• Ik ben vorige week heerlijk met een vriendin naar Spa Zuiver in Amsterdam geweest om de batterijen voor een tijdje weer op te laden. Beide studeren nog en hebben niet veel geld te besteden dus waren op zoek naar 'korting'. Wie zoekt daar in deze tijd nou niet naar (haha). We kwamen uiteindelijk terecht bij www.spaonline.com. Zij bieden nu in samenwerking met Palmolive een 'actie' aan bij het kopen van kaartjes voor de spa op het totaal bedrag 50% korting. Je kunt het dus ook zo zien als je twee kaartjes koopt ontvang je er één gratis. Het kwam voor ons dus goed uit dat deze actie ook gold voor SpaZuiver. Om korting te krijgen hoef je alleen maar palmolive309 in te voeren. Deze code hadden we op internet gevonden:) We hebben uiteindelijk een super dag gehad en zijn als herboren thuis gekomen.

    Leuk. Dat jullie en leuke dag hebben gehad.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk zeg!
    Hopelijk heb je het naar je zin gehad


    26 - 02 - '16

    Nice, in de carnavalsvakantie ben ik met mijn ouders en oma naar de sauna geweest. Oma had twee vrijkaarten gewonnen en gaf me een hotstone massage cadeau. Het enige was dat het wel heel druk aws dat was wel wat minder omdat ze overal praatte terwijl het juist tot rust komen. maar alsnog kwam ik ook als herboren thuis. Vorig jaar heb ik met mijn zestiende voor het eerst naar een sauna geweest een kleine in Tilburg en het was echt geweldig

    Leuk dat meerdere Sauna's leuk vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan