer negentig procent van de zesdeklassers waarschijnlijk sowieso niet zou komen opdagen, maar als ik dat erbij zeg klinkt het meteen een stuk minder rebels. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan