• Ik moet vanavond van 19:00 tot ongeveer 1:00 oppassen op kinderen van 2&4. Ze slapen wel, maar wat kan ik in vredes naam gaan doen in die 6 uur dat ik daar ben. Ik heb geen geduld om een film te kijken en weet niet echt hoe ik een tv gebruik(ja ik ben raar xd). Tekenen kan ik voor geen meter en ik kan alleen op mijn telefoon die best wel snel leeg gaat. Iemand die tips heeft wat ik kan gaan doen? Je bent mn engel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neem een boek/tijdschrift mee. Ga alles opschrijven wat in je hoofd zit. Of uh, vragen hoe je de tv kunt gebruiken aan de ouders voor ze weggaan. :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 14:17 ]


    You are beautiful, you are love.

    Scurrilous schreef:
    Neem een boek/tijdschrift mee. Ga alles opschrijven wat in je hoofd zit. Of uh, vragen hoe je de tv kunt gebruiken aan de ouders voor ze weggaan. :')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Neem je mobiel oplader mee, ik neem aan dat ze een stopcontact hebben daar.x) En anders een boek ofzo.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Of een puzzelboekje. *O*


    You are beautiful, you are love.

    Neem een laptop/tablet mee?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SPECS schreef:
    Neem je mobiel oplader mee, ik neem aan dat ze een stopcontact hebben daar.x) En anders een boek ofzo.='D


    Dit. Ik nam mijn oplader ook gewoon mee toen ik nog oppaste. Je kunt ook een laptop/tablet meenemen en het wifi-wachtwoord vragen (of opzoeken), dan heb je ook wat te doen ^^

    SPECS schreef:
    Neem je mobiel oplader mee, ik neem aan dat ze een stopcontact hebben daar.x) En anders een boek ofzo.='D


    Die is stuk haha. Ik laat mijn mobiel nu in mijn wekker op, maar om die nou mee te nemen(hm) haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Die is stuk haha. Ik laat mijn mobiel nu in mijn wekker op, maar om die nou mee te nemen(hm) haha


    Gewoon doen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Neem je laptop mee en ga op Quizlet. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Neem je laptop mee en ga op Quizlet. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoals al gezegd is: Neem een laptop/tablet mee.
    Of ga huiswerk maken, hoef je dat in je weekend niet meer te doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Neem je oplader sowieso mee, want je moet bereikbaar zijn en altijd en overal kunnen bellen in noodgevallen! Vraag hoe de tv werkt en de dvd-speler en neem een film mee. Kijk online of in de Vpro-gids wat er voor programma's en films vanavond op zijn (bijv.: Flikken Maastricht begint vanavond weer!). Heb je nog huiswerk/leerwerk/projecten/presentaties? Ga het daar maken! Neem je laptop mee en vraag om de WiFi-code, zodat je ook online kunt surfen en eventueel ana de slag kunt gaan voor school. Begin een nieuwe hobby: breien, haken, punniken. Ga een boek lezen, kijk een serie online, etc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife