• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn zitten op een kleine kostschool net buiten York, ze zijn sinds ze geboren zijn al best gewelddadig. Daarom hebben hun ouders ze op de school gedumpt, maar dat is niet bepaald een goed idee geweest. Ze zijn allemaal rond de 17 jaar en kwamen op een zaterdagavond met een nieuw idee. De kinderen van de kostschool uitmoorden. Dit gaat een week lang goed, tot een paar meiden van ongeveer dezelfde leeftijden door hebben wie de moordenaars zijn. Deze meiden proberen daar een stokje voor te steken en ervoor te zorgen dat ze geen mensen meer gaat haten en vermoorden, maar van iedereen gaan houden. En daar hebben ze veel voor over.


    Rollen:
    Jongens
    - Harry Edward Styles - Dusky
    - Liam James Payne - Malcolm
    - Louis William Tomlinson - Lacey / Happiny
    - Niall James Horan - LoVe1Dxo
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco

    Meisjes
    - Angelina Elisabetta Ginevra Maldini - SweetDemon
    - Félina Galilea Dawson - Lacey
    - Chandra Salomé Delgado - Malcolm
    - Elanore Noah Woodward - Pwettyness
    - Mirabelle Coco Beaumont - Mhysa

    Slachtoffers
    [Het kunnen er nog minder worden als er weinig vrijwilligers zijn, de mensen die dan vermoord worden worden gespeeld door Dusky]
    - Daniel Jake Williams - Dusky
    - Dae-Hyun Chan - Mhysa


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk, lijkt me.
    - Maximaal 2 personages (Max. één meisje, max één jongen, max. één slachtoffer).
    - Met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het realistisch!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of waarschuwing uit.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages).
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linea recta uit.
    - Alleen Dusky maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    - Naamsveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    Ik stuur elke keer dat er een nieuwe dag aanbreekt Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn een bericht met wie ze kunnen vermoorden die dag.
    Dit telt natuurlijk alleen de dagen dat ze nog mensen vermoorden.

    Het begin:
    De meivakantie is net over, in deze vakantie zijn de jongens op het idee gekomen om de kostschool uit te moorden. Deze maandag zitten ze bij een verplichte bijles van natuurkunde. Ze krijgen een nieuwe opdracht en worden ingedeeld bij niemand anders dan de meiden. Ze hadden besloten om maandag te beginnen met hun plan, maar omdat ze nu aan natuurkunde moeten werken gaat dat niet meer door en moeten ze een andere dag kiezen.
    Tweetallen:
    Harry & Angelina
    Liam & Félina
    Louis & Chandra
    Niall & Elanore
    Zayn & Mirabelle
    Daniel & Dae-Hyun



    Bijgewerkt tot: Lacey's bericht van 12 maart 2014 - 20:10

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:41 ]

    Harry Edward Styles

    "Fantastisch," antwoord Louis snel, waardoor ik meteen weet hoe laat het is. Géén moment om met Lou te praten in ieder geval, als ik het uit moet leggen.
    "Ik moét naar mijn kamer." En weg is hij. Ik weet hoe Louis is op dit soort momenten, moeilijk. Als hij is een moordlustige buit was moet je echt niet bij hem in de buurt komen, dan is hij gewoon eng. Niet dat ik me niet zo voel, maar ik kan mezelf steeds meer beheersen. Dat heb ik mezelf al aangeleerd sinds mijn jeugd, al waren de dingen die ik toen dacht lang niet zo erg als nu. Ik kom er achter dat ik stil sta als er ineens iemand tegen me aanbotst. "Gast, kijkt uit waar je loopt." roep ik hem boos na, waarna ik weer besluit te gaan lopen. Niet echt ergens heen, gewoon rondlopen zonder bestemming. Dat deed ik vroeger ook heel vaak, ik was meestal toch alleen. Als Gemma weg was -was ik meestal ergens buiten te vinden, en anders op mijn kamer. Zo is het nu ook, als er niemand is die in staat is tijd met mij door te brengen, ga ik gewoon alleen voor me uit staren. Alleen, zonder mensen die me af kunnen leiden. Zonder mensen die ik pijn zou kunnen doen. Gewoon alleen.

    (Lacey > Happiny.)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 20:33 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    (Reageert hier nog iemand?)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."