• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 108!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starkey schreef:
    (...)

    Nope. Zag gewoon je post ^^
    Je hoeft niet 24/7 online te zijn, maar als je elke dag/om de twee dagen gewoon even tijd kan maken voor een beetje mod/Q-werk, dan komt dat wel goed. We zijn uiteindelijk een team, en er is een reden waarom we zoveel leden nodig hebben. Iedereen moet naar school he ^^


    Okay, zou leuk zijn als je er weer bij kwam Evie. En dat is waar, dat ben ik ook zeker niet. Ik denk dat ik nu gemiddeld zo'n 4,5 uur op Q zit per dag. Dus ja, not even close to 24 hours ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Starkey schreef:
    (...)

    Gewoon rustig bij blijven. Ik was dat toen helemaal vergeten :')

    EVELIEEEEEEN

    KOM TERUG!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik denk trouwens dat ik me toch niet inschrijf. Ik voel me gewoon echt te jong om mod te worden en bèta blijft mijn ding. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leshley schreef:
    (...)

    Okay, zou leuk zijn als je er weer bij kwam Evie. En dat is waar, dat ben ik ook zeker niet. Ik denk dat ik nu gemiddeld zo'n 4,5 uur op Q zit per dag. Dus ja, not even close to 24 hours ;D


    Dat is dan meer per dag, dan ik per week :')
    Maar dan ben ik dus weer weg :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Novoselic schreef:
    Ik denk trouwens dat ik me toch niet inschrijf. Ik voel me gewoon echt te jong om mod te worden en bèta blijft mijn ding. :')


    Bèta lijkt me ook meer jouw ding, maar niet zozeer vanwege je leeftijd :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Novoselic schreef:
    Ik denk trouwens dat ik me toch niet inschrijf. Ik voel me gewoon echt te jong om mod te worden en bèta blijft mijn ding. :')


    Rayke was toch ook 13 toen ze mod werd? Het hangt echt niet enkel van je leeftijd af hoor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Johh Jaimy, je moet je niet druk maken om de modverkiezingen! Dan wordt het nog iets negatiefs, dat willen we niet hebben D:

    En helaas Yolanda, we gaan alleen een verkiezing starten als we mensen voor die functie nodig hebben en nu zijn dat mods ;p

    Mijn vader is zo een egoïstische - de tv staat net, maar dan ook nét aan en meteen zet hij hem over op de computer met de woorden; "Nou, eens even kijken voor een leuk plaatje," dus ik zeg dat ik kijk en zegt hij zo; "Je zit in je mobiel, dus je kijkt niet,"
    Neuuuj, ik heb alleen maar een berichtje en lees die verdomme!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 17:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hoi iedereen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @Lotta, hier in Drenthe wordt vaak gezegd: "Komt wel goud mien jong/wicht". ^^


    @Emma
    naaaaahw! :C Heb ik voorlopig dus pech. Hoewel ik niet uitsluit dat ik me niet in ga schrijven voor de modverkiezing haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben het hier zo beu. Mijn moeder is bijna nooit thuis door haar werk, maar het is hier zo gezellig dat ik bijna zou willen dat ze er niet als, als ze er al eens is. Ze slaapt de hele tijd die ze dan eens met ons kan spenderen, oké, begrijpelijk, maar er gebeurt dus iedere avond die we eens hebben wel iets om de hele sfeer te verzieken. Ik ben gewoon om op haar vrije dag thuis van school te komen, want dan weet ik al zeker dat de avond in ruzie zal eindigen en ik zal er niets mee te maken hebben, maar er gezellig naar zitten luisteren, daar word ik ook zo gek van! Om nog maar te zwijgen over hoe gezellig het bij mijn vader altijd is. Ik kan gewoon geen kant op, het is altijd overal iets.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik speel Pokémon Blue online. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms is het net alsof ik de enige bent die school haat. De rest lijkt zo happy. Nog even en gaan ze handjes vasthouden en in zo'n kring rond huppelen. School is echt niet leuk als je geen klik heb met je klasgenoten. *zucht*


    -

    Krull schreef:
    Johh Jaimy, je moet je niet druk maken om de modverkiezingen! Dan wordt het nog iets negatiefs, dat willen we niet hebben D:

    En helaas Yolanda, we gaan alleen een verkiezing starten als we mensen voor die functie nodig hebben en nu zijn dat mods ;p


    Maar het is juist heel positief, de moderatorverkiezingen D: Alleen ik kan soms nogal een twijfelaar zijn. Zal ik wel goed genoeg zijn, hoe zit het dan met school, moet ik dit nu wel doen en niet gewoon een user blijven, komt het niet stom over dat ik eerst bèta opgegeven heb en vlak daarna mod alsof bèta zijn me niets uitmaakt? Echt allerlei dingen spoken dan door mijn hoofd :c Maar goed, ik moet niet zeuren en het gewoon doen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aldea schreef:
    Soms is het net alsof ik de enige bent die school haat. De rest lijkt zo happy. Nog even en gaan ze handjes vasthouden en in zo'n kring rond huppelen. School is echt niet leuk als je geen klik heb met je klasgenoten. *zucht*


    Ik snap precies wat je bedoelt. :C
    Ik begin steeds meer buiten mijn klas te vallen, maar ergens vind ik dat helemaal niet zo ontzettend erg. Het populairste meisje is een meisje van zestien die het nu al heeft over dronken zijn en dergelijke. Ik ben benieuwd wat daarvan terecht komt. Ze heeft me verwijderd op Facebook en nog een paar van die meelopers deden hetzelfde.


    26 - 02 - '16