• Ja dat is mijn plan! Ik ben dan 18 en mag dan eindelijk alleen op vakantie en daarnaast heb ik na mijn eindexamen drie maanden vrij!=D
    Ik heb een hotel gevonden voor 50 euro per nacht inclusief belastingen van Amerika en inclusief ontbijt en ook vlakbij het park (10 minuten met de shuttle die elk uur rijd), de tickets zijn 35 euro per dag. Een retour vliegticket zal ongeveer 750 zijn inclusief allerlei shit die bij een vliegticket komt.... dus dan zit je op 1005 euro voor vliegticket, verblijf en park. Daarnaast reken ik op ongeveer 100 euro aan kosten voor eten en wil ik ook 100 euro reserveren voor in het park zelf uit te geven aan wat merchandise en boterbier enzo.=) De shuttle kan ik de prijs niet zo een twee drie van vinden dus daar reserveer ik 50 euro voor (verspreid over drie dagen). In totaal kom ik dan uit op 1255 euro.=3

    Ik zoek eigenlijk alleen nog iemand om mee te gaan want ik voel er weinig voor om alleen met mijn vader te gaan.=p


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Wat gaaf. Ik hoop voor je dat het lukt! ^^


    Ik ook....wil je mee?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn moeder vond eentje van 680 en als je daar nog allerlei heffingen en zo bij telt zul je rond de 750 uitkomen.^^


    Dat die er nu is, wil niet zeggen dat je zoiets volgend jaar weer kan vinden :'x
    Vooral in de zomer zal een vliegticket behoorlijk prijzig zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Dat die er nu is, wil niet zeggen dat je zoiets volgend jaar weer kan vinden :'x
    Vooral in de zomer zal een vliegticket behoorlijk prijzig zijn.


    Nou na mijn examens heb ik vroeg vakantie.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Aldea schreef:
    Ik ben twee keer daar geweest en ik zeg je nu alvast dat 100 euro niet genoeg zal zijn. Een foto kost al rond de 40 dollar. ;s

    Holy shit.

    But epic idea! I wish I could go with ya. Ik wil daar wel graag een keertje heen, ook al heb ik 't niet zo op amusementsparken en shit.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 23:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Holy shit.

    But epic idea! I wish I could go with ya. Ik wil daar wel graag een keertje heen, ook al heb ik 't niet zo op amusementsparken en shit.


    Je mag best mee op sleeptouw als je het kunt betalen.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je mag best mee op sleeptouw als je het kunt betalen.:'D

    Hahahaha. Ik ga in je koffer mee, als het nog past. :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dta is gaaf! (en dan was London al pretty awesome)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ook....wil je mee?:'D


    Ghehe, dat zou wel heel gaaf zijn. ^^ Maar ik zit volgend jaar in mijn eerste jaar op de universiteit, dus wie weet hoe mijn vakanties dan vallen. Bovendien ben ik niet de beste persoon om dat soort parken mee te bezoeken, want ik houd niet zo van drukte of achtbanen en dat soort attracties. Ik denk niet dat je aan mij veel zou hebben, om eerlijk te zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    God. Daar wil ik zo graag naar toe, maar zoveel geld heb ik gewoon niet. Helaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wat leuk! Kon ik maar mee...


    16 - 09 - '17

    Ik zou daar heen gaan toen ik in Amerika was maar het park opende 2 weken na ons bezoek(huil)
    Mijn opa en oma hebben daar in de buurt een huis en deze zomer zouden we daar heen gaan en dus ook naar dat park maar nu hebben ze het huis al verkocht (huil)
    I'll never get there


    Spoiler alert: you will save yourself

    Veel plezier!
    En sorry, ik ga volgend jaar al twee à drie maanden naar Engeland, dus daar ben ik al voor aan het sparen. En mocht ik daar naartoe gaan, dan wacht ik liever totdat ik klaar ben met mijn studie, of tot er eentje in Engeland is ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoelang ga je? Want 100 euro voor eten is een beetje weinig ingeschat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Update: het gaat waarschijnlijk door!c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaloers :3.