• Ja dat is mijn plan! Ik ben dan 18 en mag dan eindelijk alleen op vakantie en daarnaast heb ik na mijn eindexamen drie maanden vrij!=D
    Ik heb een hotel gevonden voor 50 euro per nacht inclusief belastingen van Amerika en inclusief ontbijt en ook vlakbij het park (10 minuten met de shuttle die elk uur rijd), de tickets zijn 35 euro per dag. Een retour vliegticket zal ongeveer 750 zijn inclusief allerlei shit die bij een vliegticket komt.... dus dan zit je op 1005 euro voor vliegticket, verblijf en park. Daarnaast reken ik op ongeveer 100 euro aan kosten voor eten en wil ik ook 100 euro reserveren voor in het park zelf uit te geven aan wat merchandise en boterbier enzo.=) De shuttle kan ik de prijs niet zo een twee drie van vinden dus daar reserveer ik 50 euro voor (verspreid over drie dagen). In totaal kom ik dan uit op 1255 euro.=3

    Ik zoek eigenlijk alleen nog iemand om mee te gaan want ik voel er weinig voor om alleen met mijn vader te gaan.=p


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    GELUKZAK!!!!:C

    Ik wil mee!

    Maargoed, alvast veel plezier!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    GELUKZAK!!!!:C

    Ik wil mee!

    Maargoed, alvast veel plezier!


    Het is een PLAN eh, het staat dus nog niet volledig vast en is nog NIET geboekt!='D Maar ik heb het geld wel, alleen wil ik ook een auto volgend jaar dus dan moet ik een baantje erbij zoeken.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is een PLAN eh, het staat dus nog niet volledig vast en is nog NIET geboekt!='D Maar ik heb het geld wel, alleen wil ik ook een auto volgend jaar dus dan moet ik een baantje erbij zoeken.xd


    Ik hoop voor jou echt dat het plan lukt! Dat je op het laatste moment ziek wordt en mij je ticket schenkt.(A)

    Kidding.

    Een baantje is minder leuk.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ik hoop voor jou echt dat het plan lukt! Dat je op het laatste moment ziek wordt en mij je ticket schenkt.(A)

    Kidding.

    Een baantje is minder leuk.:'D


    Nou ja, met al het geld wat ik vanaf kleins af aan heb gespaard kan ik naar universal en een auto, maar dan hou ik helemaal niks over en in een auto moet nou eenmaal benzine.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, met al het geld wat ik vanaf kleins af aan heb gespaard kan ik naar universal en een auto, maar dan hou ik helemaal niks over en in een auto moet nou eenmaal benzine.=p


    Ja da's waar, en het zou zonde zijn dat allemaal in één keer te verspillen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ja da's waar, en het zou zonde zijn dat allemaal in één keer te verspillen.


    Ik noem aan tripje Amerika en een auto geen verspilling maar goed.x) Het is inderdaad veel geld.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan niet mee, helaas, maar ik zou niet rekenen op honderd euro aan eten. Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat, maar als je lunch, tussendoortjes én avondeten moet meetellen, raakt je teller snel vol. (:
    Oh, was ik bijna vergeten om je veel plezier te wensen!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 22:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik kan niet mee, helaas, maar ik zou niet rekenen op honderd euro aan eten. Ik weet niet hoe lang je op vakantie gaat, maar als je lunch, tussendoortjes én avondeten moet meetellen, raakt je teller snel vol. (:
    Oh, was ik bijna vergeten om je veel plezier te wensen!


    Als ik ga dan ga ik drie dagen.=D Ik zal mijn budget voor eten misschien wel moeten herzien ja, hm.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben twee keer daar geweest en ik zeg je nu alvast dat 100 euro niet genoeg zal zijn. Een foto kost al rond de 40 dollar. ;s


    -

    Aldea schreef:
    Ik ben twee keer daar geweest en ik zeg je nu alvast dat 100 euro niet genoeg zal zijn. Een foto kost al rond de 40 dollar. ;s


    En als je broodjes mee neemt uit de supermarkt? Of mag dat niet?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    En als je broodjes mee neemt uit de supermarkt? Of mag dat niet?

    Uhm.. Ik heb het over spullen kopen in het park zelf. Niet over eten.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Uhm.. Ik heb het over spullen kopen in het park zelf. Niet over eten.


    Oh dat, ik heb al wat prijzen gecheckt op de site en ik hoef niet zo extreem veel.:Y) Ik heb al een sjaal, timeturner en toverstaf.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    750 voor een retourtje naar Amerika? o.o Ik zou die prijs toch wel wat hoger rekenen, zeker rond de 900 euro. Vergeet niet dat het volgend jaar waarschijnlijk duurder is en de goedkoopste die ik kon vinden was al meer dan 750 in mei van dit jaar. Hoe later je gaat, hoe duurder het is.
    Nou, alvast veel plezier.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    750 voor een retourtje naar Amerika? o.o Ik zou die prijs toch wel wat hoger rekenen, zeker rond de 900 euro. Vergeet niet dat het volgend jaar waarschijnlijk duurder is en de goedkoopste die ik kon vinden was al meer dan 750 in mei van dit jaar. Hoe later je gaat, hoe duurder het is.
    Nou, alvast veel plezier.


    Mijn moeder vond eentje van 680 en als je daar nog allerlei heffingen en zo bij telt zul je rond de 750 uitkomen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat gaaf. Ik hoop voor je dat het lukt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan